Hop til indhold
Ravi

Dominans i pigekollektivet.

Recommended Posts

Det ser indbydende ud og hmm såvidt jeg husker/ved er det så ikke udelukkende danske piger der er der?
Det er vigtigt når man er til disse services, at der er enighed om servicen så der ikke er for mange misforståelser med sproget. Så dansk eller godt engelsk er vigtigt for mig. 
Vil se frem til eventuelle kommentarer på de to dominaer!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt dem begge 2 og de super søde og smilende tænder på det de laver så det er bare at komme afsted og besøge dem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke anmeldt mine oplevelser med dem og jeg kommer heller ikke til, da mine oplevelser ikke ligger i købe segmentet. 

Redigeret af Slaven_Randers
Stavning og ændring i formulering

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Ravi skrev, den 14.2.2025 at 09:57:

Hei

Er der nogen der har besøgt de to nye dominaer der har kommet i pigekollektivet i Randers?

https://www.pigekollektivet.dk/sara-simone/

Det er rigtig nok som @Slaven_Randers skriver, vi bider næsten ikke ;)

hvor er det dejligt at se, at der er nogen der hæfter sig ved at vi har gjort vores indtog i Pigekollektivet! Hvis det er fordi du ikke vil have dit telefonnummer ud og flyve, så skriv til pantiesnord@gmail.com. Vi er altså meget søde, indtil vi enten mødes under nærmere aftalte rammer eller du brænder os af ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...