Hop til indhold
Guest hornykaj

Thai inflation

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Lf det har sikkert noget med konkurrencen at gøre i de enkelte byer. Århus har mange thai steder, og 1000 er standard prisen. 1200 tager kun et sted, men det er pga fine faciliteter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

OD havde en lang liste som han x en del piger som han x hans forventning om hvad hver pige omsatte. Det blev et ret stort tal.

Dette her ligger længere tilbage, hvor du nævnte at nogle piger snakkede om forretningen. At nogle mænd lagde ret store summer nogle nærmest bare for at holde i hånden og snakke med hende og hun derfor havde en meget høj indtægt, hvor hun sagtens kunne forsørge familien samtidig med hun havde mange penge til at forsøde hendes eget liv. Der var ingen udregninger eller specifikke beløb

Måske det ikke er sådan længere? hvem ved.... I hvert fald skal der ikke mange mænd med ekstra ydelser til, før rengøring på ingen måde er attraktivt. ( forudsat mamasan ikke snupper det hele)

Ja, det er rigtigt, og siden er der kommet mange flere til, der kommer hele tiden nye på listerne, tæl gerne efter, der nok 400 steder i Danmark pt.

Det er mit indtryk at det kører godt for langt de fleste af dem   ;) jeg bidrager i hvertfald til omsætningen.

-OD 

Redigeret af OrganDonor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo heldigvis frivilligt om man vil besøge de steder og syntes man det er for dyrt kan man jo bare gå hjem og hive i den selv......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Ja, det har jeg skrevet - og glemt. Godt skrevet faktiskt :)

B

Helt ok :-) du er jo heller ikke ny længere

Så er det godt os yngre mennesker kan huske og holde styr på tingene hehe

Kunne dog ikke huske du havde sat et beløb på, bare det ikke var småpenge vi snakkede om :-)

Så er spørgsmålet om du mener det har ændret sig meget? og hvormeget? at hun måske kun har 70000 i måneden idag? hvilket er en meget høj løn, hvis man tager i betragtning at de 40000-50000 er nogen skattevæsenet ikke kender noget til.

Ja er så fræk at antyde en del af det er sort :-) jeg har 2 gange fået kvittering for Thaimassage, begge gange fik jeg kvittering på massagen og ikke ekstra. Så ved nan jo godt hvad der sker med de penge :-)

Nå en rengørings assistent har vel 12000-13000 udbetalt per måned, vel ikke så mærkelig at der dukker så mange Thaisteder op så ;-)

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg vil nok mene det har ændret sig meget. Mænd der lader sig snydes og håber på kærlighed til den dag alle  pengene er væk, vil der vel altid findes. Men businessen på klinikkerne er lav, efter hvad jeg hørt. De sidste par måneder har efter sigendes været de dårligste på mange år. Mange siger de er glade for 4-5 kunder per dag. Langt de fleste bestiller typiskt olie og hånd, til 5-600 kr. På tre-fire piger bliver 2-3000 kr ikke ret meget. 

Alt for mange klinikker, alt for stor konkurrence fra andre udenlandske piger, og alt for dårlig økonomi hos kunderne. Jo, det kan nok mærkes der ude.

Men hvorfor sænker de så ikke priserne? Nå, det kan jeg godt lide dem for at de ikke gør. Det har vel noget med selvværdi at gøre.

Mit gæt er at en typisk thaimassagepige måske fortjener 15-20.000 max på en måned lige nu. Max. Det er stadig meget, hvis hun er her tre måneder på turistvisum. Men det er ikke meget for en der bor her, og måske tilmed ejer klinikken, skal betale leje og det hele.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men hvorfor sænker de så ikke priserne? Nå, det kan jeg godt lide dem for at de ikke gør. Det har vel noget med selvværdi at gøre.

Jeg har bemærket at på de thaiklinikker, jeg har besøgt, har de et menukort, med priser som jeg ihvertfald ikke vil betale - og som de da også ret hurtigt giver afslag på, når de mærker, jeg er vant til andre pirser - men jeg kan udmærket forestille mig, at de har nogle kunder, der gladeligt betaler prisen, fordi de ikke ved bedre - men måske får de så også en bedre service? - det er jo med at holde på velbetalende stamkunder. Men jeg har nu også nogen gange betalt prisen - uden dog af den grund at få en bedre service - snarere tværtimod  :cry:

Tror nogen gange en prisforhandling, kan være med til at tø luften lidt op og man lærer hinanden lidt bedre at kende - eller også har de andre kunder, der er endnu/værre til at forhandle prisen - jeg har ihvertfald oplevet at selvom jeg synes, jeg har forhandlet prisen lidt ned - OK - jeg gider så ikke bruge alverdens tid på det  :wink:  -(så hellere gå igen) har jeg alligevel fået en udmærket service - og et "Kom snart igen - imorgen".

Men altså - bare en kunde á kr. 1000,-/dag = kr. 30.000,-/md - det kan de fleste vist leve fedt og godt af - og så endda afse lidt til skattefar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
30.000 per md. Af det skal du betale husleje, elektricitet, varme, annoncer, materiale som olie, håndtøj, etc etc - og helst give noget til skattefar.
Hvordan gør man for at leve fedt af det?

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

hvis jeg skulle arbejde 7 dage om ugen (30 dage måned) i klinikkens 10-12 timers åbningstid, så ville jeg da på ingen måde være tilfreds med 30.000 i måneden. Så har fejedrengen i Bilka jo næsten samme løn :-(

og de 30.000 er jo langt fra din løn, det er din omsætning. Du skal trække de ting fra som Bananas nævner+ mange flere bl.a en stor en af slagsen der hedder moms ;-)

Men mon dog om de ikke har nogen flere kunder. De sidste 2 gange jeg har været afsted, er der kommet en mand imens jeg har været der. Så umiddelbart vil jeg tro klinikken har mere end 6 kunder om dagen til de 3 piger, der hvor jeg kommer

Tilgengæld tror jeg ikke der er mange der ligger 1000 kr

Del dette indlæg

Link til indlæg

30.000 per md. Af det skal du betale husleje, elektricitet, varme, annoncer, materiale som olie, håndtøj, etc etc - og helst give noget til skattefar.

B

Ja, så er der nok ikke så meget tilbage, hun har vel også nogle fridage i ny og næ.
Men så kan hun jo stoppe resten i lommen af de 4-5 andre kunder hun har i løbet af sin 10-12 timers vagt!

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

som kvinde der aldrig har frekventeret et thaisted - hverken af den ene eller den anden årsag kan jeg da ikke lade være med at være nysgerrig... 

jeg ved hvad man får hos mig for 800 

men hvad får man sådan ca på et gennemsnitligt thai-sted... ?? 

En times olie-massage hos et thai-sted ligger på ca. dkr. 300-400 (kun massage/ikke sex).

Min opfattelse er, at de fleste thai'er der arbejde på de danske thai-steder har taget en massør-uddannelser i Thailand, og kan faktisk godt levere en ganske seriøs massage. Dette finder man normalt IKKE hos "almindelige" sælgere af sex i DK.

Det der tiltaler mange mænd ved thai-stederne, er netop kombinationen af almindelig wellness i form af en god massage (som mange gange er på fuld højde som en prof. massage), og så en afslutning af seksuel karakter.

Det der nok sælges mest af på thai-stederne er 1 times oliemassage for 300-400 plus en afslutning, til en ekstrapris på 300-1300 afhængig af den konkrete ønskede afslutning (typisk svensk eller fransk, men også dansk mv.).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har da ikke nær så meget/md, og jeg betaler da også husleje, el, vand, varme, bil, forsikringer, mad, renovation, ejendomskat, telefon, internet og skat - og så har jeg endda råd til ca. 2 månedlige glædespigebesøg :D  

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg har da ikke nær så meget/md, og jeg betaler da også husleje, el, vand, varme, bil, forsikringer, mad, renovation, ejendomskat, telefon, internet og skat - og så har jeg endda råd til ca. 2 månedlige glædespigebesøg :D  

Er ret sikker på Bananas mener dobbelt husleje el vand etc

Du har din bolig, hvor du naturligvis betaler til….. det har Thaipigen også :-) derudover har hun en klinik hvor hun giver massage og boller, hvor det hele skal betales en gang til…. er næsten sikker på, det er klinikken Bananas hentyder til ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er ret sikker på Bananas mener dobbelt husleje el vand etc

Du har din bolig, hvor du naturligvis betaler til….. det har Thaipigen også :smile: derudover har hun en klinik hvor hun giver massage og boller, hvor det hele skal betales en gang til…. er næsten sikker på, det er klinikken Bananas hentyder til :wink:

Jeg er også ret sikker på at det er det jeg mener  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

En times olie-massage hos et thai-sted ligger på ca. dkr. 300-400 (kun massage/ikke sex).

Min opfattelse er, at de fleste thai'er der arbejde på de danske thai-steder har taget en massør-uddannelser i Thailand, og kan faktisk godt levere en ganske seriøs massage. Dette finder man normalt IKKE hos "almindelige" sælgere af sex i DK.

Det der tiltaler mange mænd ved thai-stederne, er netop kombinationen af almindelig wellness i form af en god massage (som mange gange er på fuld højde som en prof. massage), og så en afslutning af seksuel karakter.

Det der nok sælges mest af på thai-stederne er 1 times oliemassage for 300-400 plus en afslutning, til en ekstrapris på 300-1300 afhængig af den konkrete ønskede afslutning (typisk svensk eller fransk, men også dansk mv.).

I det østjyske er der flere fremragende seriøse massagesteder, hvor man kan få 2 timers thai eller olie for 500,- (altså ingen hanky panky)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er også ret sikker på at det er det jeg mener  :wink:

Jeg besøgte en philipinerpige/dame i sidste uge - og hun boede altså selv i et almindeligt parcelhus - tvivler på hun betalte dobbelt husleje - ja, så skulle det da være på philipinerne  :wink:  Og der var en pige mere i huset til at betale sin del af huslejen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg besøgte en philipinerpige/dame i sidste uge - og hun boede altså selv i et almindeligt parcelhus - tvivler på hun betalte dobbelt husleje - ja, så skulle det da være på philipinerne :wink: Og der var en pige mere i huset til at betale sin del af huslejen!

Kom nu. Det er de færreste der bor det sted de har klinik. Selvfølgelig har de privat plus erhvervs husleje.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte en philipinerpige/dame i sidste uge - og hun boede altså selv i et almindeligt parcelhus - tvivler på hun betalte dobbelt husleje - ja, så skulle det da være på philipinerne  :wink:  Og der var en pige mere i huset til at betale sin del af huslejen!

Om hun bor til leje eller ejer det ved jeg faktisk ikke, men på nogen af dørene står der "privat ingen adgang" så det er jo der hun bor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Om hun bor til leje eller ejer det ved jeg faktisk ikke, men på nogen af dørene står der "privat ingen adgang" så det er jo der hun bor.

Det kan jo også være opholdsrum o.l. Hvor de ikke ønsker kunder ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kom nu. Det er de færreste der bor det sted de har klinik. Selvfølgelig har de privat plus erhvervs husleje.

hov...haha

dit indlæg kom mig i forkøbet da jeg skulle "like" J's indlæg :D

Lige hende her, bor i huset

om det er en enlig svale, det er muligt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender ihvertfald 3 steder her i området, hvor det er almindelige parcelhuse og hvor pigerne også bor  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan jo også være opholdsrum o.l. Hvor de ikke ønsker kunder ind.

Jeg har ikke spurgt og jeg vil helst ikke komme med flere konkrete bud på hvorfor jeg mener at det er hendes private bolig.

Men jeg er 99% sikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg kender ihvertfald 3 steder her i området, hvor det er almindelige parcelhuse og hvor pigerne også bor :wink:

Ja, ja min ven. Men jeg kender 25 steder i byen hvor de arbejder, men ikke bor ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, ja min ven. Men jeg kender 25 steder i byen hvor de arbejder, men ikke bor ;)

Mange  steder har de også døgnåbent, fordi de er der alligevel og overnatter - hvorfor skulle de så betale husleje andre steder i byen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...