getgetdown 14 Skrevet 3. Februar https://annoncelight.dk/showad/353672 Vil gerne give en anbefaling af Tanya, da det er et stykke tid siden, der er skrevet om hende. Hun er med på det meste og kan overtales til en masse forskelligt leg. Og så er hun dejlig fræk med et fangede blink i øjet. Pris er 1000,- for 30 min, 1300,- for 45 min, hvis jeg ikke husker forkert. Og en del ekstra som kan fås ved mere pris Der er fin parkerings mulighed ved dagligvarebutik tæt ved. Stedet er ikke nyt, men hun gør det rent, og man skal bare lige finde ind af bagdøren. Tanya er en 10er i mine øjne og lige så smuk som på hendes selfies. 4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
getgetdown 14 Skrevet 5. Februar Rettelse Er 900 for 30min, og 1200 for 45min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.S. 2 Skrevet 11. Februar Jeg vil også gerne give min varmeste anbefaling af Tanya. Jeg har lige haft fornøjelsen af at besøge hende. Igen. Ikke i Ejby, men derimod i Randers. Jeg har i løbet af de sidste par år besøgt hende ca femten gange og det har været super dejligt hver eneste gang. Og ja, jeg ved godt at dette er mit første indlæg, men et skal være det første, og hvad er bedre end at skrive om denne fantastiske pige. Tanya er utrolig sød, smilende, inlevende og nærværende. Billederne af hende er meget retvisende, men jeg synes hun er smukkerer i virkeligheden fordi man på billederne ikke kan se hvor smukke og frække hendes øjne er. Tanya har den lækreste krop og jeg har svært ved at holde fingrene fra hende i det øjeblik jeg træder ind af døren hos hende. Servicen er altid helt i top og så giver hun det dejligste golden shower. Det er super lækkert at se hende stille sig hen over mig og så bare mærke hendes gyldne dråber løbe ned i min mund og ud over min krop. Fantastisk! Hun er virkelig en "golden shower ekspert" som hun selv skriver. For mig, og med de ting, der tænder mig, er Tanya simpelthen perfekt. Jeg glæder mig allerede til at besøge hende igen. Stedet hun opholder sig på i Randers er en stille diskret vej ved en bolig blok med meget lidt trafik. Tanya 10/10 Stedet 10/10 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 155 Skrevet 26. Februar Nogen der ved hvad der er blevet af Tanya? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 155 Skrevet 13. Marts Så fik jeg besøgt Tanya. I Ejby på Fyn. Stedet ligger centralt i Ejby med gode parkeringsmuligheder tæt på. Aftalen kom i stand med god kommunikation. Og Tanya er et positivt bekendtskab. Hun er en af den slags GP’er som gør sit bedste for at aflæse kunden og imødekomme ønsker/behov. Så indenfor de rammer og begrænsninger der er beskrevet i hendes annonce er der skøn leg med en dejlig kvinde. Hun overholder aftaler og tid. Så kun positive kommentarer herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg