Ravi 17 Skrevet 14. Februar Hei Er der nogen der har besøgt de to nye dominaer der har kommet i pigekollektivet i Randers? https://www.pigekollektivet.dk/sara-simone/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vilgernedomineresnu 3 Skrevet 14. Februar Det ser indbydende ud og hmm såvidt jeg husker/ved er det så ikke udelukkende danske piger der er der? Det er vigtigt når man er til disse services, at der er enighed om servicen så der ikke er for mange misforståelser med sproget. Så dansk eller godt engelsk er vigtigt for mig. Vil se frem til eventuelle kommentarer på de to dominaer! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 602 Skrevet 14. Februar Jeg kender dem begge fra tidlige og de er begge pære danske og super gode og tænder på det de laver. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chivas 25 Skrevet 15. Februar Har besøgt dem begge 2 og de super søde og smilende tænder på det de laver så det er bare at komme afsted og besøge dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vilgernedomineresnu 3 Skrevet 15. Februar Tak for den gode info, som i kommer med @Slaven_Randers og @Chivas har i anmeldt jeres oplevelser med dem ? Vil vildt gerne læse dem hvis i har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 602 Skrevet 15. Februar (edited) Jeg har ikke anmeldt mine oplevelser med dem og jeg kommer heller ikke til, da mine oplevelser ikke ligger i købe segmentet. Redigeret 15. Februar af Slaven_Randers Stavning og ændring i formulering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravi 17 Skrevet 19. Februar Ved nogen ca hvordan deres priser er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 602 Skrevet 19. Februar Ravi skrev, den 19.2.2025 at 09:42: Ved nogen ca hvordan deres priser er? Skriv til dem og spørg, de bider “næsten” ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dominaduo 8 Skrevet 19. Februar Ravi skrev, den 14.2.2025 at 09:57: Hei Er der nogen der har besøgt de to nye dominaer der har kommet i pigekollektivet i Randers? https://www.pigekollektivet.dk/sara-simone/ Det er rigtig nok som @Slaven_Randers skriver, vi bider næsten ikke hvor er det dejligt at se, at der er nogen der hæfter sig ved at vi har gjort vores indtog i Pigekollektivet! Hvis det er fordi du ikke vil have dit telefonnummer ud og flyve, så skriv til pantiesnord@gmail.com. Vi er altså meget søde, indtil vi enten mødes under nærmere aftalte rammer eller du brænder os af 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg