Hop til indhold
Line c

Motel hadsten

Recommended Posts

Hej lle skønne mennesker jeg går og overvejer at køre til Hadsten men jeg ved ikke så meget om stedet så håber i kan hjælpe lidt 

Er det et godt sted? Er det fint besøgt? Retter sagt er det turen værd :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været på besøg der - lad mig sige det sådan at det ikke var lokationen der lokkede - og det bliver det heller ikke næste gang. 

Dermed ikke sagt at jeg ikke ville tage på endnu et damebesøg der, men det er bestemt ikke for værelsernes skyld, skulle jeg komme retur.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er et ældre motel, måske nok lidt slidt, men mange piger bruger det, og mit indtryk er, at de får de besøg, de ønsker.
Der er ugeneret diskret indgang til værelserne, gode parkeringsforhold og selvfølgelig eget badeværelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 3 minutter siden:

Det er et ældre motel, måske nok lidt slidt, men mange piger bruger det, og mit indtryk er, at de får de besøg, de ønsker.
Der er ugeneret diskret indgang til værelserne, gode parkeringsforhold og selvfølgelig eget badeværelse.

Tak det var lige det svar jeg var ude efter ;) værelserne er os i den billige ende men hvis de kan det de skal er det vil helt fint 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hadsten er fint, ja det er lidt slidt. 

Der er også i Støvring, som er en af mine favorit steder. Intet luksus, men ganske fint 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...