Line c 1291 Skrevet 27. Januar Hej lle skønne mennesker jeg går og overvejer at køre til Hadsten men jeg ved ikke så meget om stedet så håber i kan hjælpe lidt Er det et godt sted? Er det fint besøgt? Retter sagt er det turen værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 992 Skrevet 27. Januar Jeg har været på besøg der - lad mig sige det sådan at det ikke var lokationen der lokkede - og det bliver det heller ikke næste gang. Dermed ikke sagt at jeg ikke ville tage på endnu et damebesøg der, men det er bestemt ikke for værelsernes skyld, skulle jeg komme retur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1291 Skrevet 27. Januar Okay tak for det ærlige svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1143 Skrevet 27. Januar Det er et ældre motel, måske nok lidt slidt, men mange piger bruger det, og mit indtryk er, at de får de besøg, de ønsker. Der er ugeneret diskret indgang til værelserne, gode parkeringsforhold og selvfølgelig eget badeværelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1291 Skrevet 27. Januar Julius skrev, for 3 minutter siden: Det er et ældre motel, måske nok lidt slidt, men mange piger bruger det, og mit indtryk er, at de får de besøg, de ønsker. Der er ugeneret diskret indgang til værelserne, gode parkeringsforhold og selvfølgelig eget badeværelse. Tak det var lige det svar jeg var ude efter værelserne er os i den billige ende men hvis de kan det de skal er det vil helt fint 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kadd 62 Skrevet 28. Januar Hvornår vil man evt kunne møde dig i Hadsten! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1090 Skrevet 28. Januar Hadsten er fint, ja det er lidt slidt. Der er også i Støvring, som er en af mine favorit steder. Intet luksus, men ganske fint Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 78 Skrevet 28. Januar Jeg synes Hadsten er et godt sted dejligt diskret jeg har været der flere gange og kommer gerne igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg