Hop til indhold
Guest Sisse

Hvornår er en kvinde penge værd

Recommended Posts

Guest bogholderen

Jeg har lagt mærke til at der sommetider i anmeldelserne kommer udsagn som :til den pris så burde hun have været lækker.

Eller: hvis hun ser sådan ud i virkeligheden så er hun dælme pengene værd...

Nu ligger jeg jo ikke just skjul på at jeg hverken er specielt ung. Smuk eller sprød. Skønhed er heldigvis noget øjnene der ser afgør.

Men hvorfor er det eks at der næsten er en forventning om at piger der for eksempel er store eller ældre har en lavere pris.

Jeg forstår det ikke rigtig. Der er jo mænd til en hver type kvinde.

Hvad er det for et kvindesyn både blandt mænd og kvinder der gør at en kvinde som det naturligste er 2000 kr hver pr time. Mens en anden skældes for at sætte sin pris på 1200 kr.

Hvis udseendet og alder ikke betyder noget for de fleste, så er der vist noget jeg har misforstået.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis udseendet og alder ikke betyder noget for de fleste, så er der vist noget jeg har misforstået.

Som de fleste indlæg da også beskriver, så er det væsentlig mere nuanceret end bare alder og udseende. Og skulle vi kigge lidt på alder og udseende, så vil jeg tro, at vi gennemsnitlig vil ramme en både tungere og ældre model end modebrancen ville diktere. Ting som brede hofter, fyldige læber og store bryster er jo ting som vores urhjerne tvinger os til at begære, da det sinalerer fødedygtighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg citerer lige Sisse.

en sjov oplevelse jeg selv havde var da jeg i sin tid startede.. der løj jeg mig væsentligt yngre - men jeg fik det simpelthen så træls med det hver gang jeg skulle åbne døren og til sidst besluttede jeg at det skulle være slut.. så satte min alder på min annonce. resultatet var at jeg fik dobbelt så mange henvendelser - der er masser af fyre der ude der er vilde med kvinder -- voksne kvinder -- masser af mænd for hvem det bare er en kende for underligt at have sex med en pige på deres egen børns alder.. og masser af mænd der bare ikke gider de unge piger..   Citat slut.

Den pige der pt her i Jylland får de bedste og mest intressante anmeldelser herinde reklamerer med hun er 21 tyve år. Jeg glæder mig til hun bliver voksen, for så vil jeg besøge hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

det vil som med huse, et nyt hus koster mere end et gamle hus...

beliggenheden gør også noget :cool:

men sælger af huse lige for tiden regner med at de kan få højder priser end er realistisk..

de husker de gode tider hvor der var økonomisk højkonjunktur...

derfor salg af huse er gået lidt i stå i nogle områder, og der ikke tjenes så meget på salg..

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den pige der pt her i Jylland får de bedste og mest intressante anmeldelser herinde reklamerer med hun er 21 tyve år. Jeg glæder mig til hun bliver voksen, for så vil jeg besøge hende.

Jeg forstår udmærket godt tanken i dit indlæg.

Men selvom alder på dåbsattesten er et helt fast parameter, så er den alligevel ret flydende i "branchen". Dåbsattesten er ikke en facitliste, for det er mennesker, det drejer sig om.

Jeg har truffet ægte milfere, som af sind var yngre end forventet, jeg har truffet milfere, som var ældre i sindet end forventet, og så har jeg truffet præmilfere, som af sind var langt ældre end dåbsattesten.

Det er ret forvirrende, og min konklusion er, at alder i virkeligheden ikke siger så meget.

Det er altså den enkelte piges indstilling, professionalisme og syn på "livet", der har den afgørende indflydelse på den oplevelse, hun tilbyder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Potatohead

Jeg har et dejligt æbletræ i min have, det er ungt og bare sat for få år siden. Det gav et æble sidste år, dog har min nabo et frodigt ældre træ, der hver år bugner med røde æbler, jeg påtænker i nattens mulm og mørke at se mit snit til at hoppe over hækken og tilgodese mig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

det vil som med huse, et nyt hus koster mere end et gamle hus...

beliggenheden gør også noget :cool:

men sælger af huse lige for tiden regner med at de kan få højder priser end er realistisk..

de husker de gode tider hvor der var økonomisk højkonjunktur...

derfor salg af huse er gået lidt i stå i nogle områder, og der ikke tjenes så meget på salg..

prøvemanden

Liggetiden betyder også en del for salgsprisen  :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvornår er kvinden penge værd...

Ja, det burde være, når hun præsterer at få manden til at forlade hende tilfreds, med skælvende ben og et fjoget grin på. Det burde ikke have en pind med noget som helst andet at gøre! :)

Ved det ikke, ved bare at når hun skubber en indkøbsvogn så er hun hhv. 10/20 kr. værd. men der er undtagelser.

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Kan en ældre pige, være mere end pengene værd, absolut ja. Det er jo ens forventninger, der bestemmer den del. Pigen kan være ældre, have mindre bryster, mindre fast, og så videre, og alligevel overgå forventningerne. Det er den samlede pakke, der bestemmer det i mine øjne.

Når jeg er så positiv om Dani, er det fordi hun overgik mine forventninger, omkring hele pakken. udseende, måden hendes, at modtage mig på, hendes fredige måde, at kysse kæle på, hendes ageren i sengen, selvom det var nyt for hende, måden vi gik i bad, og sagde farvel til hianden. Under hele perioden, agerede hun som girlfriend, og det overgik min fantasi!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lagt mærke til at der sommetider i anmeldelserne kommer udsagn som :til den pris så burde hun have været lækker.

Eller: hvis hun ser sådan ud i virkeligheden så er hun dælme pengene værd...

Nu ligger jeg jo ikke just skjul på at jeg hverken er specielt ung. Smuk eller sprød. Skønhed er heldigvis noget øjnene der ser afgør.

Men hvorfor er det eks at der næsten er en forventning om at piger der for eksempel er store eller ældre har en lavere pris.

Jeg forstår det ikke rigtig. Der er jo mænd til en hver type kvinde.

Hvad er det for et kvindesyn både blandt mænd og kvinder der gør at en kvinde som det naturligste er 2000 kr hver pr time. Mens en anden skældes for at sætte sin pris på 1200 kr.

Kære Sisse

- - lige da jeg læste : ” Hvornår er en kvinde penge værd” - skar det faktisk lidt i hjertet, og jeg har 2 svar, og nok noget anderledes end andre kommentarer.

Mine 2 svar:

1. En kvinde er ikke penge værd.

2. Hun er altid penge værd,  - - - og hvorfor er det nu min holdning.

En kvinde er ikke penge værd, - nej hun er af uvurderlig værdi for mig, ”and why - because a woman is my best friend” :-P

Jeg har 6 gode pige venner og 2 gode mande venner og alle 8 er af uvurderlig værdi for mig. De kan ikke gøres op i penge - jeg kender ikke formlen for dette regnestykke. De 2 mande venner er mere i form af ”mandehørm” ”historier fra skurvognen” og ikke mindst fælles hobby, og denne hobby har intet med piger og sex at gøre - bredt forstået.

Hun er altid penge værd ( der er også en omkostning) Meget anderledes er det med mine 6 pige venner, de er meget forskellige i personlighed og skønne piger på hver deres unikke måde. Min snak med disse piger er meget mere præget af dyb fortrolighed  :-P , og meget forskellig snak, -f.eks. snakke: dyrs adfærd - drejningsmoment i dieselmotorer - helt almindelige hverdagsting  - snakke om hinandens familier/venner - drømme for fremtiden - snakke arbejde - eller bare hverdags sladder - snakke om sex!!! :-P  - have hemmeligheder sammen :-P  - undertoner af flirt :-P - osv - osv - og de er i alderen fra 33 - 56. Den ene er amerikaner og bosat i USA, og arbejdsmæssigt er de fra ufaglært til akademiker

- - Og sex med dem? - - nej!!  Man har ikke sex med venner - det har man med kærester., og det kan naturligvis ikke udelukkes at der kan komme en kæreste ud fra disse piger.

Disse pige venner er vigtige for mig, - og flere må gerne komme til !!

Disse pige venner har selvfølgelig også en omkostning for mig, i form af dyrt telefonabonnement så der kan snakkes i døgndrift ^_^  - lidt benzinudgifter - cafebesøg - spisning - osv -osv. - og de småpenge er mine pige venner værd :-P  - det er det der skal til for at "hjulene kan løbe rundt", - for sådan er livet i mellem kvinder og mænd.

Og kvinder har sgu da også udgifter i forhold til deres mand/mænd/mande venner.

Så Sisse, jeg mener du selv - og kun dig selv, -  skal sætte prisen for dine "mænd" der besøger dig -  din pris er det der skal til for at "hjulene kan løbe rundt" for dig og dem.

Mange hilsner

Nyder livet

- - og lige for den godes ordens skyld, så gælder disse 2 indgangsvinkler naturligvis mine 2 mande venner.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er mere moderne måder ringe "gratis" på døgnet rundt, Facetime, Skype, Fring osv...

Kære Nille

- ja det er rigtigt at der sandsynligvis er mange måder at ringe gratis på ( har selv tidligere med min amerikansk pigeven brugt Messenger live, - nu snakker vi pr. mobil og ved hjælp af telecard : "Eastern Card"  - også billige opkald til andre steder på kloden)

- - - men Nille, jeg kender disse piger så godt at hvis begynder "påtvinger" dem andre måder at ringe gratis på, - så er jeg helt sikker på at det er første skridt til at miste dem ( de 5 er danske piger), - og det vil jeg for en hver pris ikke.

Men tak for dine hint :-P

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Nille

- ja det er rigtigt at der sandsynligvis er mange måder at ringe gratis på ( har selv tidligere med min amerikansk pigeven brugt Messenger live, - nu snakker vi pr. mobil og ved hjælp af telecard : "Eastern Card"  - også billige opkald til andre steder på kloden)

- - - men Nille, jeg kender disse piger så godt at hvis begynder "påtvinger" dem andre måder at ringe gratis på, - så er jeg helt sikker på at det er første skridt til at miste dem ( de 5 er danske piger), - og det vil jeg for en hver pris ikke.

Men tak for dine hint :-P

Mange hilsner

Nyder livet

forståelig nok, alle med en Iphone har Facetime gratis, og Skype kan bruges på stor set alle mobilos :D

du kan dem invitere dem på flere restaurant besøg for de penge du sparer, så vil de forstå at bruge den "fragre nye verden" :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man skal nok lige være lidt varsom med facetime, specielt hvis man befinder sig de "forkerte" steder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

man kan bare slukke for kameraet ved at trykke på "Home" knappen når man ringer op :)

Fikst - Vidste jeg ikke. Det er lidt besværligt at tale, når man har trykket I-phonen helt ind i brystkassen. Det klinger heller ikke så fandens godt når man siger "Jeg står lige i en mørk kælder".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo tydeligt at der er meget forskellige holdninger om hvad der betyder noget for mennesker i forhold til hvad der tiltrækker. Heldigvis!!!!

Personligt er det ikke så meget den perfekte krop og ungdom der tiltrækker, selvom at Nikitas billeder er meget smukke og jeg også godt kan lide hendes selfies, som tilsyneladende alle andre herinde :-P

Jeg ville f.eks personligt have det ret dårligt med mig selv, ved at være sammen med en 19 årig pige og det er uanset hvor godt hun så ud.

Da jeg valgte at besøge Jasmin, så var det mest af alt p.g.a alt det hun havde skrevet herinde. Det gjorde mig ret nysgerrig og jeg fik lyst til at se hende live, hvilket jeg bestemt ikke har fortrudt.

Så for at svare på spørgsmålet "Hvornår er en kvinde pengene værd"

Det er hun, når man går derfra med et smil og ønsker at man havde råd til at komme igen dagen efter :-P :-P :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fikst - Vidste jeg ikke. Det er lidt besværligt at tale, når man har trykket I-phonen helt ind i brystkassen. Det klinger heller ikke så fandens godt når man siger "Jeg står lige i en mørk kælder".

Hvis man ikke kan tåle at vise sig på Facetime, så skal man bare lade være med at tage "røret" :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis man ikke kan tåle at vise sig på Facetime, så skal man bare lade være med at tage "røret" :P

Med mindre det er ens mor, hun tåler jo ikke at blive afvist

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har et dejligt æbletræ i min have, det er ungt og bare sat for få år siden. Det gav et æble sidste år, dog har min nabo et frodigt ældre træ, der hver år bugner med røde æbler, jeg påtænker i nattens mulm og mørke at se mit snit til at hoppe over hækken og tilgodese mig selv.

Kære Potatohead

- ja lige præcis, - det kan jeg også sagtens finde på :unsure:  - det med hækken og naboens æbletræ.

Men jeg har en anden indgangsvinkel : "- fristelser er til for at blive taget" :wub: - og bredt forstået. Men fornægter vi - er alt for fornuftige - nærige - osv, - - fornægter vi jo også et "lille bonus" til vores eget liv, og tilmed på måske en grå hverdag, og så bliver den sgu da kun mere grå :(

Fristelser er meget forskelligt fra individ til individ, - og hvorfor??? - det er det vi har brug for at komme videre den formiddag - den eftermiddag - den dag - den uge ----- , en eller anden form for "trøst" - "svaghed" for noget som vi godt ved vi egentlig er bedst tjent med at afstå fra. For nogle mænd er en fristelse, et besøg hos en sød og dejlig glædespige ^_^ - gør det for fanden og kom videre med forhåbentlig gode minder og dejligt i kroppen, - det er det der skal til for at komme videre den dag

Min egen holdning til fristelser er at har jeg mulighed for det, så tager jeg dem når de er der, hvis det i øjeblikket er muligt for mig.

Den dag min gravsten ved lidt hovedregning udmelder min alder til 124 år - er det sgu for sent :(

En af mine egne evigt pop-up fristelser er "en ristet med vest" og 2 brød hos Steff Houlberg, - noget forbandet junkfood og snask; men det skal til ind imellem.

Den største fristelse som overgår alt andet, er for mig: - kvinderne, den mest naturlige fristelse af alle, den fristelse vil jeg aldrig fornægte mig selv, - aldrig

Jeg håber kvinderne har det på samme måde - vice versa.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

og den der med at ingen gider kneppe en tyk trunte -- den holder bare ikke.. der er en kunde til en hver pige.. at din smag ikke rækker til det.. det skal vel ikke afholde andre fra at besøge hende..

...

og til jer piger -- lad være med at tro at bare fordi i har lidt for meget på side benene - eller kørekortet viser en fødselsdato i 60erne eller 70erne - så er i ikke så meget værd som de andre.. tro selv på det for pokker -- hvis i ikke gør -- hvem skal så. - også behandle jeres gæster ordentligt. hav respekt for at de har knoklet for at tjene til besøget..

Hej Sisse,

Jeg har desværre ikke haft fornøjelsen af at skrive eller mødes med dig før, men tillad mig at rose såvel essensen som reflektionerne bag dit indlæg.

Jeg er rimelig sikker på, at svaret alene skal findes i princippet om udbud og efterspørgsel. Uden nogen former for ringeagt eller andre negative følelser overfor den ene, anden eller tredje gruppe.

Det er helt rigtigt, at der findes en kunde til hver pige. Dog med den tilføjelse, at der til nogle piger findes endnu flere kunder. Nemlig til de piger, der tilbyder noget eller ser ud på en måde, som appellerer til flere mennesker.

Det er alt for overfladisk, hvis alene dellerne på siden eller fødselsåret afgør, hvor eftertragtet en kvinde er. Og det er vel også din primære pointe, som jeg i givet fald erklærer mig enig i. Men desværre er det jo bare sådan, at der findes overfladiske mennesker overalt.

Hvad angår dit råd til pigerne om at tro på sig selv, så er jeg også helt enig. En selvsikker præstation er ALTID flere penge værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...