Heliot 193 Skrevet 15. Februar Nu tænker du muligvis, at jeg er blevet skør. Vi er allerede godt inde i 2025. Men jeg er kommet bagefter med mange ting – blandt andet denne anmeldelse af en eftermiddag/aften i december 2024 sammen med vidunderlige Lady Cherie. *** Jeg har grublet over, hvorfor jeg er så stor og hengiven beundrer af Lady Cherie. Altså kvinden bag min Domina. Prøv at forestille dig Audrey Hepburn i ’My Fair Lady’. – Det jeg prøver på at sige er, at Lady Cherie ER en ægte Lady. I udseende og elegance. Men samtidig er Hun en ægte Hex – den djævelske og engleagtige kvinde, der indeholder alle de ubeskrivelig mange facetter, der gør Hende til en ægte Domina, der kan gøre de fleste slaver matte af fryd og taknemmelighed. For mig er Hun dette og meget mere. Hun er den smukkeste og mest attraktive kvinde i mit nuværende liv. Ubeskrivelig lækker fra top til tå. Jeg føler stor lykke ved at kende Hende og at få lov til at have disse skønne øjeblikke sammen med Hende. *** December måned er godt i gang med julemusik, juleudsmykkede gader og butikker osv. Ikke fordi jeg er specielt julebegejstret, men visse ting holder jeg meget af: Smæk og andesteg – og her har jeg en meget sympatisk ”lidelsesfælle” i Lady Cherie – Hun er garant for at levere smæk på alle årstider, og jeg er garant for at invitere en forhenværende ”ande”-opdrætter på gammeldaws andesteg med svesker, æbler, hjemmelavet agurkesalat, rødkål, brune og hvide kartofler samt andesauce. *** Lady Cherie er meget slavevenlig og havde spurgt, hvilken påklædning Hendes slave gerne ville se Hende i. Denne slave tænkte hensynsfuldt, og ville ikke være anledning til at udsætte Lady Cherie for en grim omgang lungebetændelse, når vi senere skulle ud i kulden. Så slaven svarede ”læderdress” og at det bestemmer Lady Cherie. Hvad ser slaven så, da døren bliver åbnet: Henrivende gudinde-smukke Lady Cherie iklædt sort læderkorset, lange sorte højhælede støvler, sorte selvsiddende strømper og en mini-tanga-trusse. (Som da den mødte Lady Cherie aller første gang). Gensynsglæden var stor og vi gav hinanden et varmt velkomstkram. I spankingkælderen – vores lille legerum – var der lunet behageligt op. Mens den nød synet af sin smukke Domina, udvekslede vi julegaver. Den fik en smuk indpakket blød pakke med sort sløjfe – et lækker hjemmestrikket halstørklæde. Gaven til Lady Cherie var mere simpel, en lille ekstra kuvert med blandt andet et håndskrevet julekort/-hilsen. Efter det obligatoriske bad kunne legen endelig starte. Det blev starten på nogle intensive timers leg og nydelse. Lady Cherie havde sørget for et lækkert sort tæppe, hvor slaven kunne ligge (i stedet for det kolde flisegulv). Den blev beordret til at kysse Gudindens støvler og hælespidser. Så den lige kunne blive erindret om dens rette plads under Gudinden. Det gik der dejlige mange minutter med. Det foregik mens Lady Cherie sad på spankingbænken over slaven under hendes støvlehæle. Enhver tidsfornemmelse forsvinder for slaven, når den hengiver sig til Lady Cherie. Den lever sig bare ind i alle de dejlige påfund fra Lady Cherie, som fulgte efter: Trample, spark, hjælpe støvler og strømper af – og kysse og slikke Gudindens vidunderlige fødder og tæer og mellemrum mellem tæerne. Det hensatte slaven i en begærlig rus efter mere. Og det kom også – i form af en gevaldig omgang julesmæk – smæk, smæk og atter smæk! Så meget og så varieret havde den vist aldrig fået det før. *** Pludselig var første halvleg gået – og det var blevet tid til omklædning/ påklædning før afgang til København, Store Kongens Gade. Til en kendt restaurant, hvor vi skulle nyde en dejlig julemiddag sammen. Slaven tror den har nævnt det før: Den nyder disse øjeblikke sammen med sin Domina. Hvor vi kan sidde og hygge sammen, tale om alt muligt og bare nyde øjeblikket. Denne gang over en dejlig julemiddag med forret: røget laks & hvidvin, og hovedret: gammeldaws andesteg & Jacobsen naked christmas ale… Det er ikk’ så ringe. *** Tilbage i spankingkælderen, fortsatte min henrivende Domina med allertiders omgang julesmæk til en taknemmelig slave. Meget er nu forsvundet fra hukommelsen – men slaven havde mærker efter både trample og smæk i det meste af julemåneden. Efter opvarmende smæk fulgte nu den intime orale betjening af dens Domina, som den ikke vil gå i detaljer med. Men tænk noget i retning af: Hvad har slaven en mund og tunge til? Dens sadistiske Domina fandt nu på at sætte onde klemmer på slavens beskedne pik & nosser. Slaven var nu kommet fra Paradis til en ond klemme-situation, og det gjorde ONDT at få dem flået af. Den tror minsandten de var vokset sammen på en eller anden måde. Den må huske at fortælle Gudinden, at det ligegodt var noget, den gerne vil undvære en anden god gang. Lady Cherie forstår at veksle fra det onde til det blide. Hun har dyb indsigt og føling med slavens primitive natur og behov. Gudinden vekslede nu til facesitting og et dybere bekendtskab/ nærkontakt med verdens dejligste numseparti – et parti slaven altid vil være medlem af. Verdens bedste og smukkeste parti. Det blev den bedste omgang facesitting til dato. Og som om det ikke var nok. Slaven blev nu brugt som Gudindens pissoir – og fik endnu mere facesitting. En meget dejlig afslutning på en fantastisk dejlig december eftermiddag/aften sammen med en af Danmarks bedste Dominaer – vidunderlige Lady Cherie. Hjertelig tak min kære Domina https://www.cherie.dk/ 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg