Hop til indhold
The Deep

Nadja fra CASS

Recommended Posts

Overvejer også et visit...og det er billederne af numsen, der lokker.

Men ingen herinde har været det?

G

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænkt på hende et par gange, men det er blevet ved tanken..

Synyes desværre selve stedet Cass' ikke er så indbydende som for 5 år siden..Det virker lidt mere "lurvet nu" og telefondamen er (for) hurtig til at banke på døren(!!!) , men hey..

Jeg kan jo være ligeglad så længe pigerne er engagereret i deres arbejde 

Sille's bryster er fantastiske sillicone, og hun er MEGET rutineret, Desværre tændte jeg slet ikke på hendes ansigt..og selvom jeg prøvede kunne min p.. slet ikke mærke noget når jeg var inde i hende...(så langt som den nu kunne komme)....Hun kørte den på rutinen og skulle nok have noget større... :???:   

Nicoline er god ungpigesex. Rutineret men dog ikke så rutineret som Sille.  Hun har været der i nu 2-3-4 år. Lidt spinkel krop og men.....ved ikke rigtig hvordan hun tager det hvis man giver MAX gas og trykker den i bund...? 

Dog dejligt at hun kysser med tungen. (Det burde være fast på menukortet hos alle!!!)

Tilbage til Nadja..

Kunne være spændende.

Må hun få en godt ophold hos Cass.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Peter

Hvordan er nicolines ansigt? På den gamle 13-skala? Hendes krop ser ikke dårlig ud :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nicolines ansigt 6 ud af 10 hvis du spørger mig. Naya er helt klart min favorit dernede hun står til 10 taller hele vejen rundt. Fantastisk kvindemenneske!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...