Kjøller 35 Skrevet for 10 timer siden Jeg har ikke været særlig dygtig til at anmelde besøg, men når noget går som man overhovedet ikke havde forventet, så bør det kaste et par ord af sig. Jeg havde lavet en aftale med @Anna - fræk og sexet https://annoncelight.dk/showad/309063 og efter lidt rokeren frem og tilbage med aftale og - i denne henseende - fuldstændigt ligegyldige ting, blev det muligt at besøge hende her til formiddag. Jeg havde på forhånd bestilt en times GFE og havde en forventning om at det blev til stille og rolig erotisk samvær med dejlig sex og den i sidste ende uundgåelige orgasme. Men sådan skulle det absolut ikke gå. men læs blot videre, for denne beretning er en rejse ud i ting jeg ikke i min vildeste fantasi havde troet skulle overgå mig. Jeg havde bestilt tid til kl 09 for at kunne nå et møde i Odense senere på formiddagen. Jeg er i god tid på den vej hvor hun holder til om fredagen så jeg skrev til hende at hun bare kunne sende en besked når hun var klar. Ca 0850 skrev hun at hun var klar og jeg gik forventningsfuldt mod døren. Døren bliver åbnet og en fuldstændig fantastisk kvinde byder mig velkommen. Er det Anna på billederne? JA! Er hun smuk? JA! Jeg når at få den ene arm ud af jakkeærmet før hun grådigt begynder at kysse mig - noget hun gør til perfektion. Efter et minuts intens kysseri lykkedes det mig at få jakken af og tøjet af. Anna står selv i lækkert bordeauxrødt lingeri med BH, hofteholder, G-streng og strømper. Indpakningen indbød virkelig til at her skulle der ske noget eventyrligt. Af med hendes BH og trusserne røg samme vej. Hofteholder og strømper blev siddende hvilket bare understregede hendes yderst feminine fremtoning. Allerede på det tidspunkt var jeg fuldstændig solgt. Vi røg hen i sengen og der blev kysset og krammet til den helt store guldmedalje hvorefter hun dykkede med mellem mine ben og begyndte at sutte min allerede stenhårde pik som jeg tror kun Anna kan. Jeg havde fået nævnt at jeg var ret glad for at slikke mis og jeg også mente at jeg var ganske god til det. Det skulle jeg få lov til at prøve og Anna satte sig overskrævs på mit ansigt og lod mig smage. Efter kort tid mente hun at hun skulle ned og ligge så jeg kunne få lov til at slikke hen de til orgasme. Som sagt så gjort og der gik vel ikke mere end 5 minutter før hun kom i en intens orgasme. Jeg er overbevist om at den var ægte for hendes underliv opførte sig på en måde jeg ikke tror man kan fake. Så var det tid til at Anna skulle gøre gengæld, så mig på ryggen og hende igang med et langt ned i halsen blow der føltes helt eventyrligt. Dette dog ikke før min pik var snørret godt og grundigt ind så den stod rank og stenhård. Snakken faldt tilfældigvis på anale fristelser/glæder og jeg fik sagt at jeg bestemt ikke var analforskrækket. Det skulle vise sig at være en altafgørende besked for fluks hentede hun en anal dildo, et kondom på, lidt glidecreme, og så blev den ellers langsomt men sikkert guidet op i min røv hvor jeg fik den helt store tur med BJ og dildo i røven. Hold nu op hvor var det frækt og grænseoverskridende men noget af det vildeste jeg har prøvet. Anna mener nu at det er tid til at hun får noget pik, så på med et kondom alt imens dildoen stadig vibrerer i min røv og så er det ellers op og ride. Det føles fantastisk, men igen pønser Anna på noget andet, så efter ca 10 sekunder hopper hun af, finder to håndledsmanchetter frem og en jernstang hun hurtigt får bundet mine håndled op i og så går det ellers derudaf med dirty talk alt imens hun boller mig i røven og tager min pik til roden. På det tidspunkt er jeg totalt i Annas magt og kan kun se til mens hun bruger mig som hun har lyst. Jeg bliver - ja - gennemkneppet og gennemslikket og får at vide at jeg er en slem lille liderlig dreng der bare skal gøre hvad den onde stedmor siger for far er ikke hjemme. Et sted i hele dette inferno af fræk liderlig leg får jeg stammet at hun skal være lidt forsigtig, for ellers så kommer jeg altså meget snart. Til det siger hun blot: "Det er noget jeg bestemmer, så det får du ikke lov til endnu" Da denne - for mig - totalt virkelighedsfjerne oplevelse har stået på i henved 45 minutter, siger hun at nu må jeg gerne komme og så får jeg et olieindsmurt handjob med dildoen stadig godt langt oppe i min bagdel der får det til at sortne for mine øjne og jeg kommer i et brag af en orgasme og lige så voldsom udløsning. Herfra vender Anna på en tallerken og fra at agere den liderlige stedmor der bruger hendes boytoy nøjagtigt som hun lyster, bliver hun nu den kærlige og søde Anna jeg mødte i døren der med kys og kram lægger sig ved siden af mig. Vi sludrer lidt frem og tilbage om den ud af kroppen oplevelse hun lige havde præsenteret mig for inden hun spørger om ikke jeg vil have et bad for som hun siger, så er jeg nok lettere olieindsmurt bagi. Efter et hurtigt bad er det atter tilbage til virkeligheden, men ikke før der igen er uddelt rigeligt med dejlige kys fra hendes bløde læber. Da jeg efterfølgende sidder i bilen er min første tanke: hvad FANDEN skete der lige her? Ud af den time, så tror jeg den samlede mængde pik i mis var ca 10 sekunder, men det er bedøvende ligegyldigt, for den rejse Anna tog mig med på var fuldstændig vanvittig, på den mest afsindigt frække måde. Anna fik vist mig at et besøg hos en yderst kompetent GP ikke blot er 3 ryk og en aflevering, men SÅ meget mere. Prisen for en time lød på 2200. Det kan måske på nogen virke som en høj pris, men når man først har prøvet at lade sig være fuldstændig i Annas kontrol og kyndige hænder, så er de penge så absolut givet godt ud. Jeg har aldrig i mine snart 46 år prøvet noget der bare kom i nærheden af den oplevelse Anna udsatte mig for. Jeg sagde ting og lod hende gøre ting jeg aldrig havde troet jeg skulle opleve. Er Anna et gensyn værd? Ja, med 100% sikkerhed 10 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1295 Skrevet for 8 timer siden Flot anmeldelse! Tak for det! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 888 Skrevet for 7 timer siden Mange tak for din anmeldelse. Det var lige præcis sådan, det foregik. Nogle gange får man bare lyst til at inddrage et frækt rollespil Og FRÆKT var det!!!! Så er det dejligt, at du var med på legen. TAK for en skøn og erotisk time med dig Knus Anna 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 462 Skrevet for 6 timer siden Tak for en god anmeldelse @Kjøller, din anmeldelse har afklaret om jeg skulle besøge hende, når jeg i starten at marts skulle hen over Fyn alligevel, og det skal jeg helt bestemt nu Så håber jeg at @Anna - fræk og sexet har tid den dag til et besøg, hvis hun ikke ligger alt for langt fra E45 afkørslen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjøller 35 Skrevet for 3 timer siden Swarley skrev, for 3 timer siden: Tak for en god anmeldelse @Kjøller, din anmeldelse har afklaret om jeg skulle besøge hende, når jeg i starten at marts skulle hen over Fyn alligevel, og det skal jeg helt bestemt nu Så håber jeg at @Anna - fræk og sexet har tid den dag til et besøg, hvis hun ikke ligger alt for langt fra E45 afkørslen. Ca 2 minutter fra afkørslen. Men hun tager kun imod om fredagen. Men tro mig. Det er det hele værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjøller 35 Skrevet for 3 timer siden Anna - fræk og sexet skrev, for 3 timer siden: Mange tak for din anmeldelse. Det var lige præcis sådan, det foregik. Nogle gange får man bare lyst til at inddrage et frækt rollespil Og FRÆKT var det!!!! Så er det dejligt, at du var med på legen. TAK for en skøn og erotisk time med dig Knus Anna Lige i den situation tror jeg du kunne have fået mig med på alt. Så husk det til næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg