Guest100 84 Skrevet 16. Februar https://annoncelight.dk/showad/421308 total sød og lækker slank pige. Dejlig massage hvor også de ædlere dele blev berørt og masseret. Vi startede dog med et langvarigt blow derefter pussy slide. Det blev afløst af gummi på pikken og så fik jeg en ridetur af det helt store - whauu hun kan. Så massagen på ryggen og blev vendt om og endnu et blow som igen blev til pussy slide, nu med rigtig meget olie. Så doggy og sluttede i missionær. 45 min godt brugt og derefter et tiltrængt bad. Fuld service fra start til slut. 10/10 på alle parameter. Var lidt skeptisk da jeg ikke kunne finde anmeldelser men blev bestemt ikke skuffet. Kommer gerne igen. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyhour 10 Skrevet onsdag klokken 10:04 En af de kendt steder i byen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest100 84 Skrevet torsdag klokken 06:06 Det er i en boligblok tæt på midtbyen. Hun nævner vejen ved kontakt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NP Dok 55 Skrevet for 20 timer siden Du beskriver hende som en slank pige Umiddelbart er der rigtig stor forskel på størrelsen af hende på de forskellige billeder, herunder 4 ungdomsbilleder Hvad anslår du hendes alder til og hvilket foto er mest retvisende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg