Hop til indhold
Rejsenetværk

Møde i Club 18 den 30 marts

Recommended Posts

hvad hvis i finder piger fra jylland så tager de da ikke kundegrundlaget væk fra den klinik de arbejder på, så burde der vel ikke kunne ske noget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Unskyld det er nyt alt herinde så har lidt svært ved at hitte rundt i det men skal nok være opmærksom men er enig i det der er skrevet 

Nogen gange kan det også hoppe rundt for mig - så er det nogen gange det nemmeste at kopiere det man evt. har skrevet - og så gå tilbage og lukke indlægget man gerne vil svare på op igen og så lige lave en ekstra linie, inden man kopierer sit gemte svar ind ind og evt. skriver sit indlæg færdig, så ens indlæg ikke bliver blandet sammen med citater fra det indlæg, man gerne vil svare på.

Husk desuden at slette evt. billeder og andet overflødigt i det indlæg man gerne vil kommentere på, så kun det man direkte kommenterer på bliver stående. Folk kan jo altid selv gå tilbage og læse det komplette indlæg, hvis de ikke lige forstår sammenhængen  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Line - jeg er bange for at du tager fejl.... jeg blev jo smidt ud fordi jeg tilbød happy hour første sted jeg var... inden jeg gik privat...

og selv om det naturligvis var en lidt anden situation, så er der meget kort vej til at klinikken får en holdning til "faldbydning" som jo nok er sådan de vil betragte det

jeg er naturligvis TOTALT enig med dig... de burde ikke kunne sige eller gøre noget, men jeg tror det ender med at forholde sig anderledes

Kære yas. Jeg mener jo selvfølgelig ,som på min anden arbejdsplads, at vi skal indordne os efter stedes (udkrevende ugyldige ulovlige )gældende regler , men igen jeg kan , hvis pigekollektivet var traditionelt bordel altså, ikke bare sige til feks Trine når hun besøger stedet, at hun ikke må arbejde feks andre steder i Randers.. Det jo helt ude i hønsemøget og virkelig mærkelig tankegang.. Et hus har de gæster de har og kan de ikke klare konkurrencen må de jo sadle om og eller finde andre overlevelses veje.. Igen vi er selvstændige og LEJER os ind på de pågældende steder and that it!!! Der trænger altså til nytænkning eller retter viden til en del bordel ejere..

Gad vide om man ville få lov at leje sig ind nogle steder, hvis man stod med en kopi af loven i den ene hånd og egen prisliste i den anden, også selv om man måske var den smukkeste ko i stalden ??? Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kan ikke huske, hvem der nævnte det her i tråden, men en bestyrelse eller formand vil være en god ting, i Herreklub som denne.

Vi har alle en mening, og lige nu mens vi er 10-15 interesserede, så går det nok, at tale sig igennem det hele, men vi kan dog allerede nu se, hvor lang tid, der kan gå før vi alle bliver enige om noget, og det bliver endnu værre, hvis/når vi kommer op i 100+ medlemmer.

Vi har alle en mening og skal alting drøftes og vendes af alle, så kommer der aldrig action over tingene.

Jeg foreslår, at vi mødes d. 30. og taler alting igennem og blandt de der kommer den 30., udvælger vi en formand og en bestyrelse, som har ret til at træffe beslutninger på medlemmernes vegne (indenfor vedtægter vi kan blive enige om).

Er jeg helt ude at svømme?
Jeg føler blot, at vi kan tale herfra og frem til den anden side af jul, inden der kommer til at ske noget i den rigtige retning.

Vi vil alle det samme, men vores måde at nå derhen er meget forskellig. Derfor bør der være personer, som vi vælger, der har ret til at træffe en beslutningen på klubbens vegne.

Lige nu er det vigtigt at se på Club18 og få en godkendelse fra ejerne, til det vi gerne vil.

Hernæst er det, ifølge min mening, noget af det absolut vigtigste at få flere piger til at melde sig under fanerne, som sælgere af sex/erotiske oplevelser.

Og hvordan vi gør det, kan vi igen tale os igennem, men det letteste er, at få en bestyrelse, der kan tilrettelægge arbejdet og få os medlemmer til at gøre det, der skal til for at få det op at stå.

(og nej, jeg går ikke selv efter en formands- eller bestyrelsespost, jeg prøver blot at få lidt action i det her).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder nærmere som en forening i er ved at danne.

Måske ville det være en god ide at tjekke reglerne og lovgivningen omkring forenings dannelse, måske der er nogle forbehold i skal tage, specielt hvis der skal betalt medlemsskab indenover.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Måske ville det være en god ide at tjekke reglerne og lovgivningen omkring forenings dannelse, måske der er nogle forbehold i skal tage, specielt hvis der skal betalt medlemsskab indenover.

Vi kan også kalde det en ledergruppe - alt for at beholde "lukketheden".

Det jeg vil frem til, er, at vi må have nogle personer i front, for at dette skal lykkes.

Skal vi tale/skrive os igennem alle beslutninger, inden en beslutning tages, så kommer det her til at køre ud i sandet. Jeg har set det for mange gange i andre "projekter".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tusind tak Line, men jeg tror altså at klaveret spiller sådan hos de flest klinikker, at deltager pigerne i vores herre klub, bliver de udelukket fra klinikken?

Skulle en herre klub blive en stor succes, kan den jo rumme alle de piger og gæster der ellers kunne være kommet på 5 - 8 klinikker henover 12 - 18 timer.

Hvis altså at pigerne på det grundlag jeg forestiller mig, kan sælge sex til fordel for både dem selv og gæsterne til 25 - 40 % under prisen på klinik.

Det kan klinik ikke konkurrere med, for de kan ikke tilbyde pigerne gratis vagter, og medmindre de udnytter huset som Club 18, kan de ikke tage en lille nok entre fra mange nok mænd til at det kan erstatte indrægten fra pigerne - gør de det skal de også have flere end 2 piger på vagt for at kunne betjene mange nok mænd.

Alt dette kan Club 18 rumme, hvis nok piger og mænd vil være med.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Og det håber vi de vil kære rejse smil. Knus knus knus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må indrømme jeg ikke finder ideen med en herreclub særlig holdbar - lad dog ejerne af club18 køre deres forretning, som de selv ønsker og lave de arrangementer, de selv finder interessante og hvor folk er frie til at melde til og fra, så de hurtigt kan finde ud af hvad der sælger og ændre efter behov.

At de tilsyneladende er modtagelige for gode råd herindefra og andre steder til at udvikle konceptet finder jeg særdeles positivt, men jeg tror de nok helst selv vil styre deres forretningsmodel uden at være bundet op på hænder og fødder af tankespind i form af en såkaldt "Herreclub" med lukket medlemsskab og hvad ved jeg.

At pigerne skulle have gratis entre, finder jeg også tåbelig, idet det blot vil betyde at mændene så skal betale desto mere i entre - og så går ideen med at det gerne skulle være billigere hurtigt fløjten. Desuden vil det bare tiltrække piger, der heller ikke kan lave forretning andre steder. Hvis pigerne derimod har satset lidt i form af entre, vil de også gerne se denne satsning tjent ind igen og de piger der ikke kan det, vil så hurtigt undlade at komme i klubben.

NB i Tyskland er alle pigerne på FKK selvstændig erhvervsdrivende - det betyder at deres udgifter til f.eks. entré også er fradragsberettiget. Pigerne er nok indbyrdes konkurrenter, men hvis de sammen med ejerne ikke er fælles om at gøre det til et attraktivt sted og tiltrække flere kunder, er der ingen af dem, der får noget med hjem.

Ved Gangbang- og Flattratearrangementer kan der derimod være andre aflønningsformer - f.eks kan pigerne være garanteret en mindsteaflønning og derudover en vis procentdel af entreindtægten mv. men det ved pigerne nok bedst selv, hvordan skal udformes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Igen vi er selvstændige og LEJER os ind på de pågældende steder and that it!!!

Helt enig, Line! :)

Jeg har ikke været så meget rundt på de forskellige klinikker. Jeg har mere eller mindre altid opholdt mig samme steder. Dér er der heldigvis ingen syge regler om, hvad man skal gøre og ikke gøre, eller hvad man skal tage sig betalt i sin fritid. Der var kun regler om hvordan man skulle agere, når man var dér, og ikke en prut andet. Kan man så ikke tåle varmen fra ovnen, så kan man jo lade vær' at blive bager. :)

Der var ingen problemer, da jeg valgte at tage på hjemmebesøg hos en lille håndfuld af mine gæster, selvom de så ikke kom på klinikken, for det var da min egen sag. Og der ville heller ikke være nogen rynken på næsen, hvis jeg dengang valgte at tage til et arrangement i Club 18. ;)

Men igen, jeg har ikke så bred erfaring med de forskellige klinikkers regler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må indrømme jeg ikke finder ideen med en herreclub særlig holdbar - lad dog ejerne af club18 køre deres forretning, som de selv ønsker og lave de arrangementer, de selv finder interessante og hvor folk er frie til at melde til og fra, så de hurtigt kan finde ud af hvad der sælger og ændre efter behov.

Jern vi vil ikke kopiere den tyske model, vi laver en tilpasset dansk model som tilgodeser alle partner indenfor de givne rammer.

Du tænker for meget i tyske modeller, som ikke er realiserbar herhjemme.

C18 har via Pia strakt hånden ud og er åbne for nye ideer og tiltag, så lad os gribe chance og være med til at forme en model... måske flyver den ikke fra dag 1 men så tilpasser vi den bare...

Det er ingen grund til at opgive på forhånd...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved ikke om jeg måske misforstod dig mht garanteret omsætning til pigerne.

Det med at garantere pigerne en omsætning, tror jeg ikke kan lade sig gøre. Indtægten afhænger vel af, hvor stor søgning, der er til pigen. Bedre vare - større omsætning. Sådan må det være :smile:.

Sådan fungerer det også for pigerne i FKK.

Nogen tjener mere end andre. Sådan er det.

Lad mig uddybe lidt,

Vi kan godt forudsige en minimum omsætning baseret på et kvalificeret skøn.

Lad os sige at der kommer 2 piger:

Miss. X  

Miss. BX

billeder er frigivet på forhånd.

Herreklubben får at vide hvem der kommer og hvilken service pigerne tilbyder.

Lad os sige at ca 15 medlemmer har tilmeld sig den dag, Hver mellem tager en 1-2 omgange med de skønne.

Baseret på disse data kan der leveres et kvalificeret skøn på en minimum omsætning.

Endnu mere præcis estimat kan laves hvis vi på forhånds booker en tid med pigerne, inden vi dukker op til arrangement. Vi kan regne at hver medlem tager min. 1 runde med en af pigerne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pia Lindblad

Det største problem med de visioner du lægger ud. Det er at der er åbent for gadeluderne, har boet på hotel de sidste par dage lige ved siden af. Og de piger der gik på gaden og gik ind til jer, ville jeg ikke røre med en ildtang.

muligt der er piger i klubben der ikke går på gaden, så skulle i holde på dem og droppe gadeluderne.

Personligt ville jeg ikke komme et sted hvor pigerne ikke går i bad mellem kunderne, hvilket bla. Prisen på badet stopper dem i.

Hvordan er badeforholdene?

Gadepigerne kommer ikke en de dage vi har arr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pia Lindblad

At de tilsyneladende er modtagelige for gode råd herindefra og andre steder til at udvikle konceptet finder jeg særdeles positivt, men jeg tror de nok helst selv vil styre deres forretningsmodel uden at være bundet op på hænder og fødder af tankespind i form af en såkaldt "Herreclub" med lukket medlemsskab og hvad ved jeg.

At pigerne skulle have gratis entre, finder jeg også tåbelig, idet det blot vil betyde at mændene så skal betale desto mere i entre - og så går ideen med at det gerne skulle være billigere hurtigt fløjten. Desuden vil det bare tiltrække piger, der heller ikke kan lave forretning andre steder. Hvis pigerne derimod har satset lidt i form af entre, vil de også gerne se denne satsning tjent ind igen og de piger der ikke kan det, vil så hurtigt undlade at komme i klubben.

NB i Tyskland er alle pigerne på FKK selvstændig erhvervsdrivende - det betyder at deres udgifter til f.eks. entré også er fradragsberettiget. Pigerne er nok indbyrdes konkurrenter, men hvis de sammen med ejerne ikke er fælles om at gøre det til et attraktivt sted og tiltrække flere kunder, er der ingen af dem, der får noget med hjem.

Ved Gangbang- og Flattratearrangementer kan der derimod være andre aflønningsformer - f.eks kan pigerne være garanteret en mindsteaflønning og derudover en vis procentdel af entreindtægten mv. men det ved pigerne nok bedst selv, hvordan skal udformes.

Herreklubben er et men ved gangbang arr Gaydage Pardage og lign er det åbne arr og i princippet vil alle kunne komme mod at betale entreen på 60 kr og baren vil også være åben for alle lidt i tråd som ved Swinger Arr men selvfølelig vil der blive frasoteret til disse dage i døren da det jo ikke er for alle gadens piger

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Nille

Det var brugen af ordet 'garantere' jeg ikke syntes realistisk.

Men nu når du skriver kvalificeret bud, er vi enige.

Synes dog, at det må pigerne selv kvalificere/regne på. Det vil de være meget bedre til end os. De ved udemærket selv, hvor attraktive de er, og hvor mange de vil betjene.

God ide med at kunne reservere tid. Men igen: Bliver der organiseret er reservationssystem, bør det betjenes af pigerne selv.

Men det ville selvfølgelig være rart at kunne se, at eksempelvis Line eller Jasmin på forhånd er booket fra 15-18, så man ikke går forgæves efter de skønne dhamer :-)

Venligst

Frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pia Lindblad

Det er kun Herreklubben der er en lukket dag alle andre arr er åbne for alle slags inden for sexlivets glæder med alle forskellige behov,Glædespiger mm kan komme men klubben vil ikk blive fyldt med gadens piger disse dage det vil der blive sørget for ved døren...Meningen ved alle andre arr er at det skal være en klub for alle kender selv swingerpricippet da jeg er swingerpige og det er menningen det skal være lidt i denne tråd om dagen

Hvad siger i alle til vi laver en Åbent Hus dag hvor i alle kom og sagde hej blev vist rundt og fik nogle gode snakke og det gælder på Dame og Herresiderne så piger og drenge meldt ud om i syntes det kunne være en god dag så får i set klubben og får en snak med mere 

Knus

Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

at 5-6 pigers entre skal fordeles på 30-40 gæster i løbet af en dag er næppe det der gør udslaget...  ikke hvis vi siger at gennemsnitsprisen bliver 30% lavere end klinikpriserne... 

cassiopeiastars tager 1700 for 30 min blidt med græsk til hende, Bellahøj tager 1600 for det samme, Pussy galores 1900 hvis jeg forstår deres menu-plan rigtigt og så videre.... 

jeg plejer at tage 1000 for den cocktail.... så hvis vi siger at det er standarden i club 18 - så har vi minimum lidt mere end 30% besparelse ifht den billigste af klinikkerne.... 

fordi vi sammenligner med klinikkerne - så synes jeg absolut at det handler om at gøre det så favorabelt for pigerne at komme, for med så store "gevinst-tab" på den enkelte ydelse - så skal du ikke pålægge udgifter - fradragsberettigede eller ej - hvis du vil have tilslutning fra andre end PD pigerne

Og jeg gider reelt heller ikke hvis jeg også skal betale her... det der gør det sjovt er konceptet... hvis forholdene er lige som en alm vagt - så kan jeg jo ligesågodt gøre det.... så er det ikke attraktivt NOK!

Det her er indtjening-by-numbers.... men hvis man ikke er en af de piger der kan klare 7-9-11 kunder på en dag og stadig have det fænomonalt med nummer 11 - så er det bad business hvis du pålægger udgifter...  for der skal trods alt arbejdes mere...(jubii for mere arbejde siger jeg - men det er jo mig*gg* )

jeg kan desværre ikke d 30 og det ærger mig lidt for jeg ville faktisk gerne med og tale pigernes side af sagen... for det handler ikke om at i drenge skal malkes for penge sådan som metal-grisen fremstiller det... det handler om good business og med snart 12 års erfaring i at skabe good business i mine egne virksomheder - så kunne det have været fedt at give mit besyv med :) 

Mht foreningen - der er mange regler for medlemsskaber og hvad der er lovligt og ulovligt - så pas på med at kalde det en forening... og pas på med en officiel bestyrelse og udpeget formand...  for hvis i skal tilgodese pigerne og vil have kvalitets-pigerne ind - så kan i hurtigt komme på kant med loven hvis i skal rette jer efter hvem vi vil  have med og især IKKE have med

men jeg håber virkelig at i får det op at køre... for jeg synes ideen er super... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først

Jeg er helt på linje med at vi hverken skal stifte en forening, eller vælge en bestyrelse.

Vi skal ikke til at forholde os til hvad en lov siger om stiftelse af en forening.

Det her drejer sig for os mænd om at det er legalt for os at købe sex, og at det for pigerne er legalt at sælge sex - længere er den ikke for vores del.

Vi skal ikke ind over hverken pigernes, eller klubbens egen forretning på nogen måde.

Deres forretning er deres sag, og vi skal bare betale det aftalte, såvel til klubben som til pigerne.

Dialogen nu her i forum, og siden på mødet den 30/3, drejer sig som jeg ser det alene om at  nogle som de første får lagt til rette for en herre klub med både mandlige og kvindelige medlemmer, der kan føre til at de første arrangementer bliver afholdt.

Når først klubben kører på skinner, bør den som jeg ser det drives som et oplyst enevælde ved ejerskabet af Club 18, og Pia som deres værtinde for klubben til dens arrangementer, og vi skal absolut ikke ind på noget som helst med medlems demokrati og afstemninger.

Når det er sagt er jeg til gengæld ret overbevist om at Club 18 både er lydhøre overfor, og interesseret i klub medlemmernes input til udvikling, initiativer og forbedringer - forudsat selvfølgelig ejerskabets endelige accept af en herre klub i Club 18.

Vedtægter bør vi absolut ikke have nogen af, men alene holde os til en løsning med anonymt nummereret medlemskab, som Pia bestyrer.

Hvad vi derimod fremfor bestyrelse, medlemsdemokrati og vedtægter, godt kan bruge, det er en kvindelig nøglekontakt med forbindelser og netværk der kan tiltrække de rette piger til en herre klub i Club 18.

Men non profit, vi skal ikke have en mutter indover, bonus eller noget som helst til hende, men alene en der gerne vil arbejde for pige opbakning bag en måde at arbejde på, uden egne udgifter til egen deltagelse - hun kan arbejde tæt sammen med Pia herom.

Dernæst

Jeg er helt enig med Nille i at Jernsvinet tager alt for meget udgangspunkt i en tysk virkelighed.

Tyskland har haft mere end 10 år til at udvikle en hel FKK branche under en helt anden lovgivning, som vi desværre ikke har tilsvarende i Danmark.

Derfor, og fordi Jasmin har helt ret i at kun deltagelse i arrangementerne der koster pigerne 0 kr, kan motivere dem til at sælge sex mærkbart billigere end hos klinik med de dyreste priser.

Jernsvinet har i mine øjne i en dansk kontekts uret i, at  det gør det samlet set dyrere for mændene at pigerne ikke betaler entre, for skulle de ville de ikke sælge sex til priser, der sammen med mændenes entre alligevel gør det økonomisk mere attraktivt at købe sex i en herre klub hos Club 18, end hos en traditionel klinik.

Hvis for eksempel mændenes entre udgør 250 kr, vil besparelsen selvfølgelig være des mindre, des mindre et beløb de køber sex for til et arrangement i herre klubben.

Hvis for eksempel jeg nøjes med en enkelt sceance af 20 minutter, som det af mig foreslåede billigste tilbud til 500 kr, koster dagen mig altså 750 kr + forbrug i baren.

Det er tæt på hvad 30 minutter koster på klinik, men til gengæld får jeg den FKK lignende helheds oplevelse af at deltage i, som en mulighed 8 timer, som klinik ikke kan tilbyde mig.

Køber gæster derimod, hvad formentlig en del vil vælge at gøre 2 - 3 sceancer af fra 20 - 60 minutters varighed, bliver både besparelsen for gæsten, og pigernes oplevelse af egen omsætning mærkbar så det batter noget :)

For eksempel:

1 x 60 minutter     = 1200 kr

1 x 30 minutter     =   700 kr

+ entre                 =   250 kr

I alt                      =  2150 kr

Samme oplevelse kan koste op til 3600 kr, på en dansk klasse klinik med danske klassepiger.

Så nej til at pigerne skal betale entre :!:

Sidst

Uanset at Club 18 har en kapacitet flere gange større end en gennemsnitlig traditionel dansk klinik, til FKK lignende arrangementer, så er det altså en lille klub i en tysk kontekst.

Skal det være holdbart for Club 18 at køre med en model hvor pigerne ikke betaler entre som i Tyskland, udgør det som jeg ser det stadigvæk på sigt et behov for Club 18, at der kommer så mange mænd til arrangementerne, at mændenes entre på en og samme tid kan træde i stedet for at pigerne betaler vagtafgifter, som at mændenes entre kan holdes nede i pris for den enkelte mandlige deltager - for at mændenes samlede udgift kan holdes mærkbart under udgiften til klinik eller escort.

Kommer der 10 - 15 mænd til de første 2 - 3 arrangementer med 3 - 5 piger, hvor mændene betaler hver 250 kr i entre, kan det formentlig dække Club 18 løn til Pia på dagen, udgift til renhold mv, men kommercielt interessant kan det ikke være som et fremadrettet koncept, hvis ikke konceptet udvikler sig til at mange flere mænd og piger deltager i fra 8 timer - måske 2 x 8 timer.

Sker det må det være økonomisk interessant for klubben at fortsætte, men det er også den vej vi har brug for at klubben udvikler sig, for hele det økonomiske rationale for piger, mænd og klub bygger på princippet om stordrift, udnyttelse af kapacitet og faciliteter.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke forstå at det skulle være et problem at pigerne også betalte entre. Hvis entreen er f.eks kr. 250,- og en seace på ½ time koster f.eks kr. 600,- + evt. det løse, er entreen jo allerede rigeligt dækket ind og indtjeningen fra næste kunde er jo bare ren overskud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke forstå at det skulle være et problem at pigerne også betalte entre. Hvis entreen er f.eks kr. 250,- og en seace på ½ time koster f.eks kr. 600,- + evt. det løse, er entreen jo allerede rigeligt dækket ind og indtjeningen fra næste kunde er jo bare ren overskud.

det kan siges kort

de skal ikke betale fordi de for det første skal have lyst til at dukke op og for det andet skal tjene lige så meget eller mere end på en alm vagt.... 

sammenlagt - fordi det skal være økonomisk incitament-drevet og det element fjerner du med et pennestrøg hvis vi skal betale entre! 

Det er pigerne det kommer an på hvis det her skal lykkes - og hvis du ikke giver os optimale vilkår... så bliver det jo slet ikke :)  det er business mere end noget andet... og langsigtet "sælger-pleje" i dette tilfælde - det vil betale sig på den lange bane... 

og at lade være - vil sænke projektet før det kommer igang 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...