Hop til indhold
Refresh

Alessia Allure - Midnight pleasure meeting

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/419329

Ummmmmm......

Ved hun har flere gode anmeldelser herinde, men hun fortjener en mere :wub:

Havde været på vagt i swingerklubben og set på smukke hel- og halvnøgne kvinder hele aftenen, men kunne ikke selv deltage i løjerne, da jeg var på arbejde. 

Kl. 01:00 i nat, fik jeg fri og sad i bilen godt liderlig og lidt frustreret.

Konen var kørt træt og gennemkneppet hjem tidligere, så jeg tænkte ikke at hun var til at få liv i når jeg kom hjem.

Jeg skulle først have haft fri kl. 3, men nu hvor jeg fik tidligt fri kiggede jeg om der var lidt interessant hos SG eller PG.

Alessia var på vagt hos SG og hende har jeg haft lidt i tankerne før.

En time senere stod hun der foran mig.

Der står at hun er balletdanser og gymnast, hvilket gav mig forventninger om en stram fast krop, men hun er nu mere rund og blød i det. Hendes ansigt er ganske smukt og et par livlige brune smilende øjne. Hendes bryster er intet mindre end fantastiske, store, bløde og berøringsvenlige :wub:

Efter lidt småkys og nus fik jeg pillet tøjet af hende og bad hende om at lægge sig op i sengen, så jeg kunne gå på opdagelse med min tunge.

Jeg kunne med det samme mærke at hun er meget følsom. Hun gøs lidt da jeg kyssede hendes inderlår og så snart jeg ramte hendes klit kunne jeg mærke at det her ville gå hurtigt.

Jeg har højst slikket hende i 2 min. da hun kom første gang <3. Mens hun lå og skælvede spurgte jeg om jeg måtte give hende finger, hvilket hun sagde ja, tak til og jeg stak to fingre ind og begyndte at massere hende. Hun var våd, men ikke drivende. Imens jeg legede med fingrene kunne jeg ikke dy mig for at slikke lidt mere. Hun reagerede kraftigt, som de fleste var hun blevet hyper sensitiv, men efter få slik faldt hun til ro og kunne være i nydelsen igen...

Denne gang gik der måske 3 min. før hun kom <3 men i stedet for at trække mig blev jeg liggende dernede og ventede kun 20-30 sekunder før jeg begyndte at slikke igen. Det gentog sig på nøjagtig samme måde, hun kunne næsten ikke være i de første par slik, men så kom hun forbi det og kunne være i nydelsen igen og 4-5 min. senere kom hun kraftigt for 3. gang <3.

3 klitorisorgasmer på 10-15 min. det har jeg aldrig oplevet nogen der kunne før, så er man glad for at slikke er her en gylden mulighed for at prøve noget specielt. 

Hun var helt rundt på gulvet, så sexen var dejlig intens og intim. Da jeg trængte op i hende blev hun drivende våd, så der var dejlige smaskelyde dernede fra. Vi nåede kun missionær, men det var perfekt at komme i hende med øjenkontakt efter sådan en oplevelse, så jeg lod det ske i stedet for at holde igen og skifte stilling.

Min varmeste anbefaling til Alessia, som kan mødes hos SG og CG.

Hun gjorde i hvert fald min nat vidunderlig og speciel :wub:

Redigeret af Refresh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...