Hop til indhold

Recommended Posts

Link:

https://annoncelight.dk/showad/413220

Jeg besøgte Lily i dag efter jeg var blevet brændt af andetsteds i byen. Lily var netop kommet kommet hjem til hendes sted da jeg ankom. Lily er en lille let buttet pige med pæne faste bryster. Hun taler et fint engelsk. 

Jeg kommer ind i et meget spartansk indrettet rum hvor der i midten er en seng med en meget blød madras. Den blødeste jeg har oplevet. 

Jeg startede med at få en behagelig blød massage på ben ryg og arme uden nogen form for pirring. Lily var tavs under massagen og jeg selv lod også bare tankerne flyve. 

Da det var tid til vending var dilleren lige så blød som madrassen. Lily klappede på den og sagde good morning, hvilket rart nok betød at den blev stiv som en sømandspik. 

Efter en smule massage på benene og kys på mine brystvorter, fik jeg suttet nosser (lidt til den hårde side) og diller. Det var hun god til. Så på med gummi og Lily fik en ridetur. Ganske godt. Derefter om i missionær hvor jeg fik dunket fint igennem og Lily stønnede ganske fornøjeligt. Der var ingen risiko for at jeg kunne komme på den måde, så Lily gik over til et nyt blow. 

Og det blev godt. Først blow. Så hånd og blod og endelig en godt blow med dejligt krævende undertryk som insisterede på at få spermen leveret. Det skete så også. Lange kraftige peristaltiske trækninger pumpede en stor ladning ind i lilys mund der fortsatte stutteriet ufortrødent til min pik var helt afspermet. Derefter gik hun hen og spyttede ud i en serviet. Det havde nu ellers været fedt hvis hun lige viste mig klatten og så slugte den. Det gjorde hun så desværre ikke. Men blowet var topklasse ellers. 

Derefter gik vi i bad sammen på et meget lille badeværelse/toilet. 

Jeg var ude igen efter lige knap en time. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lily er en dejlig pige. 

Var liderlig fra morgenstunden og valgte en gudesmuk rumænsk pige, for jeg håbede at denne gang..., men nej. Total trist oplevelse. To ben der spredes og så kan man selv putte i, og resten af tiden. deltog hun kun for at tjekke om det ikke snart var slut. Ingen af os gad for alvor, og heldigvis kom jeg hurtigt så de 30 betalte minutter kunne nøjes med at blive 12 minutter dødsyg oplevelse for os begge. 

Samlede kræfter et par timer. Min thai i Vejle er rejst, men valgte så Lille. Jeg trængte til sex. Til en kvinde og ikke bare et par spredte ben. Hos lilly fik jeg det hele. Hun er dejlig. Smil. Gør sit bedste. Griner. Man nyder at være hos hende. Sengen hun har er heeeeeelt elendig, men heldigvis et den så lille at hun er helt tæt på hele tiden. Her er ingen oppustede læber eller silikone. Hun er bare helt sig selv og naturlig og lækker. Kan klart anbefales. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 8 timer siden:

Link:

https://annoncelight.dk/showad/413220

Jeg besøgte Lily i dag efter jeg var blevet brændt af andetsteds i byen. Lily var netop kommet kommet hjem til hendes sted da jeg ankom. Lily er en lille let buttet pige med pæne faste bryster. Hun taler et fint engelsk. 

Jeg kommer ind i et meget spartansk indrettet rum hvor der i midten er en seng med en meget blød madras. Den blødeste jeg har oplevet. 

Jeg startede med at få en behagelig blød massage på ben ryg og arme uden nogen form for pirring. Lily var tavs under massagen og jeg selv lod også bare tankerne flyve. 

Da det var tid til vending var dilleren lige så blød som madrassen. Lily klappede på den og sagde good morning, hvilket rart nok betød at den blev stiv som en sømandspik. 

Efter en smule massage på benene og kys på mine brystvorter, fik jeg suttet nosser (lidt til den hårde side) og diller. Det var hun god til. Så på med gummi og Lily fik en ridetur. Ganske godt. Derefter om i missionær hvor jeg fik dunket fint igennem og Lily stønnede ganske fornøjeligt. Der var ingen risiko for at jeg kunne komme på den måde, så Lily gik over til et nyt blow. 

Og det blev godt. Først blow. Så hånd og blod og endelig en godt blow med dejligt krævende undertryk som insisterede på at få spermen leveret. Det skete så også. Lange kraftige peristaltiske trækninger pumpede en stor ladning ind i lilys mund der fortsatte stutteriet ufortrødent til min pik var helt afspermet. Derefter gik hun hen og spyttede ud i en serviet. Det havde nu ellers været fedt hvis hun lige viste mig klatten og så slugte den. Det gjorde hun så desværre ikke. Men blowet var topklasse ellers. 

Derefter gik vi i bad sammen på et meget lille badeværelse/toilet. 

Jeg var ude igen efter lige knap en time. 

Så billederne hvor hun sidder i det sorte lingeri er de mest retvisende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
DirtBag skrev, for 6 timer siden:

Så billederne hvor hun sidder i det sorte lingeri er de mest retvisende?

De passer fint og er også taget i arbejdsværelset. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg valgte at besøge Lilly i dag når nu vi har mistet Anna i Vejle  

Hun er helt sikkert en rigtig pæn pige med en dejlig krop men jeg kommer desværre ikke igen 

Jeg bestilte 45 minutter og startede med et bad da jeg kom direkte fra arbejde og så var det ellers ind på sengen hvor hun startede med at give den nyvaskede pik en ordentlig omgang med vådservietter inden jeg fik et rimeligt intetsigende blow hvor forhuden blev hevet helt frem derefter knaldede vi lidt inden jeg igen fik blowjob og hånd igen med forhuden helt fremme indtil jeg afleverede ladningen i munden på hende og så var der ellers en ny omgang med vådservietter og efter 25 minutter var jeg klar til afgang igen 

Måske var det bare mig hun ikke gad være sammen med men jeg havde ihvertfald ikke indtryk af at hun holder særligt meget af sit arbejde så næste gang tager jeg bare de ekstra km til Fredericia og besøger Anna som åbenbart hedder Jenny nu

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...