Bananas 17566 Skrevet 2. April, 2014 Og konklusionen af alt dette med at massere i sit parcelhus eller overnatte på arbejde, er altså en indikation på at thai'erne - på trods af lavkonjunktur og inflation i klinikker - lever fedt og har det godt? Hvorfor klinger det lidt falskt i mine ører? B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 2. April, 2014 (edited) Lad os antage de har det som erhverv hjemme i boligen. De 2 rum der bruges til massage er erhverv badeværelset ligeså. Huslejen og forbruget af dette hører under klinikken. Altså en ekstra husleje. I har jo ikke en masse fremmede hjemme i Jeres hus, hvor i skal bekoste vand varme el m.m. Hvis hun har et lille værelse ved siden af privat, vil det reelt betyde hun kun har lejet et lille værelse med fælles bad. ( dette er hvad der er hendes) resten af huslejen må jo betragtes som erhverv. I vil jo heller ikke betale husleje for et helt hus, hvis i reelt kun har et lille værelse selv. Og vil i nøjes med kun at have et lille værelse??? i så fald kan i have en meget lav husleje ;-) Redigeret 2. April, 2014 af Liderligfyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13856 Skrevet 2. April, 2014 Og konklusionen af alt dette med at massere i sit parcelhus eller overnatte på arbejde, er altså en indikation på at thai'erne - på trods af lavkonjunktur og inflation i klinikker - lever fedt og har det godt? Hvorfor klinger det lidt falskt i mine ører? Du skriver jo selv, der er inflation i klinikker - det ville der næppe være, hvis det ikke var en god forretning - at de sover på arbejde og hvor de bor, er jo bare for at minimere udgifterne til husleje, transport mm. - og de har de jo altid gjort - lavkonjunktur eller ej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhi1964 132 Skrevet 3. April, 2014 Kom nu. Det er de færreste der bor det sted de har klinik. Selvfølgelig har de privat plus erhvervs husleje. Det er de færreste, men det hænder.......Alt er muligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. April, 2014 Jeg skelner mellem de piger der bor permanent i Danmark, og de der er her på en lille visit. Jeg kender en del fastboende, og dem tager jeg som et repræsentativt udsnit af alle fastboende-de bor ikke i klinikken. Gæste pigerne bor i sjældne tilfælde i klinikken. Ikke fordi de har noget imod det, men fordi udlejeren ikke vil have det. Det er nemlig som oftest ulovligt, idet klinikkerne er erhvervs lejemål. Men igen, selvfølgelig sker det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 3. April, 2014 Jeg er enig i at de fastboende thaier ikke bor i klinikkerne, i hvert fald i de klinikker som er indrettet i lejligheder. Men at de som er på gæstevisit kun sjældent bor i klinikkerne, også i de som er indrettet som lejligheder, det er jeg ikke enig i. Jeg vil ikke sætte procent på men det sker da på så mange steder, at man ikke kan kalde det sjældent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhi1964 132 Skrevet 3. April, 2014 Tror lige vi skal være enige om, hvad vi snakker om: Mange steder der sover og spiser de der, etc ( I perioder ) men de er ikke registret på adressen med bopæl etc i folkeregisteret. Så ja, mange sover, overnatter og bor der, i korte perioder , men der er ikke mange der har folkeregister adresse der. Og det er det som tæller, når man leje mæssigt snakker , om man "bor" på stedet. Udlejere kan ofte ikke lide det, men kan have svært ved at gøre noget ved, da det ikke er ulovligt at opholde sig på sin virksomhed på alle tider af døgnet...Så kan der være lokale klausuler , enten mht åbningstider etc, men det er en anden side af sagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 11. April, 2014 Jeg bekræfter: I København har jeg ikke betalt under 1.500 for den behandling. Det er endda 1,5 år siden. Ja 1.500 er nok standarden. Men et af stederne jeg frekventerer, kan alt nu også lade sog gøre for 1.000. Men det er så også fordi jeg er en gammel kending. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 11. April, 2014 I må meget undskylde, men 1500kr for en time, hvor jeg har læst at rigtigt mange af jer er utilfredse med forløbet bagefter eller føler jer snydt osv. Så giver jeg altså hellere lidt mere hos en hvor man er sikker på at man får lige det man ønsker. Jeg tænker, dog uden at have prøvet det, at jeg ville gå ind og få 1 times thaimassage uden ekstra og så ville jeg bagefter gå hen til sted, hvor jeg vidste at jeg kunne kunne få den sex jeg ønskede, uden hele tiden at skulle lave nye aftaler osv osv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 11. April, 2014 Vi er også rigtigt mange der har rigtigt mange af vores bedste oplevelser nogensinde på thaistederne og mange af vores kedelige minden fra almindelige danske klinikker. En thaikvinde er lige så lidt densamme som en anden, som en dansk kvinde er en kopi af alle danske kvinder. Det med at hele tiden lave nye aftaler kommer man hurtigt forbi, når man lært kvinden, stedet og traditionen at kende. Og så er man lige præcis der hvor man er temmelig sikker på at få lige det man ønsker. Quod erat demonstrandum. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 12. April, 2014 Den kan jeg godt forstå, men kræver dog at man er ude for at finde det rigtige sted og som jeg læser det herinde, så er der væsentlig flere skuffelser blandt thaistederne, end der er blandt de danske piger. Jeg tager jo nok fejl, men sådan ser det ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 12. April, 2014 Den kan jeg godt forstå, men kræver dog at man er ude for at finde det rigtige sted og som jeg læser det herinde, så er der væsentlig flere skuffelser blandt thaistederne, end der er blandt de danske piger. Jeg tager jo nok fejl, men sådan ser det ud Det handler jo meget om ens egne forventninger og hvor afklaret man er i forhold til dette. Hvad er det man går efter og er man egentlig klar over det? Jeg foretrækker "velvære" fremfor "tjubang-sex", men det har taget mig noget tid, at blive afklaret omkring dette - der er jo så mange fristelser, at man kan være forvirret over ens egne behov i rigtig lang tid - det kan være, at jeg har brugt længere tid end andre på dette - det er vel ikke usædvanligt, at ens behov kan ændre sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extroox 44 Skrevet 12. April, 2014 Jeg er bare blevet så træt af deres forsøg på salg af extra ydelser. Normalt har jeg bestilt en times massage incl. HJ - det er afslappende og det eneste jeg skal gøre er at lukke øjnene og nyde det. Jeg er ikke interreseret i at se en halv kvabset thaipige nøgen for 300 extra, og heller ikke dyrke sex med hende for yderligere 500. Hver gang jeg bliver spurgt om extra ydelser, så falder min begejstring og nydelsen forsvinder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 12. April, 2014 Jeg er bare blevet så træt af deres forsøg på salg af extra ydelser. Normalt har jeg bestilt en times massage incl. HJ - det er afslappende og det eneste jeg skal gøre er at lukke øjnene og nyde det. Jeg er ikke interreseret i at se en halv kvabset thaipige nøgen for 300 extra, og heller ikke dyrke sex med hende for yderligere 500. Hver gang jeg bliver spurgt om extra ydelser, så falder min begejstring og nydelsen forsvinder. Enig - men man kan med tiden få sorteret i stederne, så de passer bedre til ens behov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 13. April, 2014 Thai verdenen er lidt sjov på mange måder. Nogle er til den andre ikke. Vi har klart at gøre med en anden kultur! Personlig bliver det oftest kun til massage for mig, har svært ved at se den dybe tallerken som andre kan. Men omvendt har jeg også haft nogle fuldstændig outstanding oplevelser på Thai, så bliver også lidt draget af det måske det er " you never know what happens" der på en gang skræmmer og frister. Nogengange får man ikke alverden for pengene andre gange får man det hele og meget mere. Ja trækker lidt på smilebåndet over det, måske jeg skulle besøge en thaipige snart igen hehe 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhi1964 132 Skrevet 13. April, 2014 Thai verdenen er lidt sjov på mange måder. Nogle er til den andre ikke. Vi har klart at gøre med en anden kultur! Personlig bliver det oftest kun til massage for mig, har svært ved at se den dybe tallerken som andre kan. Men omvendt har jeg også haft nogle fuldstændig outstanding oplevelser på Thai, så bliver også lidt draget af det måske det er " you never know what happens" der på en gang skræmmer og frister. Nogengange får man ikke alverden for pengene andre gange får man det hele og meget mere. Ja trækker lidt på smilebåndet over det, måske jeg skulle besøge en thaipige snart igen hehe Jeg tror du ramte hovedet på sømmet der........Det er lige netop min oplevelse....Som udgangspunkt har jeg altid fået massage, og nogle gange med hj, og nogle gange har det udviklet sig i helt andre retninger, og man er endt med stort smil og fortumlet oveni hovedet over hvad der lige skete der.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg