Hop til indhold

Recommended Posts

så er Dejlige Ning begyndt hos PP i Thorvaldsensgade, der ingen annonce men telefon nummeret er 7xxxxxxxx

(Ning var tidligere hos Jailak )

til dem som ikke kender hende så er hun en rigtig kvinde ala det som dansktop Bjarne Liller synger om ;) 

hun er super dejlig - smil - sød og på alle måder skøn og givende :) 

det er lidt et paradoks,  at give hende min anbefaling til andre,  for hun er en skult skat som man helst ikke vil dele med nogle ;) 

men nogle syntes jo, at jeg er gnaven sur mand som skriver dårlige anmeldelser ...så her er en positiv og klar anbefaling 

Ning får 5 stjerner :) 

hun har en total Sarah Young vibe over sig

og til jer som ikke ved hvem hun er - hun var Top lækker 

https://xhamster.com/videos/sarah-young-is-a-goddess-of-love-2-upscaled-to-4k-xhnNePY

Redigeret af Stapler
telefonnummer slettet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 2 minutter siden:

Er hun Thai eller Europæer?

Ning er Thai 112% 

referencen til Sarah Young er lidt den vibe man får  -  så en Thai version af hende ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, for 10 timer siden:

der ingen annonce men telefon nummeret er 7xxxxxxxx

Lad være med at annoncere noget der ikke er annonceret! Specielt telefonnummer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
dengamlejyde skrev, for 11 timer siden:

Tilbyder hun anal og kys, har kun besøgt Gip på stedet.

Tror alle minus nook tilbyder anal 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tager til Skagen her på fredag og havde tænkt mig at tilføje et pitstop i Aarhus (og PP).mit spørgsmål er: hvem skal man besøge/booke på pp? har læst mig frem til at gip er den bedste på adressen, men er hun et sikkert valg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Operaelskeren skrev, for 54 minutter siden:

Tager til Skagen her på fredag og havde tænkt mig at tilføje et pitstop i Aarhus (og PP).mit spørgsmål er: hvem skal man besøge/booke på pp? har læst mig frem til at gip er den bedste på adressen, men er hun et sikkert valg?

Som Einstein sagde: alt er relativt…

Gib er relativt lækker og fræk….

Du får relativt sikkert en lækker oplevelse..:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, den 21.2.2025 at 19:41:

hun har en total Sarah Young vibe over sig

og til jer som ikke ved hvem hun er - hun var Top lækker 

https://xhamster.com/videos/sarah-young-is-a-goddess-of-love-2-upscaled-to-4k-xhnNePY

Uha, Sarah Young vibes, det lyder ikke dårligt. Hvordan er hendes type kropsligt - Sarah Y. har jo store bryster. Og hvor gammel tror du cirka hun er?

På forhånd tak, 
Mvh. Kite 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kitesurfer2 skrev, den 2.3.2025 at 10:47:

Uha, Sarah Young vibes, det lyder ikke dårligt. Hvordan er hendes type kropsligt - Sarah Y. har jo store bryster. Og hvor gammel tror du cirka hun er?

På forhånd tak, 
Mvh. Kite 

Sarah Young har jeg været heldig at møde i frække omgivelser da hun var aktiv. Har enda billed bevis :D og nej i må ikke se det;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randersmand skrev, 1 time siden:

Sarah Young har jeg været heldig at møde i frække omgivelser da hun var aktiv. Har enda billed bevis :D og nej i må ikke se det;)

Glad for det ikke var mig - jeg tænker resten af ens liv må synes trist og gråt i sammenligning efter sådan en oplevelse. ;) Fantastisk ikon, gad godt møde hende, også bare for at høre hvordan verden ser ud gennem sådan en kvindes øjne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kitesurfer2 skrev, for 3 minutter siden:

Glad for det ikke var mig - jeg tænker resten af ens liv må synes trist og gråt i sammenligning efter sådan en oplevelse. ;) Fantastisk ikon, gad godt møde hende, også bare for at høre hvordan verden ser ud gennem sådan en kvindes øjne. 

Altså den vildeste jeg har mødt var Ingrid swede. Hun er for vild

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...