Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa Alle

Sasha: https://annoncelight.dk/showad/361758

Jeg ville lige fortælle om en dejlig aftale jeg havde med Sasha, med store bryster som sidder perfekt og føles perfekt, dejlige brystvorter, normalt er jeg ikke til kvinder med store bryster men hende her slog benene væk under mig, det gjorde hun for et par år siden da hun var med i legen med hendes domina Alina https://annoncelight.dk/showad/269429 i den sidste tid, den oplevelse har jeg også lavet en anmeldelse af :-) og hun har rumsteret i mit hovede ligesiden, nu var hun i DK igen, så fik skrevet en besked til hende, hurtig og let kommunikation, hun kunne godt huske mig fra sidst, men nu skulle jeg have hende for mig selv, vi fik aftalt hvad der skulle ske, og hun skuffede ikke i den ½ time jeg havde bestilt.

Jeg fik taget et bad og barberet mig diverse steder,på med en god parfume , kørte mod hendes vej, skrev til hende 10 min. før som aftalt, fik husnummert og hun skrev hvilken sal hun var på 2 min. før, jeg kom ind og fik et kæmpe kram, vi havde aftalt at bruge revolut, jeg har kontoen osv. men vidste ikke hvordan jeg brugte det, det viste hun mig også var det del overstået ;-) så forsatte vi ind i soveværelset, hvad der nøjagtigt skete er mellem mig og Sasha, men lad os bare sig, der blev slikket en del fra begge sider af, både bryster og mis, brugt lidt legetøj. mange forskellige stillinger, jeg kunne mærke at hun nød hvad vi lavede, det gjorde jeg også i stor stil. 

Ved ikke om det var fordi hun kunne huske mig lidt fra sidst, men hun ramte mig på nogle punkter som kun meget få kvinder kan, vores kemi var rigtig god, både i tlf. og da vi mødtes face  to face, efter vi færdige med alt det sjove, fik jeg tilbudt et glas vand og vi lå og hygge snakkede, der var ingen travlhed med at kom ud af døren. Begyndte at tage tøj på og betragtet den smukke kvinde der vimsede rundt i lidt undertøj, det hun havde fået lov til at beholde på ;):P , det er stadigvæk billeder jeg kan huske.

Stedet var diskret i Aalborg, let at finde, og Sasha hun lever helt klart op til hendes billeder, nu kan jeg se hun er i Horsens lige pt. mon ikke bilen skal startes og kører den lille tur igen for det er helt sikkert at hende ville jeg vende tilbage til flere gange, håber i behandler hende med respekt for det fortjener hun.

https://annoncelight.dk/showad/361758

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hendes overskrift er "First time in Horsens 03-02 - 10-02" Fred være med det, men underligt. 

Hvor mødte du hende og må man spørge om billederne var retvisende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterG skrev, for 2 timer siden:

Hendes overskrift er "First time in Horsens 03-02 - 10-02" Fred være med det, men underligt. 

Hvor mødte du hende og må man spørge om billederne var retvisende?

Jeg har mødt hende & veninde i både Kolding & Aalborg, over de sidste par år, hvor de er her engang imellem, kunne forstille mig hun skriver første gang i Horsens er at hun ikke har været i den by tidligere.

Mit rendevous med Sasha var i Aalborg alene, som jeg også skriver og billederne var retvisende, faktisk i mine øjne så er hun smukkere i virkeligheden, selvom billederne også er dejlige at kigge på, men det er blot min mening.

Redigeret af chrisser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...