Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tror, at den dalende kvalitet (mangel på unge piger) hænger sammen med de mange raids som Århus Politi har kørt på bl.a thai massage stederne. Flere er dømt for rufferi, sikkert med forklaringsproblemer mht. de unge pige, deres visum og mangel på arbejdstilladelse.

Nu er der primært kun de dansk gifte / fraskilte (halv-gamle) thaier tilbage.... Desværre.

Jeg tager mit thai "game" til Thailand og fokuserer på dansk/tysk når jeg er på hjemmebane.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg tror, at den dalende kvalitet (mangel på unge piger) hænger sammen med de mange raids som Århus Politi har kørt på bl.a thai massage stederne. Flere er dømt for rufferi, sikkert med forklaringsproblemer mht. de unge pige, deres visum og mangel på arbejdstilladelse.

Nu er der primært kun de dansk gifte / fraskilte (halv-gamle) thaier tilbage.... Desværre.

Jeg tager mit thai "game" til Thailand og fokuserer på dansk/tysk når jeg er på hjemmebane.

Det er så vidt jeg ved 3 -4 år siden der sidst var razzia i byen. Og det er vist den eneste der har været i de seneste 5-6 år.

Er det ikke korrekt husket.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så vidt jeg ved 3 -4 år siden der sidst var razzia i byen. Og det er vist den eneste der har været i de seneste 5-6 år.

Jeg husker det som 2-3 år men kan da tage fejl.

Tror at det er blevet sværere, at komme ind i DK hos "Moster X" der tilfældigvis er indehaver af en thai massage butik.

Har selv i to omgange skaffet turist visum til thai piger .... Og det kræver at man kan præsentere en økonomi der sandsynliggør, at man kan tage vare på pigens omkostninger mv.

Under alle omstændigheder:

Der er afgjort en god business i DK for unge smukke thai piger.... Så der må være andre hindringer.

Jeg har gjort nogle bud .... Måske er der flere (?)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når i bruger order "razzia", mener i så dermed større koordinerede aktioner på flere lokationer samtidig? Så vidt jeg kan forstå er mindre aktioner og kontrolbesøg af skat/politi slet ikke så sjældne endda. Jeg har hørt om flere tilfælde på det seneste, bl.a. om et der førte til udvisning af to piger. Så det skulle ikke undre mig om der lidt nervøsitet i branchen for tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Når i bruger order "razzia", mener i så dermed større koordinerede aktioner på flere lokationer samtidig? Så vidt jeg kan forstå er mindre aktioner og kontrolbesøg af skat/politi slet ikke så sjældne endda. Jeg har hørt om flere tilfælde på det seneste, bl.a. om et der førte til udvisning af to piger. Så det skulle ikke undre mig om der lidt nervøsitet i branchen for tiden.

Ja det er de koordinerede. De andre har jeg ikke hørt om i lang tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er de koordinerede. De andre har jeg ikke hørt om i lang tid.

Ja, de skulle hellere bruge tid ude i trafikken og "fange" dem der er til fare for andres liv og lemmer og så lade pigerne være i fred :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa alle herinde

Så er det vist på tide vi igen får en opdate på om der skulle være dukket nogle unge slanke thai nipser op i østjylland.

Jeg har desværre ikke selv været heldig at støde på nogen. Kun en masse ældre 30+ damer. Mange er da bestemt søde og pæne, men skal jeg give mange penge for en god oplevelse, så skal det altså være med en ung pige.

Nogen der har været mere heldig end jeg og har stødt på en ung pige for nylig?

Håber at høre fra jer - også hvis I bare oplever det samme som mig :)

Hilsen Jens

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Aroma i Århus den anden dag, en dejlig ung pige masserede både bagpå og forpå, jeg husker ikke så faste struttende bryster siden min første kæreste dag jeg var 18år :). Jeg sprugte ikke om hendes alder, hun var høj og køn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Besøgte Aroma i Århus den anden dag, en dejlig ung pige masserede både bagpå og forpå, jeg husker ikke så faste struttende bryster siden min første kæreste dag jeg var 18år :). Jeg sprugte ikke om hendes alder, hun var høj og køn.

​Hej Jensen

Du er højst sandsynligt blevet betjent af Anna, som er 25 år.

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...