Hop til indhold
Pinkeye

Jupa Thai Massage - Århus - Jupa

Recommended Posts

Så fik jeg endelig muligheden for at prøve Jupa Massage I Århus. Sidste gang jeg fik kontakt med dem var der ikke andet end undskyldninger om hvorfor jeg ikke kunne komme der en lørdag eftermiddag. Dem af jer som ikke er bekendt med dem så annoncere de I EB og ligger nede i Nørre Allé i Århus.

Nå, men som sagt fik jeg tid der nede i dag efter flere forsøg på telefon opkald som de ikke svarede på  ringede de til sidste op til mig efter jeg var gået og havde opgivet. Men efter lidt snak med dem over telefonen og at jeg var "ny" kunde skulle jeg gå hen til Guldsmedgade 42 og ringe tilbage da de lige ville lure på mig for at sikere sig at jeg nu ikke var en bøhmand.

Kort og godt så kom en ned for at åbne for mig som gemte sig bagved døren hvilket var godt klaret da der ikke var meget plads der(i hele lejliheden var der generelt ikke meget plads) Pigen var ikke særlig høj som alle thai og jeg vil skyde på hun var etsted mellem 33 og 39 år, og hvis du har en lyst til at være sammen med en som ligner Lucy Liu lidt i ansigtet så skal du prøve Jupa da hun minder meget om hende også med fregner (Ikke for meget men nok til at gøre det sexet)

De var 2 men så ikke den anden og jeg kom ind i det første rum hvor til døren hurtig blev lukket og der gik cirka 10 sekunder før jeg blev spurgt om jeg "Want to make love to me" hvor til jeg bare vil vide hvad der var på menuen og det var at have sex med hende også at "suck my dick" (HJ blev slet ikke nævnt) Hun ville have 900 kr for at have sex med hende, men da jeg var mest interessert i et BJ sagde hun 800 (men fik hende presset ned i 700 kr med massage, og det skulle betales forud.)

Hun hentede lige en sodavand til mig med det samme hvor efter jeg lige havde mulighed for at kigge lidt rundt i lokalet. Lille med en enmands send med en ekstra stor madrass som gik ud over i den hende side af box madrassen ikke var bred nok til at holde den. Ellers fint oplyst og ikke støvet med stol til ens tøj.

Efter hun kom tilbage blev døren låst hvor efter hun vil have sex delen overstået først men jeg ville have massage først (godt at man lige for muligheden for at se hinanden ad inden. Hun smed alt tøjet og kravlede op på sengen og begyndte hendes massage alt imens hendes nøgne krop slangede sig henover mig (et det det som man også kalder "body2body"?) Okay massage hvor hun prøver at gøre nogle af de ting som de gør ved en "rigtig" thai massage sted men jeg synes stadig at min krop var øm efter weekendens kamp træning da det var færdig.

Masser af god pirring undervejs og hun havde et fint humør og grinede meget over at jeg var lidt godt istand (bevares 190cm og 110kg er jeg da ikke åleslank men heller ikke overvægti men nok om det) Hele kroppen fik en tur og hun kørte missen op og ned at mine ben og jeg fik da også et par bryster ned på rykken nogle gange, en første gangs oplevelse og var frækt men ikke noget og råbe hurra for (nok bare mig som er lidt sart)

Efter jeg skulle vende mig om blev banditten vasket godt af og hun fandt noget gummi fra og her kunne jeg have sparket mig selv i røven fordi det skulle jeg jo have prøvet og aftale før om den kunne være uden. Det kunne det ikke blive før jeg nævte hun kunne få lidt flere penge, så hvis hun skulle sutte uden gummi vil hun have 400 ekstra (alt 1100 i det hele) Jeg mente hun kunne få 200 mere hvor efter hun gav sig ved 300 kr (og der efter var hun ikke til og hug eller stik i) så jeg eftergav hendes krav på 300 ekstra som også skulle betales med det samme (så 1000 kr i det hele) og vi blev enig om at det var indtil jeg var færdig og det der nu hører med til der hvorefter hun vasket den af en ekstra gang men så gik hun altså også i gang.

Og hold da kæft hvor hun suttede godt! Selvom jeg var noget skeptisk i starten og syntes 1000 kr for det var mange penge og det var nok et af de bedste BJs jeg har fået. Hun brugte forskellige teknikker, skaftet og klokkeværket fik også en slikke tur, samt jeg fik lov til og afslutte i munden på hende.

Efter hun var færdig vaskede hun men ren og blev ved med at lege med mig generelt med kys, kram, nipples og bide mig lidt i øreflappen (godt det ikke var Mick Tyson style hun brugte :D) og efter hun så lille manden ikke var færdig endnu spurgte hun om jeg skulle have en tur til, men med 10 minutter tilbage takkede jeg nej)

Hun håbede på jeg vil komme tilbage en anden gang og sagde at næste gang kunne jeg have sex med hende for 800kr, men hvis jeg skulle være ærlig vil jeg nok heller bare "nøjes" med et blow uden gummi da jeg synes det er meget bedre.

Til sidste spurgte jeg hende dog om om hun også havde åben for sport i 2'eren af nysgerrighed og der blev hun sur, ja nærmest fornærmet fordi jeg stillede spørgsmålet. Hvor til hun stod og prikkede til mit hoved og sagde jeg var syg i hovedet (tror jeg det var hvad hun sagde) og ville kigge mig dybt i øjene (måske for at se om jeg var dum eller noget) og at  hun  havde hendes fisse hvilket var mere end nok og det kunne jeg prøve næste gang (skal dog siges hun stadig gav mig et kram og et nys inden jeg smuttede, så det kan godt bare være det var mig der liggede for meget i det, men jeg synes at det var en negativ afslutning på en ellers så god time også pga et spørgsmål)

Stedet: 7/10 (Ikke særlig diskret da det ligge lige ud til Nørre Allé. Lille men rent!)
Pigen: 7,5/10 (Lidt chubby men heller ikke for meget, dejlig naturlig bryster og god røv)
Massagen: 5/10 (Ikke dårlig men heller ikke noget og skrive om)
Sex (BJ): 10/10 (Uden gummi, frisk på forskellige teknikker,  ingen pauser, bare mund på pik til afslutning. Dejligt!)

Dette kunne virkelig godt blive det sted jeg vil komme mest, selvom at prisen var noget høj så var hun fandme god og alt ventetiden samt tidligere undskyldninger der var værd.

De varmeste anbefalinger her fra til dem

Redigeret af Pinkeye

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ung,  første gang jeg fik kontakt med dem (under min kirkedammens anmeldelse) fik jeg også en historie om pensionister, træt, ondt i hånd m.m

Men da jeg ringede til dem sidste kom jeg fint igennem, men da det var min første gang der skulle jeg lige ses an først inden de vil lukke mig ind og jeg er da langt under de 40 år

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, jeg sagde bare at jeg var ny og havde læst deres annonce på EB. Så ville de lige se mig først hvor jeg skulle ringe til dem på den anden side af gaden imens de kiggede ud af vinduet og sagde OK, kom over til Cafe Århus.

Er man på den unge side, så gør det bevist at du måske klæder dig lidt ældre og snakker lidt mindre "voksen" sprog når i ringer. Og vær sød ved dem når i er der.. Hun var meget oppe om hendes udseen og da hun måske aldrig har været foto model i størrelse, så føler hun sig nok lidt mere lækker ved en gamle mand, end en ung fyr på 22.

Jeg ved godt i behandler dem pænt og alt det dyre der, og det er hedder ikke for at træde på jer. Men første gang jeg ringede og hørte om pensionster only, så viste jeg at anden gang måtte jeg måske lyde og opfører mig noget ældre i telefonen, fordi når jeg først var kommet inden for så var mine penge jo gode nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...