The Deep 158 Skrevet 18. Marts, 2014 http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=684 Hej Hvem har haft hende og kan bekræft at hendes numse er SÅ godt? pft The Deep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 25. Marts, 2014 go morgen! slet ikke nogen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 216 Skrevet 13. April, 2014 Overvejer også et visit...og det er billederne af numsen, der lokker. Men ingen herinde har været det? G Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 17. April, 2014 WOW Slet ikke en af jer som vil bidrage! go påske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterd 5 Skrevet 27. April, 2014 Tænkt på hende et par gange, men det er blevet ved tanken.. Synyes desværre selve stedet Cass' ikke er så indbydende som for 5 år siden..Det virker lidt mere "lurvet nu" og telefondamen er (for) hurtig til at banke på døren(!!!) , men hey.. Jeg kan jo være ligeglad så længe pigerne er engagereret i deres arbejde Sille's bryster er fantastiske sillicone, og hun er MEGET rutineret, Desværre tændte jeg slet ikke på hendes ansigt..og selvom jeg prøvede kunne min p.. slet ikke mærke noget når jeg var inde i hende...(så langt som den nu kunne komme)....Hun kørte den på rutinen og skulle nok have noget større... Nicoline er god ungpigesex. Rutineret men dog ikke så rutineret som Sille. Hun har været der i nu 2-3-4 år. Lidt spinkel krop og men.....ved ikke rigtig hvordan hun tager det hvis man giver MAX gas og trykker den i bund...? Dog dejligt at hun kysser med tungen. (Det burde være fast på menukortet hos alle!!!) Tilbage til Nadja.. Kunne være spændende. Må hun få en godt ophold hos Cass. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 216 Skrevet 26. Maj, 2014 Hej Peter Hvordan er nicolines ansigt? På den gamle 13-skala? Hendes krop ser ikke dårlig ud :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guapon 15 Skrevet 26. Maj, 2014 Nicolines ansigt 6 ud af 10 hvis du spørger mig. Naya er helt klart min favorit dernede hun står til 10 taller hele vejen rundt. Fantastisk kvindemenneske! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg