Hop til indhold
GennemsnitligJoe

Alis og Laura gav mig en oplevelse jeg sent vil glemme

Recommended Posts

Her til aften skulle jeg stå distancen i en fantasi jeg i mange år har drømt om at udleve men aldrig fået taget mig sammen til.. to piger samtidig :)

Normalvis bruger jeg meget tid på at scanne annoncer og mindst ligeså meget tid på at udvælge de helt rigtige GP (har nogle looks jeg særlig kan lide) men tilfældigt falder jeg over en tråd herinde om “Laura Hot” og finder frem til at hun og Alis kan besøges sammen.

Det passer mig perfekt da jeg er i Odense (de to piger og deres to andre veninder holder til i Odense, Århus og Aalborg primært), og skriver med begge pigerne hver for sig, og får en aftale i stand på en time. 3k synes jeg er et knald godt tilbud og med nogle piv gode anmeldelser af Alis og nogle billeder jeg er ved at falde på halen over skulle være rigtige tager jeg af sted. Alis: https://annoncelight.dk/showad/400708

som forberedelse har jeg holdt nallerne for mig selv i mange dage da jeg kan have svært ved at afslutte når/hvis GP er for flot eller kemien ikke er der… en bekymring der skulle vise sig at være unødvendig…

Laura tiltalte mig også meget https://annoncelight.dk/showad/383380

og Laura er lille, men Alis er Micro.. men hot hot hot :)

blev budt velkommen og i lejligheden sidder de sidste to piger som der er link til fra Alis annonce. Elena så særlig dejlig ud og blev helt ærgerlig over at hun ikke skulle deltage men det måtte blive en anden gang :) https://annoncelight.dk/showad/383499

De bød på et glas vand, jeg fik et rent håndklæde og startede med et bad. Så jeg kommer jeg ind, udveksler kontanter og de to piger kaster sig grådigt over mig. Søde, søgende, massere af øjenkontakt og som et team der tydeligt har arbejdet sammen før har de den næste time mig fastlåst i den mest intense og fantastiske oplevelse jeg har haft i GP verdenen til dato!

jeg er stadig her flere timer efter helt svimmel af alt det vi kom igennem, og de var kærlige, sexede, pleasende og nærværende hele vejen igennem. Især øjenkontakten var intens og at kneppe den ene bagfra imens den anden ligger og onanerer intenst imens hendes øjne gennemborer en er for frækt.

drømmen gik i opfyldelse da de skiftevis rider mig imens den anden rider mit ansigt. 
min tunge kom på overarbejde og aldrig har jeg været så stiv og liderlig en hel time fra start til slut. Afslutningen blev noget af det mest forløsende og sexede jeg har prøvet, dem liggende med røven i vejret imens de skiftevis bliver slikket bagfra, og mig der til sidst måtte overgive mig i en intens orgasme.

efterfælgende var der ingen rush og godt med pillow talk hvor vi griner og har det helt sjovt og afslappet. De spørger om jeg er frisk på at tage dem alle fire samtidig haha og jeg må fortvivlet indrømme at to piger er mere end rigeligt for min tunge og forsøg på at være lige meget over begge piger ;)

svært at give karakter individuelt da det var en team leverance fra de to søde piger. Så de får en 10/10 samlet.

eneste der står tilbage at ønske var oral uden gummi men det var afdækket fra start at de ikke gør sig i det, ej heller kys hvilket havde været skønt. Slutteligt ved jeg kun at ikke er færdig med 3kanter, men næste gang må gerne være med to piger der også er sammen med hinanden :)

varmeste anbefaling, de er i odense i morgen torsdag inkl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtig god beskrivelse. Men hvem af dem var strammest? Og er de gode til engelsk? 

Redigeret af Jesss02

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jesss02 skrev, for 47 minutter siden:

Rigtig god beskrivelse. Men hvem af dem var strammest? Og er de gode til engelsk? 

Fint til engelsk og vil nok mene Alis med så lille hun var :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
GennemsnitligJoe skrev, for 9 timer siden:

dem liggende med røven i vejret imens de skiftevis bliver slikket bagfra, og mig der til sidst måtte overgive mig i en intens orgasme.

Det lyder virkeligt lækkert! Tak for at dele din oplevelse

Slikkede du den ene pige mens den anden gjorde dig færdig med et HJ?

Eller lå de begge med enden i vejret side om side, og du gjorde dig selv færdig med hånden, eller hvordan.......?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjældent at man som Københavner er jalous på det Fynske udvalg. Men de to piger er jo i særklasse. Mon de kommer til KBH? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
tor johansen skrev, for 13 timer siden:

Hvis du skal prøve en fantastisk pige som kommer til Odense på lørdag så kan du bare være nysgerrig

Jeg forstod dit opslag anderledes så du undskylde denne kommentaren

Del dette indlæg

Link til indlæg
sulten skrev, for 2 timer siden:

Sjældent at man som Københavner er jalous på det Fynske udvalg. Men de to piger er jo i særklasse. Mon de kommer til KBH? ;)

Det spurgte jeg dem om og det havde de ikke planer om ;(

Del dette indlæg

Link til indlæg
tor johansen skrev, den 30.1.2025 at 00:06:

Hvis du skal prøve en fantastisk pige som kommer til Odense på lørdag så kan du bare være nysgerrig

Hvem er det hahahs nu er jeg nysgerrig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...