Hop til indhold
badassbluesman

Frk. Maise hos Mon Cherie - nu med mælk i brysterne!!!

Recommended Posts

Bedste EG-brødre,

Jeg vil hermed falde ind i koret i hyldninger af frk. Maise med flg. historie:

I forrige uge hade jeg under en tråd med fetishm skrevet at jeg "lider" under et behov for at suge på et bryst med mælk hvilket er ret svært at finde i DK.

Jeg fik pludeslig et PM fra Maise der meldte ud af hun sandelig har mælk i brysterne endnu selvom det er nogen tid siden hun stoppede med at amme men jeg skulle da være velkommen til at komme forbi og smage  :cool:

Efter kort udveksling af PM fik jeg booket tid idag og det har været et af de absolut bedste halve timer nogensinde - den pige er fantastisk!!!! :-)

Hendes stærkste side (ud over brystmælk selvfølgelig) er at hun har 110 % situationsfornemmelse hvilket de fleste andre glædespiger ikke rigtigt har. Jeg er lidt af en "slow starter" og Maise havde helt klart check på situationen så der ikke opstod nogen trykkende fornemmelser i løbet af den halve time (som burde have været en time men blir det næste gang).

Hun er helt vidunderlig at være sammen med så pas godt på hende - jeg glæder mig til næste besøg :-)

God aften til alle derude!

The bluesman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aandersen

Hej bluesman

Har lidt tid overvejet mælk hos Maise :-)

Hvor meget kan hun levere?

Vh Anders

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Anders,

Du kan roligt lægge dig til brystet - der er nok til at hun kan bruge mælken som "smørremiddel" på de ædlere dele samt give dig en god mundfuld :-)

God fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...