Kontant 356 Skrevet tirsdag klokken 20:33 Jeg har besøgt ovenstående. “Hun” har intet med at ladyboy at gøre Jeg vil kalde “hende” for en Cross Dresser . Det var en mand med paryk. En nærmest latterlig makeup, der skulle forsøge at dække for et meget maskulint ansigt. Jeg kan sige med 100% sikkerhed, at det ikke er personen på billederne man møder. En stor mand med fødder i str 44 Jeg vendte om på stedet. https://annoncelight.dk/showad/419066 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danskmand1991 7 Skrevet tirsdag klokken 23:27 fremgår det ikke ret tydeligt af billederne? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 356 Skrevet onsdag klokken 03:49 danskmand1991 skrev, for 4 timer siden: fremgår det ikke ret tydeligt af billederne? Hvis jeg var af den mening, havde jeg ikke lavet en aftale. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
scrummy79 46 Skrevet onsdag klokken 17:03 Kontant skrev, for 13 timer siden: Hvis jeg var af den mening, havde jeg ikke lavet en aftale. Var selv ved at lave en aftale....Men tak for input. ..jeg vil også helst have hvor de ligner og ikke bare udklædt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danskmand1991 7 Skrevet torsdag klokken 01:23 Kontant skrev, for 21 timer siden: Hvis jeg var af den mening, havde jeg ikke lavet en aftale. okay, så må du nok gå til optikeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 356 Skrevet torsdag klokken 13:26 danskmand1991 skrev, for 12 timer siden: okay, så må du nok gå til optikeren Og du må opsøge en person, der kan lære dig hvordan man opfører sig herinde. Det kunne måske være en sag for Adm? Hvis du ikke har noget fornuftigt at sige, burde du knytte sylten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1549 Skrevet i går klokken 14:14 Kontant skrev, den 30.1.2025 at 14:26: Hvis du ikke har noget fornuftigt at sige, burde du knytte sylten. ... og du skal tale pænt, @Kontant. Hvis du ønsker at irettesætte nogle, kan du sende en rapport. Så skal vi nok tage os af den del. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1549 Skrevet i går klokken 14:15 danskmand1991 skrev, den 30.1.2025 at 02:23: okay, så må du nok gå til optikeren Tal pænt, @danskmand1991 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danskmand1991 7 Skrevet for 19 timer siden Kontant skrev, den 30.1.2025 at 14:26: Og du må opsøge en person, der kan lære dig hvordan man opfører sig herinde. Det kunne måske være en sag for Adm? Hvis du ikke har noget fornuftigt at sige, burde du knytte sylten. du virker moden. prøver at stikke mig og overtræder så selv reglerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg