Hop til indhold
whipit

Er der tigere i Rusland....?

Recommended Posts

www.domina-lola.dk 

En weekend I Hvidovre med Lola...
Jeg skrev i november at jeg ville vende tilbage med en beretning fra mit første møde med Lola i et rigtigt studie.

Det var en oplevelse jeg aldrig glemmer !!!

Dem der googler på mine anmeldelser kan se jeg har lavet et par håndfulde anmeldelser og indlæg især om Anastasya og Anita - “Gummidronningen fra Søborg”.

Anita har givet mig de mest fantastiske oplevelser i det store studie i Rødovre - fordi hun er så intelligent og sympatisk, stadig vanvittig sexet og køn og bare er så god til ALT i BDSM.

Anastasya har givet mig den skønne unge smukke krop, hendes lyst til rigtig sex og even til at være “Rigtig” domina der har kunne presse mig ned i gulvet og gjort mig til et værktøj for hendes lyst og fantasier. Desværre aldrig i et rigtigt studie med alt værktøj til rådighed. Hun følte sig utryg alene og var glad i huset i Rødovre. Det har været 3 skønne år jeg har nydt hende mange gange og hjulpet hende i mindre og større sager. Vi er en del der savner hende og håber hun har et godt liv hjemme !

Men kan man kombinere nogle af de ting:
Et studie, en domina der er køn og hård og har lyst til rigtig sex…..?

Svaret efter “En brølende weekend” er et ærligt: Ja, også i den grad !!

Og nu til sagen…

Lola i Hvidovre:

Jeg havde en kort session med Lola i november der var en suces - se min anmeldelse. Jeg elsker at bestille noget jeg ikke kan tåle, noget der knækker mig og så gå op til sessionen med sommerfugle i maven og koldsved i hænderne når jeg skal ringe på. Det er fantastisk, jeg er 16 år igen, jeg glæder mig og både Anita og Anastasya (Læs mine anmeldelser) har kørt mig helt ud over kanten og jeg har fået 100-vis af slag med pisken og spanskrør til jeg næsten besvimer. Anita 10x25 spånskrør og 10x25 pisk. En gang 10x 25 spark…(hun havde ikke briller på siger hun…. Ah ha ha ha - kravlede rundt i flere dage..)..   

Så jeg bestilte i november at blive behandlet sådan af Lola…. Der var ingen plads i Sølvgade, så Lola måtte gøre det på gulvpladsen som et spisebord… meget usselt med med masser af dominans hvor jeg bundet intet kunne gøre…

Tænke tænke…. Jeg kontakter sku Helene i Hvidovre og spørger Lola om hun er med på et studie…?
I slut-november kiksede det så….
Men her d. 24-25/1 faldt brikkerne på plads….

Jeg lavede en hjemmeside til Lola og medbragte det store fotogrej og så gik det derudaf. Lola fik lagt flot makeup og vi tog over 450 billeder og lidt små-videoer der skal rettes til - kun til præsentation.

Se hjemmesiden, den er da brugbar af en ren hobby-amatør…
Den vil blive opdateret med flere billeder og dato’er når de er klar.
Alle billeder er kun rettet i lys (HDR) resten er dygtigt lagt makeup og nogle gode billedvinkler. Efter min opfattelse er Lola - velforberedt - særdeles attraktiv og sexet - og har faktisk rundet 50 - det viser bare at kvinder idag kan, hvis de har evnen og viljen, se utroligt tiltrækkende ud langt op i livet.

Så jeg tilbragte altså hele fredagen og lørdagen med Lola og fik også en god session, og hentede hende søndag morgen og kørte hende til toget.

OG HER KOMMER SÅ EN VIGTIG OPLYSNING…. !!

Lola er fyldt 50, men er faktisk en lille pige i en voksen kvindes krop - det giver sig udtryk i lidt forsvarposition til at starte med - og dermed muligheden for at man går skævt af Lola - ligesom når man dater - de første 5 minutter SKAL bare gå godt, ellers er man spillet ud af brættet !!
Så please; Glid af, pres ikke, vær venlig - hun er helt klart en domina der gerne vil give det bedste, men er måske også lidt på hælene i rent forsvar. Jeg har læst mennesker gennem et helt liv og håndtere mange forskellige typer.
Lola er super - men glid af i stedet for konflikt !!

Men en lille pige i en voksen kvindes krop er ofte også den bedste sex !!!

Herom mere…nu:

Vi aftalte en session tidligt lørdag kl 09 - Lola arbejder IKKE om natten til oplysning.

Jeg bankede på med hue over øjnene, blev hevet ind og presset ned på gulvet. Hun er dejlig stærk da hun har spillet håndbold i mange år !!

Så trukket ind til øjerne i loftet og så gik hun igang… trak huen af… og nu var håret helt “Slikket” ind til kraniet og i en stram hestehale !

Væk var det smukke lange hår som på billederne, øjnene lynede og hun så vred ud. Hun er lige over 190 cm med de høje støvler (De Arollo jeg havde bestilt magen til Anita’s på www.dominatrix.dk var selvfølgeligt for små… Lola bruger (41)42, hvis du køber sko).
Bemærk hvor lange arme Lola har… når hun svinger en pisk med en “håndbold-arm” er der virkeligt tryk på…. Shit jeg peb som en lille mus..
Hun var en hvirvelvind - og sagde efterfølgende at jeg set helt skræmt ud… det tror da f…. ingen jeg har prøvet havde de kræfter…wow jeg blev den lille…. Og hun æggede mig og drillede mig, pillede mig ned, red mig rundt, og da jeg var helt flad - næsten fik jeg slukket tørsten med “champagne” fra et glas helt varmt og friskt (vi ville ikke svine hele studiet til..)

Og så til det bedste - lakmusprøven….

Flere domina’er har sagt det ophidser dem at se deres slag får slaven til at hoppe og danse og pibe… Anastasya blev direkte våd. Anita bliver også ophidset men desværre uden sex derefter..

MEN LOLA BESTÅR MED GLANS !!!

Efter de mange slag og mine hyl var hun parat, hun sagde hun havde nydt det, og smed latex-nederdelen der skjulte hendes mis…
Hun lagde sig på sengen og så måtte jeg gå igang…
HER VAR FULD KROPSKONTAKT !

Jeg blev face-sittet, jeg slikkede det ene sted og det andet og med mine slik og hendes hjælp fik hun på 10 minutter 3 ærlige orgasmer imens mit hoved blev brugt som “gulvskruppe” over hendes mis. Ved orgasmen var hun helt væk og lød som min føste ungdomskæreste. Der var rystelser, hele kroppen i krampe-spænding og mit hoved blev presset mod hendes mis så min næse nærmest føles skæv… 3 gange…. !

Der er ingen tvivl: Lola er selv vild med sex og beklagede at jeg ikke var mødt op i min ungdom så jeg havde kunne gennemborer hende godt og grundigt også….

Hold kæft, det er mange år siden jeg har været sammen med en kvinde der kom SÅ godt. Det er utroligt synd for de piger der ikke kan og hvor er det skønt at Lola bruger sine kræfter så man er en slave der må opfylde HENDES krav og lyster.

Er der tigere i Rusland….?
Ja, det er der…. !!!

——

Jeg skal understrege at jeg har skrevet denne anmeldelse så ærligt jeg kan og jeg er sikker på man kan få helt fantastiske oplevelser med Lola, men som tidligere skrevet; Smil, nyd hende - diskuter ikke, hun er blvet klogere end for år tilbage og ryster også på hovedet af verdenssituationen med Trump i den ene og Putin i den anden  

Hun er en lille pige i en voksen kvindes krop når det kommer til sex - det er DER hun bliver fri…

Jeg kan kun give hende mine varmeste anbefalelser.

Er der noget hun ikke kan…?

Ja, hun har slet ikke tjek på alt det “værktøj” f.eks. Anita kan anvende, hun er i indlæringsfasen, men øjnene glødede, da hun gik rundt og rørte ved alt det værktøj der er i Helenes Studie og hun glæder sig til at prøve det alt sammnen. Alle basisting kender hun - men vær ikke bange for at lege med hende og give hende ideer.

Hun er i Holland i begyndelsen af februar til tandlæge der, og holder lidt fri derefter. Jeg har lovet at opdatere hjemmesiden, så tjek den ud med mellemrum.

Og jeg gælder mig til mere dominans og sex - synd der er så få der kan men Lola satser også på København også fremover. Skønt !

Kh. W

Redigeret af whipit
  • Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flot hjemmeside!

Og hvor er hun lækker :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
whipit skrev, den 26.1.2025 at 20:55:

hvordan er hendes huds tilstand?  er du blevet meget gammel?  interesseret i fodfetich, og det er vigtigt, at dominatrixen er en rigtig smuk kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjaaa, bum bum… hun holder sig pænt men bruger jo 41-42 så det er jo ikke små sexy tær. Hendes hud er pæn når man tænker på hun er 50.
Jeg ser hende som en fantastisk Domina der har styrke til at “presse hendes vilje igennem” - altså når hun tager fat i dig eller binder dine arme. Hun bestemmer simpelthen hvor mange andre hele tiden er lidt forsigtige - der er hun “autentisk” - så hvis du beder hende om at slikke imellem hendes tær - ja så tager hun fat i dit hoved og bruger dig som var det en børste - sådan brugte hun min tunge på hendes mis. Hun dirigerede hvor den skulle ramme bedst. Det er sku’ da frækt. Du er et “instrument” for hendes tilfredsstillelse !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Whipit Øhhhhhhhh

Er du sikker på hun kun er halvtreds ??????????????

Hun ser da noget ældre og brugt ud...............på trods af den flotte make up

• Forvirret 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ector skrev, 1 time siden:

Whipit Øhhhhhhhh

Er du sikker på hun kun er halvtreds ??????????????

Hun ser da noget ældre og brugt ud...............på trods af den flotte make up

Ahhh Ector... jeg syntes ærligt at du snarest skal publicere et flunkende nyt billede af din ynglingsdomina.... hun har ikk nogen billeder på nettet der er under 20 år gamle... og vi er flere der mener hun supplere Folkepensionen... men hver sin smag..

Jeg ved godt hvor gammel Lola er, og hun går stadig elegant og lange ture over 10 km, din ynglingsdomina går vaklende ned af trappen på Lyngbyvej. Men bevares hun holder sig godt af sin alder, men er strammet lidt rigeligt i ansigtet. Det er beundringsværdigt at hun kan endnu, og hun var den flotteste og lækreste i byen for år tilbage, nu kun en meget attraktiv pensionist.
Men taget alt i betragtnnig må man sige hun gør det godt, så tommel op for det.
Men lad det hvile her, jeg skruer ikke på alle parametre for at få nogen til at fremstå yngre eller smukkere, jeg vælger de vinkler der er vores pæneste, og jeg er kun foto-amatør, omend i gennem 5 årtier, siden jeg var 10 og i mørkekammer

Skulle jeg vælge billeder af Lola fra samme tid som dem der er på hjemmesiden af din domina, havde Lola fletninger og skoletaske, hun er altså 20 år yngre end hende du altid skriver om...

Please, vær lidt ærlig...

• Forvirret 1
  • Vred 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...