hrlillemand 37 Skrevet 17. Marts, 2014 Jeg har tænkt over, om det i grunden er i orden, at medbringe sine egne kondomer til et stævnemøde? Er det no go, eller hvad? Nogen der har oplevelser/erfaringer? mvh. hrlillemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. Marts, 2014 Emnet har været berørt før, prøv at kigge via søgefunktionen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hrlillemand 37 Skrevet 17. Marts, 2014 Tusind tak Borende X. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 17. Marts, 2014 Spørg hellere den pige du gerne vil besøge Er der nogen særlig grund til, at du ønsker at medbringe dine egne kondomer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 17. Marts, 2014 (edited) jeg vil ikke have det med mindre jeg kan bestemme typen der er nemlig mange jeg ikke bryder mig om lugten og smagen af - og hvis det er et af dem - så slukker jeg helt og så bliver det en dårlig oplevelse men hvis det er fordi de skal være ekstra large - så giver jeg bare designer på hvilke mærker jeg kan lide og så er det helt ok Redigeret 17. Marts, 2014 af Jasmin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 17. Marts, 2014 Jeg har tænkt over, om det i grunden er i orden, at medbringe sine egne kondomer til et stævnemøde? Er det no go, eller hvad? Nogen der har oplevelser/erfaringer? mvh. hrlillemand Selvfølgelig er det i orden at medbringe egne kondomer - man kan bare ikke forvente pigen vil bruge dem Jeg havde en pakke med 3 stk med på en Thaiklinik for et stykke tid siden (havde indkøbt dem fordi jeg skulle til Tyrkiet og ville ikke løbe ind i en dårlig pga. manglende kondomer) - pigen tog gladeligt imod dem, men jeg kan ikke huske om hun brugte dem - men så er de nok kommet en anden kunde tilgode Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hrlillemand 37 Skrevet 17. Marts, 2014 (edited) Liv -Ja, Jeg kan ikke rigtigt passe dem med standard størrelse Redigeret 17. Marts, 2014 af hrlillemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 17. Marts, 2014 Tag en snak med pigen du ønsker at besøge, jeg kan næsten ikke forestille mig, at det bliver et problem ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2014 Jeg hørte engang en kaffepige snakke om at hun havde hørt en "vandrehistorie", -det var noget med en gæst der havde taget kondomer med og stukket i dem med en nål, hvordan det blev opdaget kan jeg ikke erindre. Det skræmte mig fra vid og sans, så efter der lod jeg aldrig kondomer være "uden opsyn" i hyggerummet, og efter jeg er startet privat, så har jeg kondomer i alle størrelser, som jeg selv har godkendt, så for mit vedkommende er det et no-go... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 17. Marts, 2014 Den historie har jeg også hørt og i lang tid tog jeg kun de gummier jeg skulle bruge med ind, efter jeg er startet privat er jeg blevet lidt mere afslappet. Jeg har sådan nogle søde gæster, og nægter at tro at de kunne finde på sådan noget. Jeg har London gummi i standard, xxl og med jordbærsmag ;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 17. Marts, 2014 Den historie har jeg også hørt og i lang tid tog jeg kun de gummier jeg skulle bruge med ind, efter jeg er startet privat er jeg blevet lidt mere afslappet. Jeg har sådan nogle søde gæster, og nægter at tro at de kunne finde på sådan noget. Jeg har London gummi i standard, xxl og med jordbærsmag Kun to XX'er? Pfffttt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 441 Skrevet 18. Marts, 2014 Den historie har jeg også hørt og i lang tid tog jeg kun de gummier jeg skulle bruge med ind, efter jeg er startet privat er jeg blevet lidt mere afslappet. Jeg har sådan nogle søde gæster, og nægter at tro at de kunne finde på sådan noget. Jeg har London gummi i standard, xxl og med jordbærsmag Et nysgerrigt sidespørgsmål: Hvor køber pigerne egentlig deres kondomer henne? Jeg kan ikke lige forestille mig at man henter dem i Bilka. Der må være noget storindkøb inde i spillet? Selv om jeg mest har bevæget mig i det tyske, kan jeg ikke forestille mig den store forskel hvad dette angår. Jeg synes det virker som om, de kondomer der bliver brugt, er ret kraftige. Er det korrekt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 18. Marts, 2014 Storindkøb, og ikke i Bilka ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
katja 47 Skrevet 18. Marts, 2014 Jep storindkøb og bestemt ikke i Bilka.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 441 Skrevet 18. Marts, 2014 Storindkøb, og ikke i Bilka Er det ikke generelt nogle andre mærker, end man møder i den almindelige handel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. Marts, 2014 (edited) Er det ikke generelt nogle andre mærker, end man møder i den almindelige handel? Mange piger og drenge incl. undertegnet køber på nettet (jeg vil ikke reklamere med navne, brug google.dk) Durex London kondomer er populære blandt pigerne. der er de alm. med sort tekst på hvid baggrund på pakken også er der de ekstra stærke med hvid tekst på sort baggrund. de alm. fås også i XXL Redigeret 18. Marts, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Marts, 2014 Det kommer sgu lidt bag på mig, at flere af pigerne tilsyneladende er så afvisende over for et sådant kunde ønske. Umiddelbart kunne jeg da godt forestille mig, at der findes kunder som har præference overfor dyre kvalitetskondomer. Jeg har også fantasi nok til at forestille mig, at klinikker m.v. ser på pris når der købes stort ind. Meeeeen mon ikke at et sådant ønske kan imødekommes ved kunder man har tillid til. Tykkelse og pasform har jo indflydelse på nydelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 441 Skrevet 19. Marts, 2014 Jeg har nu ikke indtryk af at de kondomer, der bliver brugt, er af ringere kvalitet, snarere tværtimod. Pigerne har jo heller ikke ligefrem nogen interesse i at spare lige netop her. Men de sparer nu nok noget på at købe stort ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Marts, 2014 Jeg har nu ikke indtryk af at de kondomer, der bliver brugt, er af ringere kvalitet, snarere tværtimod. Pigerne har jo heller ikke ligefrem nogen interesse i at spare lige netop her. Men de sparer nu nok noget på at købe stort ind. Det ændre nok ikke på at en kunde sagtens kan have præferencer. At de indkøbte kondomer er sikre, vil jeg slet ikke betvivle, men kvalitet opfattes forskelligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 19. Marts, 2014 (edited) Det ændre nok ikke på at en kunde sagtens kan have præferencer. At de indkøbte kondomer er sikre, vil jeg slet ikke betvivle, men kvalitet opfattes forskelligt. Jeg har foreslået min favoritpige at det kunne være hyggeligt med selvlysende kondomer, så der var fokus på hvor dilleren befandt sig, , ikke at hun ikke havde det altså, men det jo er mere eller mindre mørke omgivelse vi befinder os i, i dette tilfælde. Dette ville hun gerne være obs. på at se om det var en kvalitet der var anvendelig. Bare for at gøre opmærksom på måden det også kan gøres på . Venligst landsbytossen - uden smartphone Redigeret 19. Marts, 2014 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Marts, 2014 Jeg har foreslået min favoritpige at det kunne være hyggeligt med selvlysende kondomer, Nu ved jeg jo godt hvem vi taler om, og det er rigtigt at hun er meget opmærksom på de enkelte kunders ønsker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg