Hop til indhold
Guest Sisse

Hvornår er en kvinde penge værd

Recommended Posts

Guest Sisse

Jeg har lagt mærke til at der sommetider i anmeldelserne kommer udsagn som :til den pris så burde hun have været lækker.

Eller: hvis hun ser sådan ud i virkeligheden så er hun dælme pengene værd...

Nu ligger jeg jo ikke just skjul på at jeg hverken er specielt ung. Smuk eller sprød. Skønhed er heldigvis noget øjnene der ser afgør.

Men hvorfor er det eks at der næsten er en forventning om at piger der for eksempel er store eller ældre har en lavere pris.

Jeg forstår det ikke rigtig. Der er jo mænd til en hver type kvinde.

Hvad er det for et kvindesyn både blandt mænd og kvinder der gør at en kvinde som det naturligste er 2000 kr hver pr time. Mens en anden skældes for at sætte sin pris på 1200 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvornår er kvinden penge værd...

Ja, det burde være, når hun præsterer at få manden til at forlade hende tilfreds, med skælvende ben og et fjoget grin på. Det burde ikke have en pind med noget som helst andet at gøre! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Hej Sisse

På Silkeborgvej i Århus er der flere bordeller med modne danske kvinder. De kører med ret lave priser.

Jeg kan ikke mindes at en 21 årige slank flot dansk pige med en krop som en model har kørt med ret lave priser og er det sket hører det vist til sjældenhederne i hvert fald i Århus og når vi taler danske piger.

Lad være med at rive hovedet af mig nu, hvad jeg skriver, er blot hvad jeg kan konstatere i markedet i Århus.

Når man kan konstatere at prisfastsættelsen er sådan så har du jo selv svaret på det du spørger om. At det kan virke lidt flabet at læse det direkte at ældre kvinder bør have lavere priser forstår jeg godt, og det mener jeg heller ikke man kan på påstå som en generel regel.

Jeg mener at pigerne skal tage den pris de har lyst til. Det må være op til den enkelte at afgøre.

Hvis en ældre pige er meget populær og har mange kunder, måske næsten for mange, så kunne hun jo sagtens hæve prisen i mine øjne f.eks.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er det for et kvindesyn både blandt mænd og kvinder der gør at en kvinde som det naturligste er 2000 kr hver pr time. Mens en anden skældes for at sætte sin pris på 1200 kr.

Jeg er enig med dig

Hvis en ældre pige er meget populær og har mange kunder, måske næsten for mange, så kunne hun jo sagtens hæve prisen i mine øjne f.eks.

men jeg tror at det er ganske almindelig pris elasticitet - udbud og efterspørgsel ...

Er prisen høj kommer der færre kunder er prisen lav flere kunder - alt andet lige - jeg går ud fra at prisen lægger sig selv i et naturligt leje, om det så er 1.200 eller 2.000 er vel det.

Altså vil pigen gerne have en højere pris, men er der ikke er nogen der vil betale den, så får hun ingen kunder !

Anmeldelserne hjælper blot køberne med at vurdere om prisen er rigtigt, og pigerne vurdere prisen ud fra antallet af kunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Sisse

Da jeg havde læst dit indlæg, gik jeg ind og kiggede din annonce. På dine billeder kan jeg se, at du både er smuk, sprød og lækker. Og på dine priser kan jeg se, at du har prissat dig selv derefter. Hvis du prøver, at forklare os hvorfor du vælger at tager de priser, som du gør. Så tror jeg svaret ligger lige til højrebenet.

Men du har ret i, at der er meget stor prisforskel på servicepigerne. Dyrest er vel analsex med skolepiger der har en talje som en tolvårig spejderdreng. Og billigst er måske den narko ramte halvtredsårige pige fra Uganda.

Erik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fænomenet har sikkert også en hel del med psykologi at gøre.

Det er ikke ukendt, at mange mænd, der kommer lidt op i alderen, måske gerne vil prøve at forlænge ungdommen lidt, og det kan de f.eks gøre ved at bevise, at de stadig kan score, og jo yngre pige, de kan score, jo større trofæ – og dermed nyk opad for selvfølelsen.

Det er der mere sport og udfordring i end at gå på Damhuskroen.

Går det ikke helt efter planen med en yngre scoring, kan man jo altid gå til en yngre glædespige og hos hende skabe illusionen af, at man stadig kan.

Man kan imidlertid heller ikke se bort fra, at især reklamebranchens evindelige forgudelse af alt, hvad der er ungt – og dermed "rigtigt" – også har sin virkning her.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men hvorfor er det eks at der næsten er en forventning om at piger der for eksempel er store eller ældre har en lavere pris.

Det kan godt være jeg lyder kynisk nu, men det er almindelig udbud og efterspørgsel.

Der er ikke så mange mænd der tænder på overvægtige kvinder derfor vil en overvægtig kvinde have svært ved at finde kunder. Vi mænd tænder på det visuelle, vi kan lide en kvinde der har gjort rigtig meget for at pleje sit udseende. Kald det bare overfladisk jeg ved det er sådan mange kvinder tænker, men kvinder har altså også turn-ons og turn-offs. Kan man som mand ikke leve op til kvinders krav er konsekvenserne nøjagtig ligeså nådesløse den anden vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

For mig at se er der to svar på spørgsmålet:

1. Generelt set: Når en kunde vil betale for tiden med en kvinde, så er det pengene værd.
Ofte så er skønhedsidealet i Vesten, at vi skal være slanke, ikke have for lille en barm og heller ikke alt for stor, have en god mås, et smukt ansigt etc..

Falder pigen udenfor denne norm, så vil hun ikke kunne kræve så høj en pris, medmindre at hun henvender sig til et meget specifik målgruppe blandt kunderne.

2. Selv besøger jeg mange typer af glædespiger, men skal jeg op og betale 2K kroner for en time med en pige, så skal hun også opfylde de skønhedsidealer, jeg har til hende... Og kan hun ikke det, så kan jeg jo bare lade være med at besøge hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lagt mærke til at der sommetider i anmeldelserne kommer udsagn som :til den pris så burde hun have været lækker.

Nu ligger jeg jo ikke just skjul på at jeg hverken er specielt ung. Smuk eller sprød. Skønhed er heldigvis noget øjnene der ser afgør.

Helt enig.

Jeg vil gerne se den formel der begrunder kommentarer som dem du nævner...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel også sådan med sex som med så meget andet på det frie marked. Unge kvinder bruges til at sælge mange ting for mænd. Som gammel mand er det vel også en stor tilfredsstillelse, hvis han kan tilgodese en ung kvinde på alle områder. Derfor går vi gerne efter dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kunne forestille mig, at hvis man ser på den modsatte situation, hvor en kvinde ønsker at købe en seksuel oplevelse, så vil man nok også hurtigt bemærke, at alderen, den fysiske udstråling m.v. vil indgå i mange kvinders udvælgelseskriterier.

Men om det så betyder det helt store ? Det ved jeg ikke, da jeg kunne forestille mig, at de kunder der til vælger de modne kvinder ser anderledes på det, end dem der kun jagter de unge piger 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sisse har du egentlig ikke allerede selv givet svaret på det spørgsmål du stiller?

Du har hele tiden i prisdiskussioner fremført at det er dig der har grisen, så det er dig der sætter prisen.

Nuvel - udgør så ikke din egen oplevelse af din egen omsætning svaret på dit eget spørgsmål.

Hvis de unge piger scorer kassen til 2000 kr har de virkelig grisen, men hvis ikke er det måske spørgsmålet om det i alle tilfælde er dem der sætter prisen, hvis de bliver ved med at tage 2000 kr.

Jævnfør den løbende debat om udgiften til egne vagter på klinik.

Ofte er det vel også et spørgsmål om at tage skeen i egen hånd og justere eget koncept til egne priser, hvis man kan - her er Privat diskret jo alletiders mulighed for at være kvinde i eget hus.

Jasmin udgør et fremragende eksempel på hvordan man kan påvirke efterspørgslen efter egne ydelser ved bare at tilpasse eget udbud, ens faktiske oplevelse af egen omsætning.

Hun oplevede magre vagter, selv på byens for pigerne, som jeg forstod det billigste vagt bordel, og prøvede derfor med bragende succes at tilbyde "Happy our", men med stort postyr til følge.

Hvor var det herligt at Jasmin delagtiggjorde hos heri :)

Det står jo alle piger Sisse, som alle andre, frit for at lade sig inspirere af Jasmin som den knalddygtige selvstændige forretningskvinde hun er.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Søde dejlige Sisse pige. Du har det med at undervurdere dig selv hele tiden. Det er der absolut ingen grund til. Du er super sød og hamrende sexet. Og din populariet sætter en fed streg under det :)  :wub: 

Men ellers er jeg mere eller mindre enig. Det er bedøvende ligegyldigt hvordan pigen ser ud når det kommer sig til pris. Så længe kunden har fået den oplevelse (eller tæt på) som kunden søgte. Så burde alle være glade.
Men selvfølgelig er der noget med udbud og efterspørgsel. Hvis man er i stand til at levere noget unikt (og populært) som kun få andre kan. Så er prisen jo som regel højere. Men det behøver jo ikke nødvendigvis at være relateret til udseende alene :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu drejer det sig jo ikke bare om udseende, alder og vægt, men i lige så høj grand om servicen. Man kan da sagtens finde en ung smuk negerpige til kr. 600,-/½ time, men når hun efter 5 min spørger efter flere penge for at yde en bedre service, så ved man hun ikke engang er en 10er værd.

Besøger man derimod en dansk pige, som har et frækt glimt øjet, et skævt smil, som forstår at give en en virkelig god og hyggelig oplevelse og som tilbyder bad både før og efter uden ekstra beregning og som endda ofte selv går med i badet og sørger for man bliver vasket grundigt, så kigger man ikke så meget på alderen og synes at kr. 1000,-/ ½ time er godt givet ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvornår er kvinden penge værd...

Ja, det burde være, når hun præsterer at få manden til at forlade hende tilfreds, med skælvende ben og et fjoget grin på. Det burde ikke have en pind med noget som helst andet at gøre! :)

Rigtigt Nikita, specielt hvis han når han forlader hende allerede tænker på hvornår det næste besøg skal være :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

jeg syntes lidt i misforstår min betragtning. den handler faktisk ikke om mig - jeg er af den holdning som rejse også skriver - at det er mig der har grisen så det er mig der sætter prisen. jeg tvinger ikke nogen til at besøge mig - 

men jeg oplever bare oftere at nye piger kontakter mig for vejledning med at sætte deres pris - og flere gange har jeg eks hørt -- jeg er jo ikke sådan en flot pige som dig. så jeg ved godt jeg ikke kan tage så høj en pris.. men hvad er det nu for noget pladder.. 

hvis man ikke selv tror på det.. hvem skal så ??

og den der med at ingen gider kneppe en tyk trunte -- den holder bare ikke.. der er en kunde til en hver pige.. at din smag ikke rækker til det.. det skal vel ikke afholde andre fra at besøge hende.. 

en sjov oplevelse jeg selv havde var da jeg i sin tid startede.. der løj jeg mig væsentligt yngre - men jeg fik det simpelthen så træls med det hver gang jeg skulle åbne døren og til sidst besluttede jeg at det skulle være slut.. så satte min alder på min annonce. resultatet var at jeg fik dobbelt så mange henvendelser - der er masser af fyre der ude der er vilde med kvinder -- voksne kvinder -- masser af mænd for hvem det bare er en kende for underligt at have sex med en pige på deres egen børns alder.. og masser af mænd der bare ikke gider de unge piger.. 

jeg forstår bare ikke det syn på et andet menneske der gør at fordi man har en anden smag end det man lige bliver præsenteret for i en annonce.. så er kvinden ikke pengene værd så at sige.. 

jeg kan ikke fordrage kaviar.. og jeg kommer aldrig i mit liv til at betale for det.. men jeg ringeakter da ikke mennesker som elsker det. og jeg kunne aldrig drømme om at gøre mig til herre over hvordan andre forvalter deres surt tjente penge.. det går jeg stærkt ud fra de selv er voksne nok til at gøre.. 

og til jer piger -- lad være med at tro at bare fordi i har lidt for meget på side benene - eller kørekortet viser en fødselsdato i 60erne eller 70erne - så er i ikke så meget værd som de andre.. tro selv på det for pokker -- hvis i ikke gør -- hvem skal så. - også behandle jeres gæster ordentligt. hav respekt for at de har knoklet for at tjene til besøget.. 

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har ret i at der nok er en mand til enhver kvinde (og vice versa), men det er jo ikke ensbetydende med at der altid er en mand der vil betale for at dyrke sex med enhver kvinde. Lige så lidt som der altid er en kvinde der vil betale for at dyrke sex med enhver mand. I så fald var der nok flere gigoloer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

der er mænd til alle typer kvinder.. 

det der - i min optik - ikke er ok er når det bliver til "jeg gider dig ikke for du er ikke min type, men du er billig og så ser jeg stort på at jeg aldrig ville vælge dig ellers" (et hul er et hul indstillingen)

Der er så mange ting forkert i den opstilling... manden der går på kompromis med sine ønsker fordi han kan spare penge, kvinden der undervurderer sig selv og tilbyder sig billigere af førnævnte årsag og hele den opstilling af manden ikke tænder max på pigen og hun servicerer en der slet ikke ville have valgt hende hvis hun havde alm markedspris

Jeg er 29 - jeg fylder 30... og jeg er ikke en lille sprød nips der ikke har udviklet muskelmasse eller hofter endnu... jeg er meget kvindelig og med former eftersom at jeg er 177 og vejer 74 kg.. 

skulle jeg undervurdere mig selv og tænke : jeg er ikke så ung som de yngste.. jeg må hellere sætte prisen ned så en masse mænd der hellere vil have en 21 årig vælger mig alligevel???   aldrig i livet om jeg vil være 2 valg fordi jeg er gået på kompromis med mig selv...  dobbelt op på nederen.. 

Jeg vil personligt mene at pigerne der gør det skal tilsætte deres vagter en dosis selvrespekt og sige "ok - måske er der 1 kunde mindre - men dem der kommer - de vil have MIG fordi jeg har den alder, den facon og det udbud jeg har".... og være stolte af dem selv fordi de tror på dem de er og giver deres fortrin til dem der virkelig værdsætter dem :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle kvinder er dejlige på hver deres unikke måde. Jeg er måske ikke den bedste til at komme med meninger om dette emne. Jeg er bare generelt facineret af kvinder. Ikke kun det sexuelle, men generelt. Kvinder er skønne væsner :)
Ser jeg noget jeg kan li så går jeg efter det. Det er ikke altid det lykkes. Men jeg går efter det jeg kan li. Ikke efter prisen. Så ja tøser. Hav respekt for jer selv og gå ikke på kompromis ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

der er mænd til alle typer kvinder.. 

Er der også kvinder til alle typer mænd ? :P :P

Der er vel forskellige baggrunde og bevægelsesgrunde for prissætningen.

Jeg kunne forstille mig nogle eksempler.

Nogle piger har jobbet som bierhverv og kan sætte prisen høj, fordi de ikke er 100% afhængig af indtægten.

Nogle piger sætter prisen høj for at sortere visse mænd/kundergrupper fra

Nogle piger sætter prisen høj fordi de yder sublim service og har faste kunder som vil betale det, det koster.

Nogle piger har højere udgifter qua højere pris

Tilgengæld kan piger med lavere priser måske tiltrække flere kunder og den samlet omsætning er højere

Priser og service plejer at gå hånd i hånd.

Listen er ikke udtømmende og alt er relativt.

Generelt tror jeg at mænd tænker som følgende, (jeg snakker om at finde en ny pige, mens stamkunder kender jo pigen, prisen og servicen) først kigger han på annoncer, udser et antal piger han tænder på udseendesmæssigt, derefter nærstuderer han priserne og service og sammenligner. Mange ville nok tage den billigste pris hvis udseendesniveauet er nogenlunde ens.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er udbud og efterspørgsel, som flere skriver. Men der er andre faktorer end alder og udseende. Geografisk lokation og de services, pigen tilbyder, kan også have betydning. Jeg er da sikker på, at Jasmin har ret i, at der er kunder til alle typer kvinder. Men det er ikke sikkert, at der er lige mange kunder til alle typer piger alle steder. En stor tyk kvinde vil også have kunder, fordi der er mænd, der tænder på lige netop dette. Men jeg vil vove den påstand, at der er færre af disse mænd, end af dem, der foretrækker en sød og sprød 25-årig...

Der kan jo også være ting, man som kunde gerne vil betale mere for, men som ikke er afgørende for et tilvalg/fravalg af pigen. Altså, der er måske en given pige, man godt kan lide og godt kan have en god oplevelse med. Men der er lige den specifikke ting, man gerne vil have, som hun ikke tilbyder. Så vil man måske være villig til at betale lidt mere til en anden pige, som har de samme egenskaber som den første, men som også tilbyder den specifikke ting, man gerne vil have. Det er jo hele princippet i ekstra betaling for ekstra services. Men det er ikke det samme, som at man altid fravælger den første, og der behøver heller ikke være tale om at "gå på kompromis med sine ønsker fordi han kan spare penge", som Jasmin skrev. Det var måske bare ikke vigtigt med den ekstra ydelse den dag, eller han havde bare lyst til den anden pige. Men derfor vil man jo stadig gerne have sammenhæng mellem ydelser og pris.

Men i sidste ende, lige som det er pigen, der har grisen og sætter prisen, så er det jo kunden, der vælger til og fra, om han er villig til at betale den tilbudte pris for den tilbudte ydelse. Hvis ikke, vælger han ikke at købe grisen. Hvis en pige på den ene eller anden måde tager en pris, der ikke svarer til det, hun tilbyder, vil for mange vælge hende fra, og hun får ikke nok kunder. Det er ikke anderledes end al anden forretning. Om der så er en tendens blandt pigerne til at undervurdere dem selv og deres muligheder, som Sisse antyder, er så en anden historie. Men som sagt er alder ikke den eneste faktor, og det er ikke alle mænd, der helst vil have de helt unge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2

Jeg har længe haft lyst til at svare  på denne tråd, men har tøvet da det er et kompliceret spørgsmål, der kræver et nuanceret svar.

Som så mange skriver, er det bl.a. et spørgsmål om udbud og efterspørgsel, om samfundets mere eller mindre realistiske ungdoms- og skønheds-idealer og måske også vi mandfjolsers evige jagt på vores flygtige ungdom :-)

Heldigvis er mennesker meget forskellige, så der skal være plads til alle, altså så længe alle behandler hinanden med et minimum af  respekt 

Jeg kan kun tale på egne vegne, men her er mine tanker om, hvad jeg tænker/tænder på mht. en købesex oplevelse, og hvad jeg vil betale.

Først og fremmest, så bruger jeg ikke flere penge end jeg har råd til, dernæst er jeg meget bevidst hvad jeg søger, hvad jeg føler jeg kan tillade mig, hvad jeg tænder på og hvor mine grænser går (Surprise: vi sexkøbere har også vores grænser!).

Prisen afgøres af min økonomi, men jeg går ikke på kompromis med kvaliteten. Hellere vente lidt på en god oplevelse, end betale for 2 ligegyldige måske pinlige oplevelser.

Hvad søger jeg så?

Ganske enkelt et uforpligtende men ikke ligegyldigt  seksuelt møde med en attraktiv kvinde.

Uforpligtende for begge parter, men med gensidig respekt for hinandens grænser.

Hvad er et dejligt seksuelt møde i min verden ?

Det er en gensidig blid oplevelse, hvor begge parter er 'på' og med i legen, ikke bare en coctaill af standard ydelser.

En attraktiv kvinde: Hvordan er hun?

Kemi mellem mennesker kan ikke sættes på formler, men vi har alle vores præferencer og fordomme.

Som alle andre mandfjolser er jeg meget visuelt anlagt, og jeg er ikke et hak bedre end mine jævnaldrende 'modne' mænd (er selv 52), : i kan lide at se på flotte unge piger.

Men ungdom og skønhed er ikke de eneste parametre, jeg søger et medmenneske der er i balance med sig selv, og moden nok til at stå inde for hvad hun vil, gør og kan.

Jeg får ikke noget ud af at 'bruge' en perfekt men passiv kvinde krop og får kvalme ved tanken om sex  mod betaling med en kvinde i nød og værre endnu: købesex med  en stakkels handlet kvinde.

Mht. alder så er for lidt og for meget lige dårligt, Derfor undgår jeg de helt unge og de meget modne.

En pige kan være for ung og umoden til at give en god oplevelse, og lidt hårdt sagt, så er kvinder på 60plus gennemgående bare ikke attraktive i min optik (sorry for being a jerk).

Når det er sagt, så forstår jeg godt de piger/kvinder, der fravælger gæster under og over en vis alder, det skal man ikke tage personligt, men blot som et udtryk for at disse piger / kvinder er beviste om hvad de har lyst til.

Jeg har haft de bedste oplevelser med to 30 årige glædespiger (Lulu Love og Italienske Rebecca), 2 dejlige kvinder og forrygende elskerinder, de er unge nok til at være livlige og velholdte og gamle nok til at være bevidste om hvad de laver.

Men jeg har på anden side lyst til at møde Susanne Legelyst på de ca. 50, hun er jo både flot slank, feminin og virker meget glad for det hun tilbyder.

Mht. Udseende :

Vi tænder på hvad vi ser, men husk : de smukkeste mennesker er ikke nødvendigvis de flotteste eksemplarer.

For mig er et par smukke glade øjne, et dejligt smil og et lyst sind langt mere tiltrækkende end en mut/kølig perfekt  model skikkelse.,

Vi taler om sex, så pigen SKAL være feminin og velplejet, for at jeg tænder på hende, ikke noget med androgyne, drengede eller maskuline piger til mig tak.

Jeg har en lille fetich med hår:  det må gerne være langt tykt og sat op narrestreger, eller en fyldig halv kort kæk page frisure .

Det er ikke et absolut must, bare  ikke noget med en praktisk kort kone frisure, supper kort strit/plys  eller punk frisure som Miley Cyrus  og lign.

Højde/Drøjde er ikke det vigtigste, bare der er harmoni, alt for under/overvægtige piger er et turn off i min verden.

Egentligt tænder jeg på små slanke kvinder (er ikke selv ret høj),men har haft forrygende oplevelser med høje piger med former.

Lidt off topic: Hvad kan jeg egentligt tilbyde pigerne ?

Ja jeg er ikke en flot spændstig hingst men meget alm. ikke særlig køn mand, så det er ikke fordi de bliver våde i trusserne når jeg kommer ind af døren !

Til gengæld sætter jeg en ære i at være ren og velsoigneret, betaler honoraret forud, og forsøger efter bedste evne at forstå hvad pigen selv kan lide og hvor hendes grænser er , uden at glemme mine egne behov.

Selv spørgsmålet 'Hvornår en kvinde er penge værd ' er egentligt et ret kynisk spørgsmål, som jeg ikke kan svare entydigt  på, men jeg kan derimod  godt prissætte hvad en oplevelse er værd.

Så min opfordring til glædespigerne er:

Vær bevidste om hvad I har lyst til at gå med til, hvor jeres grænser går,  og sæt en pris som I tror er realistisk uden at 'underbyde' jeres medsøstre. ´

Samme gælder os købere: VI skal være bevidste om hvad vi vil gå med til og hvor langt vi vil gå ,for at få netop den oplevelse vi søger, og så ellers behandle pigerne med respekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...