Månestjerne 360 Skrevet 30. Januar Link : https://annoncelight.dk/showad/418810 Bliver modtaget af en smilende Tina – iført det hvide outfit, som også ses på foto der er taget i lejligheden. Bortset fra et billede – er de alle taget i lejligheden. Som tidligere beskrevet, da NOK havde den: Fin lejlighed med ok fint badeværelse og især en lækker seng med en passende højde. Tina: Alt sidder som det skal! Flot figur med talje og hofter. Bryster der passer til kroppen – måske fået et lille løft?? Jeg mener ellers at kunne vurdere ægtheden, men her er jeg i tvivl. Hun sagde de var ægte – så det må stå til troende. Billeder er klart af hende. Hun er næppe nybegynder, men har slet ikke noget "Proff." over sig. Fik en forrygende og dejlig time med hende - Fin afslutning. - Blow uden – sex med! Massagedelen kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om . Vild med hende måde at være på og hendes smilende øjne Så klart min nye favorit når min vej runder Vejle. PS. Jeg lod mig kort distrahere af et gennemsigtigt ”plaster” som dækkede det berømte snit på maven. Troede hun var øm og bange for ikke kunne ”tage imod” uden det ville gøre ondt, men det var ikke tilfældet. Det var ikke en ny operation, men nok et forsøg på at dække arret. Hun fik mig hurtigt overbevist om det ikke generede hende og derfor på andre tanker . 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 60 Skrevet 3. Februar Månestjerne skrev, den 30.1.2025 at 11:46: Link : https://annoncelight.dk/showad/418810 Bliver modtaget af en smilende Tina – iført det hvide outfit, som også ses på foto der er taget i lejligheden. Bortset fra et billede – er de alle taget i lejligheden. Som tidligere beskrevet, da NOK havde den: Fin lejlighed med ok fint badeværelse og især en lækker seng med en passende højde. Tina: Alt sidder som det skal! Flot figur med talje og hofter. Bryster der passer til kroppen – måske fået et lille løft?? Jeg mener ellers at kunne vurdere ægtheden, men her er jeg i tvivl. Hun sagde de var ægte – så det må stå til troende. Billeder er klart af hende. Hun er næppe nybegynder, men har slet ikke noget "Proff." over sig. Fik en forrygende og dejlig time med hende - Fin afslutning. - Blow uden – sex med! Massagedelen kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om . Vild med hende måde at være på og hendes smilende øjne Så klart min nye favorit når min vej runder Vejle. PS. Jeg lod mig kort distrahere af et gennemsigtigt ”plaster” som dækkede det berømte snit på maven. Troede hun var øm og bange for ikke kunne ”tage imod” uden det ville gøre ondt, men det var ikke tilfældet. Det var ikke en ny operation, men nok et forsøg på at dække arret. Hun fik mig hurtigt overbevist om det ikke generede hende og derfor på andre tanker . hvis man skal Sam ligene hende med andre hvem skulle det så være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 360 Skrevet 3. Februar henrik_klausen skrev, for 32 minutter siden: hvis man skal Sam ligene hende med andre hvem skulle det så være Det må være op til den enkelte Øjnene der ser - og kemi kan ikke generaliseres. Så hvad der fungerer for mig behøver nødvendigvis ikke fungere for dig. Kender ikke de andre piger der pt er i Vejle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 25 Skrevet 4. Februar Månestjerne skrev, den 30.1.2025 at 11:46: berømte snit på maven Hvad betyder det? Er ikke bekendt med udtrykket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 102 Skrevet 4. Februar lurikken skrev, for 2 timer siden: Hvad betyder det? Er ikke bekendt med udtrykket Gætter på det er et kejsersnit? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 121 Skrevet mandag klokken 09:48 Hej Har besøgt Tina - først en gang uden traditionel sex og siden inklusiv. Hun er simpelthen bare det mest søde og sympatiske man kan forestille sig. Og i en sådan udstrækning at man glemmer at hun altså er en GP for en time - og ikke en man gerne ville meget, meget mere med. Tina er en meget slank og flot pige - ligner en på 25-30 uanset hun er mindst 37. Forstår det næsten ikke. Jeg bemærkede også hendes smalle plaster hen over kejsersnittet - men hun har ikke noget ubehag, så det betyder ikke noget. Tina giver en god massage - og hun kan også tage lidt fat. Sagde - som jeg plejer - at jeg bare siger fra hvis det bliver for hårdt. Blow var meget sensuelt og sexen absolut til den gode side - og med lidt glidecreme ikke noget problem hvis man er til den store side. Jeg tænker der er potentiale for at det frække kan blive endnu mere intens, når der er kommet et godt tillidsforhold gennem gentagne besøg. Stedet er en rigtig hyggelig lejlighed med et godt bad og en god bred seng. Den varmeste anbefaling herfra - og tror man kommer længere med Tina ved pli og indlevelse end ved at gå “hårdt på”. Eller andre ord - vær sød ved hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DirtBag 4 Skrevet mandag klokken 14:57 Route66 skrev, for 5 timer siden: Hej Har besøgt Tina - først en gang uden traditionel sex og siden inklusiv. Hun er simpelthen bare det mest søde og sympatiske man kan forestille sig. Og i en sådan udstrækning at man glemmer at hun altså er en GP for en time - og ikke en man gerne ville meget, meget mere med. Tina er en meget slank og flot pige - ligner en på 25-30 uanset hun er mindst 37. Forstår det næsten ikke. Jeg bemærkede også hendes smalle plaster hen over kejsersnittet - men hun har ikke noget ubehag, så det betyder ikke noget. Tina giver en god massage - og hun kan også tage lidt fat. Sagde - som jeg plejer - at jeg bare siger fra hvis det bliver for hårdt. Blow var meget sensuelt og sexen absolut til den gode side - og med lidt glidecreme ikke noget problem hvis man er til den store side. Jeg tænker der er potentiale for at det frække kan blive endnu mere intens, når der er kommet et godt tillidsforhold gennem gentagne besøg. Stedet er en rigtig hyggelig lejlighed med et godt bad og en god bred seng. Den varmeste anbefaling herfra - og tror man kommer længere med Tina ved pli og indlevelse end ved at gå “hårdt på”. Eller andre ord - vær sød ved hende. Er stedet rimelig diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2022 Skrevet mandag klokken 15:45 DirtBag skrev, for 47 minutter siden: Er stedet rimelig diskret? Ja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fiesta 68 Skrevet tirsdag klokken 08:38 Route66 skrev, for 22 timer siden: Tina er en meget slank og flot pige - ligner en på 25-30 uanset hun er mindst 37. Forstår det næsten ikke. Havde hun et billede af det der smil, der også kan ses i hendes øjne, ville der være kø ud på gaden. Hun gav mig idéer der ikke er praktisk mulige i mit liv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sokrates 44 Skrevet tirsdag klokken 21:57 Route66 skrev, den 17.2.2025 at 10:48: Hej Har besøgt Tina - først en gang uden traditionel sex og siden inklusiv. Hun er simpelthen bare det mest søde og sympatiske man kan forestille sig. Og i en sådan udstrækning at man glemmer at hun altså er en GP for en time - og ikke en man gerne ville meget, meget mere med. Tina er en meget slank og flot pige - ligner en på 25-30 uanset hun er mindst 37. Forstår det næsten ikke. Jeg bemærkede også hendes smalle plaster hen over kejsersnittet - men hun har ikke noget ubehag, så det betyder ikke noget. Tina giver en god massage - og hun kan også tage lidt fat. Sagde - som jeg plejer - at jeg bare siger fra hvis det bliver for hårdt. Blow var meget sensuelt og sexen absolut til den gode side - og med lidt glidecreme ikke noget problem hvis man er til den store side. Jeg tænker der er potentiale for at det frække kan blive endnu mere intens, når der er kommet et godt tillidsforhold gennem gentagne besøg. Stedet er en rigtig hyggelig lejlighed med et godt bad og en god bred seng. Den varmeste anbefaling herfra - og tror man kommer længere med Tina ved pli og indlevelse end ved at gå “hårdt på”. Eller andre ord - vær sød ved hende. Tak for denne og de andre gode anmeldelser. Jeg besøgte Tina i dag. Jeg blev særdeles positivt overrasket, hun ser virkelig skøn - og ung - ud, og var supersød. Jeg startede med en smule massage, men det blev nu ikke så meget. Vi var vist begge to mere interesserede i sex. Jeg brugte mest tid på at slikke hende og kysse og kæle. Jeg tror, det er rigtigt, hvad Route66 skriver om, at man kommer længst med at behandle hende pænt. Jeg kommer helt sikkert igen, hvis det nogensinde lader sig gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DirtBag 4 Skrevet onsdag klokken 04:56 Sokrates skrev, for 6 timer siden: Tak for denne og de andre gode anmeldelser. Jeg besøgte Tina i dag. Jeg blev særdeles positivt overrasket, hun ser virkelig skøn - og ung - ud, og var supersød. Jeg startede med en smule massage, men det blev nu ikke så meget. Vi var vist begge to mere interesserede i sex. Jeg brugte mest tid på at slikke hende og kysse og kæle. Jeg tror, det er rigtigt, hvad Route66 skriver om, at man kommer længst med at behandle hende pænt. Jeg kommer helt sikkert igen, hvis det nogensinde lader sig gøre. Er der nogen man ikke kommer længst med, ved at behandle ordentligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg