peter.c 425 Skrevet i går klokken 18:41 (edited) så er Dejlige Ning begyndt hos PP i Thorvaldsensgade, der ingen annonce men telefon nummeret er 7xxxxxxxx (Ning var tidligere hos Jailak ) til dem som ikke kender hende så er hun en rigtig kvinde ala det som dansktop Bjarne Liller synger om hun er super dejlig - smil - sød og på alle måder skøn og givende det er lidt et paradoks, at give hende min anbefaling til andre, for hun er en skult skat som man helst ikke vil dele med nogle men nogle syntes jo, at jeg er gnaven sur mand som skriver dårlige anmeldelser ...så her er en positiv og klar anbefaling Ning får 5 stjerner hun har en total Sarah Young vibe over sig og til jer som ikke ved hvem hun er - hun var Top lækker https://xhamster.com/videos/sarah-young-is-a-goddess-of-love-2-upscaled-to-4k-xhnNePY Redigeret for 17 timer siden af Stapler telefonnummer slettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 234 Skrevet i går klokken 18:49 Er hun Thai eller Europæer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 425 Skrevet i går klokken 18:54 Jyskpik skrev, for 2 minutter siden: Er hun Thai eller Europæer? Ning er Thai 112% referencen til Sarah Young er lidt den vibe man får - så en Thai version af hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1628 Skrevet for 17 timer siden peter.c skrev, for 10 timer siden: der ingen annonce men telefon nummeret er 7xxxxxxxx Lad være med at annoncere noget der ikke er annonceret! Specielt telefonnummer. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 46 Skrevet for 17 timer siden Tilbyder hun anal og kys, har kun besøgt Gip på stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 425 Skrevet for 14 timer siden https://annoncelight.dk/showad/325635 her er der så et link til PP med deres telefon nummer i det som jeg lige har fået et advarselspoint for af moderatoren hehe dengamlejyde skrev, for 2 timer siden: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 26 Skrevet for 6 timer siden dengamlejyde skrev, for 11 timer siden: Tilbyder hun anal og kys, har kun besøgt Gip på stedet. Tror alle minus nook tilbyder anal 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg