Hop til indhold

Recommended Posts

Så har jeg været lidt omkring de sidste par uger, og det vil jeg lige dele med andre med tre forskellige anmeldelser. Jeg har været lidt på udkig efter et nyt favoritsted. Det er ikke fundet, men det er blevet til lidt forskellige oplevelser

Relax time

her er der startet en ny pige, navnet er Min. Hun var glad, smilende, imødekommende. På det fysiske plan er hun slank og forholdsvis høj af en thai at være. Jeg vil skyde hendes alder til start tredive.......men det er rigtigt svært at se synes jeg helt generelt. Der findes et vellignende billede på hjemmesiden.

Hendes massage var efter min smag i den bedre ende. Hun tog rimeligt fat og arbejdede systematisk hele vejen rundt, og der var pirring uden det blev for meget. Der blev tilbudt både HJ og nøgen pige. (jeg sagde ja tak til begge dele) Hj var med god tid og god teknik - efter min smag. Så alt i alt en god oplevelse. Stedet er rent og nydeligt indrettet. Kommer jeg igen....ja det kan ikke afvises, Mae giver også en udemærket massage. Er det min nye favorit massør...nej det tror jeg ikke.

tawan, madvigs alle

her har jeg været to gange tidligere, og har fået god massage med HJ, af to forskellige piger, som jeg ikke husker navnene på. pigen denne dag hed Naam. Ualmindeligt køn og smilende og et sted i tyverne vil jeg tro. Hun talte et glimrende dansk. Massagemæssigt er det absolut i den bedre ende, og i toppen af den bedre ende. Hun vidste helt klart hvad hun havde gang i, så det var en nydelse. Jeg blev tilbudt HJ, som jeg sagde ja tak til. Det var så i den mere mekaniske ende, og virkede som noget der bare skulle overstås...hvilket det jo i princippet også skulle.:0) Jeg kommer tilbage for massagen. Bemærk at hun ikke arbejder alle dage, så det er en god ide at ringe først...husker ikke helt hvilke dage det er hun er på vagt.

Moon massage

Her har jeg fået en del god massage gennem det sidste års tid, og havde en favorit på stedet, som desværre ikke er der mere, men efter sigende skal komme igen til maj. Men lad os se om det kommer til at holde stik.

Jeg slog et smut forbi for at se om der var nyt personale, og døren blev åbnet af en pige jeg ikke har set før på stedet. Det blev bekræftet da hun fortalte at det var hendes anden dag. Kommunikationen foregik på et nogenlunde engelsk. Jeg bad om en oliemassage som jeg plejer med en ny pige. Hun foreslog en tantra for hundrede kr ekstra, og jeg tænkte at hun som ny sikkert ville bevise sit værd, så jeg takkede ja. Massagen var ikke mere end middel, og tantraen bestod af lidt mere pirring end jeg sikkert havde fået ved en oliemassage. efter ca. 20 minutter tilbød hun B2B og HJ for i alt 1000 kr, og jeg var for nem at lokke, så jeg takkede ja.. af med tøjet og i gang gik hun. Absolut ikke nogen god B2B, mere noget gnubberi med kroppen, som dog var udstyret med et par velsiddende bryster. Selve HJ var i og for sig ok. Jeg fik ikke kigget på klokken unden hun startede, men jeg havde en fornemmelse af at det ikke blev til en hel time.....og efter banditten var blevet tømt blev jeg spurgt om jeg hille have massage resten af tiden eller om jeg var tilfreds.

jeg er aldrig før blevet mødt af en pige på dette sted som var så fremme i skoene, og er aldrig blevet tilbudt andet end HJ, så jeg tænkte om der var kommet ny ejer...men det var der ikke, da jeg mødte hende på vej ud. Jeg vender nok ikke tilbage før, og hvis, min tidligere favorit vender tilbage........

Jagten på et nyt favoritsted fortsætter :0)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Moon massage .... suk. Derfra har jeg nogle dejlige minden fra den gang Ma-eng lige præcis skulle til at starte op. Jeg husker byggerne i værelset indtil, imens jeg fik massage dernede af Ma-Eng herself og hendes "niece" eller noget, sat nøgen på mit ansigt. Et tilfælde man aldrig glemmer.  :P

Ja undskyld mine minden, og tak for anmeldelserne. God fortsat jagt, og keep us updated!

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

er det Ma-eng der stadig har det bananas? ved du det? en meget lille dame, 40 + og altid sød og smilende...hun hjalp lidt til en gang jeg var forbi og der var en ny pige. kan hun bookes til massage og er der noget ekstra, fx HJ?

Ja, det er stadig Ma-Eng der har det. Som du siger: en lille dame, altid sød og smilende. Hvis hun stadig kan bookes for massage, aner jeg ikke. Men den gang, i fortiden, kunde hun sagtens tage fat ordentligt. Rigtigt, rigtigt god til massage. Og ekstra var også muligt. Men fuld pakke var, som hun sagde, kun for hendes blivende boyfriend. Og eftersom jeg ikke var rigtigt parat at blive hendes kæreste, fik jeg heller ikke nogen sex. Men jeg har flere gange haft sex med andre piger - både på Moon og hos Jenny's på Ålborggade - med Ma-Eng som noget slags "assistent" nærværende på briksen. Meget sjovt hver gang, og temmelig ophidsende situationer.
Jeg håber hun har fundet sin kæreste.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...