1001nat 187 Skrevet 17. Marts, 2014 Er der nogen, der har erfaringer fra dette sted? Hvilke service og kvalitet? Kigger man på deres hjemmeside: http://jcwellness.dk/index.php?side=forside så er der flere ting, der virker lidt "underligt" - i massagerummet står der tre massagebrikse på rad og række - dog findes forhæng, der kan trækkes for!! Det store antal af ansatte ser mistænkelig ud, meeen..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. Marts, 2014 (edited) Hun har massage, frisør salon og café / restaurant. Ingen ekstra så vidt jeg ved.... I hvert fald ikke af ejeren. Men det er jo ren gætværk, om de thai steder tilbyder andet... Folk kommer fra Viborg for at få en seriøs massage. Ejeren knækker nakken og går på ryggen af dig.... Hvis du er til den slags. Redigeret 17. Marts, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders and 17 Skrevet 18. Marts, 2014 Kan meddele at der gives ekstra i form af hj - fik dog ikke dette første gang jeg besøgte dem .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 18. Marts, 2014 Kan meddele at der gives ekstra i form af hj - fik dog ikke dette første gang jeg besøgte dem .... Var det så af en af de ansatte ? ergo. ikke ejeren ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders and 17 Skrevet 18. Marts, 2014 Jeg fik massage af en ansat - ejeren er af ældre dato . Mit gæt vil være 50 + Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 18. Marts, 2014 okay ja jeg kender ikke lige den præcise alder på ejeren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basse1972 31 Skrevet 19. Juni, 2014 Hvor ligger dette sted.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 19. Juni, 2014 Hvor ligger dette sted.? Munkbrovej 4 B 7500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Juni, 2014 Hvor ligger dette sted.? Prøv at se deres hjemmeside via link i første indlæg ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basse1972 31 Skrevet 30. Juni, 2014 Så har jeg været der. og jeg fik tilbudt samleje. til 1500 kr. hvilket jeg afviste da pigen ikke rigtig virkede særligt opsat. Massagen var ikke noget at skrive om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vappe 0 Skrevet 23. September, 2015 HejJeg har været der mange gange og fået rigtig god massage både af ejeren og to ander dejlige thai piger, jeg kan kun andbefalde denne sted.Mvh Preben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 23. September, 2015 Kun massage, eller også ekstra?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
naturistdk 16 Skrevet 28. Oktober, 2015 Var det af ejeren du fik ekstra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vappe 0 Skrevet 22. Februar, 2016 Nej det var det ikke men af en rigtig dejlig pige der kunne hendes kram. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders and 17 Skrevet 22. Februar, 2016 Hvad måtte du smide for en time - og var det incl.fuld pakke ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kok68 0 Skrevet 29. April, 2016 Har været der og rigtig god massage, men blev ikke tilbudt ekstra ydelser. Er det kun når ejeren er i Thailand de tilbyder ekstra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg