Hop til indhold
fræk6

Julia trans xxxl Aalborg

Recommended Posts

hej

jeg er ikke til en pik - men har nu i mange måneder kigget på de piger med vedhæng - og havde besluttet,  jeg ville prøve at spille sådanne en - og måske modtage et blow.

jeg kontaktede pigen, og forklarede dette er min første gang, at jeg måske ville gå-  eller afbryde - om det ville være ok - jeg sagde også, det skulle  være  den pik der er på billederne

- hun svarede bare kom, alt er ok, om jeg ville gennemføre eller ej - vi aftalte 1000 kr for 30 min - var vi startet, så var det prisen uanset havde og hvor langt jeg ville gå - det syntes jeg var helt fair.

jeg ankom, jeg ville gerne sikre mig  I var enig endnu engang, så jeg ikke stod og skulle gøre noget - jeg ikke ønskede eller var klar på 

- for det første er det ikke pigen på billederne - langt fra og flere killo  siden, jeg ville ikke kunne gennemføre noget med hende, jeg sagde det til hende, da det ikke var hende på billederne, ville jeg være i tvivl om pikken- ville være den samme.

hun blev så sur, hun råbte og skreg,  slog over i spansk, som jeg også forstår- så efter flere minutter blev der ro - sagde jeg tak for dette og ville gå, hvis hun ikke var sur , så blev hun det.

kan ikke anbefale hende - og lidt øv nu havde jeg taget mig sammen, og så skete der ikke noget 

https://annoncelight.dk/showad/404669R

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hendes profil ligner ikke en jeg ville tro var ægte.

Jeg kan kun anbefale dig at du sikrer dig at din første oplevelse bliver god, giv det en fair chance, ved dit første besøg kan du vælge en som er kendt og positivt anmeldt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man tjekkede lidt omkring på nettet vill man hurtigt opdage at hun har 2-3 profiler og at ingen af dem er godt anmeldt herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...