Loveman 6 Skrevet 3. Februar (edited) Har besøgt Tulip i Aarhus 2 gange og hun er et besøg værd. https://annoncelight.dk/showad/409994 Vi gik i bad sammen, hvorefter hun derefter med let berøring tog fat i massage af mine nedre dele. Hyggesnak mens hun trykker sig tæt ind til mig, og skind mod skind lægger vi os. Det næste jeg fornemmer er hendes dejlige læber om mig .. og man skal bide hårdt sammen for ikke at flyde ud. Sød og snaksalig, og lyttede. Hun er et dejligt bekendtskab – pas godt på hende. Redigeret 3. Februar af Loveman 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loveman 6 Skrevet 23. Marts Jeg har besøgt Tulip igen, og som sædvanlig bliver man taget godt i mod og varmet op med lidt hyggesnak. Hun tilbyder varmt bad før og efter. Der er 2 rum, med rent sengebetræk og håndklæder. Det ene står vist tomt det meste af tiden. Det er dejligt at der også er rengjort i klinikken. Tulip er altid et besøg værd, og hun er et afslappende smil på hverdagen. Jeg glæder mig til næste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NN 8000 88 Skrevet onsdag klokken 18:41 Hvad er prisniveauet ca for massage og økofransk? NN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loveman 6 Skrevet i går klokken 15:46 Hej NN - det er nemmest at ringe eller skrive til hende og spørge. Det er sikkert samme prisniveau som andre steder, men der kan være forskel på serviceniveauet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 165 Skrevet i går klokken 16:01 Er det i privat sted eller klinik/butik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg