stone69 68 Skrevet 17. Februar Besøgte Gina til 15 min FP. https://annoncelight.dk/showad/420754 Dejlig slank lille krop. Silicone bryster, jeg vil dog helst have naturlige, men de store strittende vorter var nu dejlige. Sød og rar, taler meget lidt engelsk, men vi kunne sagtens finde ud af det alligevel. Startede straks med frække tungekys, hvorefter hun satte sig på sengekanten og slikkede min pik mens jeg stod op. På med gummi og så tog jeg hende forfra , igen med hende med underlivet på sengekanten og mig på knæ. Dejligt at se min pik glide ind og ud af den lille fisse. Det blev til en stilling mere, hvor hun red mig mens jeg holdt godt fast i den lille røv indtil jeg kom. Hun tilbyder sex uden men det tør jeg desværre ikke. Vil meget gerne besøge hende igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pløkker 34 Skrevet 6. Marts Besøgte hende i lørdags, helt igennem en fantastisk oplevelse, vi startede med skønne tungekys, hvor efter hun begyndte at slikke pik og nosser, hun lagde sig på ryggen, tog min pik og legede godt med hendes klit, hun blev mere og mere våd, tilsidst gled jeg op i hende, det var rigtig dejligt og efter lidt tid kom jeg oppe I hende... Massagen efter var fantastisk, vil helst kneppe først, så slapper man mere af til massagen, og kommer der liv lader de fleste piger kneppe dem igen... Besøger hende helt sikkert igen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 207 Skrevet 15. Marts pløkker skrev, den 6.3.2025 at 06:05: Besøgte hende i lørdags, helt igennem en fantastisk oplevelse, vi startede med skønne tungekys, hvor efter hun begyndte at slikke pik og nosser, hun lagde sig på ryggen, tog min pik og legede godt med hendes klit, hun blev mere og mere våd, tilsidst gled jeg op i hende, det var rigtig dejligt og efter lidt tid kom jeg oppe I hende... Massagen efter var fantastisk, vil helst kneppe først, så slapper man mere af til massagen, og kommer der liv lader de fleste piger kneppe dem igen... Besøger hende helt sikkert igen Hvor høj vil du sige hun er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pløkker 34 Skrevet 21. Marts Sommer79 skrev, den 15.3.2025 at 09:33: Hvor høj vil du sige hun er? Hun er lille maks 155 cm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 101 Skrevet 22. Marts pløkker skrev, den 6.3.2025 at 06:05: Besøgte hende i lørdags, helt igennem en fantastisk oplevelse, vi startede med skønne tungekys, hvor efter hun begyndte at slikke pik og nosser, hun lagde sig på ryggen, tog min pik og legede godt med hendes klit, hun blev mere og mere våd, tilsidst gled jeg op i hende, det var rigtig dejligt og efter lidt tid kom jeg oppe I hende... Massagen efter var fantastisk, vil helst kneppe først, så slapper man mere af til massagen, og kommer der liv lader de fleste piger kneppe dem igen... Besøger hende helt sikkert igen Hvad måtte du give for sådant en tur uden gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cthulhu 11 Skrevet 22. Marts De plejer at tage 800 kr for 30 min + 200-400-500 kr uden gummi. Hvis du kontakter dem sender de hele menuen på sms. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 24. Marts Desværre er annoncen slettet nu . Øv øv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybegynder6 47 Skrevet 24. Marts Trol skrev, for 3 timer siden: Desværre er annoncen slettet nu . Øv øv https://annoncelight.dk/showad/422476 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybegynder6 47 Skrevet 25. Marts Besøgte Gina igår aftes til en time med hele programmet, og må virkelig sige at det var et rigtigt fantastisk besøg. Vi startet med at tungekysse og det er uden begrænsninger, så der blev kysset igennem med tunge. Det gled så over i at vi begyndte kneppe og skal lige love for at hun er let og fleksibel, så der blev kneppet i rigtig mange forskellige stillinger. Hun virkede også selv til at nyde det og var dejligt med i legen, også bliver hun virkelig våd. Det er skønt at være sammen med en pige som man føler nyder det lige så meget som en selv. Da vi var færdige med sexdelen lagde vi helt tæt sammen og nussede og kyssede lidt. Derefter fik jeg en blid og hyggelig massage resten af tiden. Så jeg kan varmt anbefale at besøge Gina og vær nu god ved hende. Skal lige siges at hun ikke er ret god til engelsk, men hun er super god til at læse én, så det hele forløb nærmest helt naturligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pløkker 34 Skrevet 25. Marts cocacolazero skrev, den 22.3.2025 at 14:28: Hvad måtte du give for sådant en tur uden gummi Tror det var 1900 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg