Triman 17 Skrevet mandag klokken 17:13 Jeg har haft flere virkelig lækre gfe oplevelser hos Tisha, gennem tiden. Men sidste gang var sidste år, som jo er længe siden Jeg besluttede derfor at besøge hende igen. Hun er i Aalborg for tiden. Og det er dermed en go time i bil fra Aarhus. Men besluttede alligevel, at skrive til hende. Hun svarede efter kort tid, og bekræftede en tid. Så i dag besøgte jeg hende og tilbragte 1,5 time med hende. Det valg har jeg på ingen måde fortrudt. Hold nu kæft hun er lækker og meget service mindet. Hendes blow (uden) fik mig til at se stjerner. Det var intenst, og der var kontakt med hendes smukke øjne flere gange undervejs. For mig er Tisha en som virker som en sød kæreste mens man er sammen med hende. Hun står igen øverst på min liste. Hun har en super sexet krop (efter min smag) med super lækre bryster som jeg kunne glo på dagen lang:-D En ting der er helt sikkert, er at jeg snart skal til Aalborg og besøge hende igen. https://annoncelight.dk/showad/388163 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 423 Skrevet mandag klokken 17:42 Enig! Helt vidunderlig kvinde. Man glemmer tid og sted, når man er i hendes nærvær. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg