MadDogAarhus 197 Skrevet 13. Juni, 2014 Jeg tror, at den dalende kvalitet (mangel på unge piger) hænger sammen med de mange raids som Århus Politi har kørt på bl.a thai massage stederne. Flere er dømt for rufferi, sikkert med forklaringsproblemer mht. de unge pige, deres visum og mangel på arbejdstilladelse. Nu er der primært kun de dansk gifte / fraskilte (halv-gamle) thaier tilbage.... Desværre. Jeg tager mit thai "game" til Thailand og fokuserer på dansk/tysk når jeg er på hjemmebane. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. Juni, 2014 (edited) Jeg tror, at den dalende kvalitet (mangel på unge piger) hænger sammen med de mange raids som Århus Politi har kørt på bl.a thai massage stederne. Flere er dømt for rufferi, sikkert med forklaringsproblemer mht. de unge pige, deres visum og mangel på arbejdstilladelse. Nu er der primært kun de dansk gifte / fraskilte (halv-gamle) thaier tilbage.... Desværre. Jeg tager mit thai "game" til Thailand og fokuserer på dansk/tysk når jeg er på hjemmebane. Det er så vidt jeg ved 3 -4 år siden der sidst var razzia i byen. Og det er vist den eneste der har været i de seneste 5-6 år. Er det ikke korrekt husket. Redigeret 13. Juni, 2014 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadDogAarhus 197 Skrevet 13. Juni, 2014 Det er så vidt jeg ved 3 -4 år siden der sidst var razzia i byen. Og det er vist den eneste der har været i de seneste 5-6 år. Er det ikke korrekt husket. Jeg husker det som 2-3 år men kan da tage fejl. Tror at det er blevet sværere, at komme ind i DK hos "Moster X" der tilfældigvis er indehaver af en thai massage butik. Har selv i to omgange skaffet turist visum til thai piger .... Og det kræver at man kan præsentere en økonomi der sandsynliggør, at man kan tage vare på pigens omkostninger mv. Under alle omstændigheder: Der er afgjort en god business i DK for unge smukke thai piger.... Så der må være andre hindringer. Jeg har gjort nogle bud .... Måske er der flere (?) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 422 Skrevet 14. Juni, 2014 Det er så vidt jeg ved 3 -4 år siden der sidst var razzia i byen. Og det er vist den eneste der har været i de seneste 5-6 år. Er det ikke korrekt husket. Når i bruger order "razzia", mener i så dermed større koordinerede aktioner på flere lokationer samtidig? Så vidt jeg kan forstå er mindre aktioner og kontrolbesøg af skat/politi slet ikke så sjældne endda. Jeg har hørt om flere tilfælde på det seneste, bl.a. om et der førte til udvisning af to piger. Så det skulle ikke undre mig om der lidt nervøsitet i branchen for tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Juni, 2014 Når i bruger order "razzia", mener i så dermed større koordinerede aktioner på flere lokationer samtidig? Så vidt jeg kan forstå er mindre aktioner og kontrolbesøg af skat/politi slet ikke så sjældne endda. Jeg har hørt om flere tilfælde på det seneste, bl.a. om et der førte til udvisning af to piger. Så det skulle ikke undre mig om der lidt nervøsitet i branchen for tiden. Ja det er de koordinerede. De andre har jeg ikke hørt om i lang tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JensP 3 Skrevet 29. Juni, 2014 Ja det er de koordinerede. De andre har jeg ikke hørt om i lang tid. Ja, de skulle hellere bruge tid ude i trafikken og "fange" dem der er til fare for andres liv og lemmer og så lade pigerne være i fred Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JensP 3 Skrevet 15. August, 2014 Hej alle herinde Nogen der ved om der er dukket nogle nye unge thainips op? Jens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JensP 3 Skrevet 25. Marts, 2015 Hejsa alle herinde Så er det vist på tide vi igen får en opdate på om der skulle være dukket nogle unge slanke thai nipser op i østjylland. Jeg har desværre ikke selv været heldig at støde på nogen. Kun en masse ældre 30+ damer. Mange er da bestemt søde og pæne, men skal jeg give mange penge for en god oplevelse, så skal det altså være med en ung pige. Nogen der har været mere heldig end jeg og har stødt på en ung pige for nylig? Håber at høre fra jer - også hvis I bare oplever det samme som mig Hilsen Jens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 25. Marts, 2015 Sidste gang jeg blev masseret af en ung pige var hos Aroma Massage. Se thailisten for mere info: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jansen 17 Skrevet 27. Marts, 2015 Besøgte Aroma i Århus den anden dag, en dejlig ung pige masserede både bagpå og forpå, jeg husker ikke så faste struttende bryster siden min første kæreste dag jeg var 18år . Jeg sprugte ikke om hendes alder, hun var høj og køn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lasse666 24 Skrevet 16. April, 2015 Har lige besøgt Mali Thai massage og blev betjent af en ung thai pige på 21 år, se min anmeldelse anden steds. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Huaa Laan Skrevet 16. April, 2015 Besøgte Aroma i Århus den anden dag, en dejlig ung pige masserede både bagpå og forpå, jeg husker ikke så faste struttende bryster siden min første kæreste dag jeg var 18år . Jeg sprugte ikke om hendes alder, hun var høj og køn.Hej Jensen Du er højst sandsynligt blevet betjent af Anna, som er 25 år. HilsenHuaa Laan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg