peter.c 431 Skrevet 21. Februar (edited) så er Dejlige Ning begyndt hos PP i Thorvaldsensgade, der ingen annonce men telefon nummeret er 7xxxxxxxx (Ning var tidligere hos Jailak ) til dem som ikke kender hende så er hun en rigtig kvinde ala det som dansktop Bjarne Liller synger om hun er super dejlig - smil - sød og på alle måder skøn og givende det er lidt et paradoks, at give hende min anbefaling til andre, for hun er en skult skat som man helst ikke vil dele med nogle men nogle syntes jo, at jeg er gnaven sur mand som skriver dårlige anmeldelser ...så her er en positiv og klar anbefaling Ning får 5 stjerner hun har en total Sarah Young vibe over sig og til jer som ikke ved hvem hun er - hun var Top lækker https://xhamster.com/videos/sarah-young-is-a-goddess-of-love-2-upscaled-to-4k-xhnNePY Redigeret 22. Februar af Stapler telefonnummer slettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 235 Skrevet 21. Februar Er hun Thai eller Europæer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 431 Skrevet 21. Februar Jyskpik skrev, for 2 minutter siden: Er hun Thai eller Europæer? Ning er Thai 112% referencen til Sarah Young er lidt den vibe man får - så en Thai version af hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1791 Skrevet 22. Februar peter.c skrev, for 10 timer siden: der ingen annonce men telefon nummeret er 7xxxxxxxx Lad være med at annoncere noget der ikke er annonceret! Specielt telefonnummer. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 46 Skrevet 22. Februar Tilbyder hun anal og kys, har kun besøgt Gip på stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 431 Skrevet 22. Februar https://annoncelight.dk/showad/325635 her er der så et link til PP med deres telefon nummer i det som jeg lige har fået et advarselspoint for af moderatoren hehe dengamlejyde skrev, for 2 timer siden: 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 27 Skrevet 22. Februar dengamlejyde skrev, for 11 timer siden: Tilbyder hun anal og kys, har kun besøgt Gip på stedet. Tror alle minus nook tilbyder anal 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Operaelskeren 141 Skrevet 23. Februar Tager til Skagen her på fredag og havde tænkt mig at tilføje et pitstop i Aarhus (og PP).mit spørgsmål er: hvem skal man besøge/booke på pp? har læst mig frem til at gip er den bedste på adressen, men er hun et sikkert valg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 341 Skrevet 23. Februar Operaelskeren skrev, for 54 minutter siden: Tager til Skagen her på fredag og havde tænkt mig at tilføje et pitstop i Aarhus (og PP).mit spørgsmål er: hvem skal man besøge/booke på pp? har læst mig frem til at gip er den bedste på adressen, men er hun et sikkert valg? Som Einstein sagde: alt er relativt… Gib er relativt lækker og fræk…. Du får relativt sikkert en lækker oplevelse..:-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1422 Skrevet 24. Februar peter.c skrev, den 22.2.2025 at 08:44: https://annoncelight.dk/showad/325635 her er der så et link til PP med deres telefon nummer i det som jeg lige har fået et advarselspoint for af moderatoren hehe Ja det har vi set før.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kitesurfer2 122 Skrevet 2. Marts peter.c skrev, den 21.2.2025 at 19:41: hun har en total Sarah Young vibe over sig og til jer som ikke ved hvem hun er - hun var Top lækker https://xhamster.com/videos/sarah-young-is-a-goddess-of-love-2-upscaled-to-4k-xhnNePY Uha, Sarah Young vibes, det lyder ikke dårligt. Hvordan er hendes type kropsligt - Sarah Y. har jo store bryster. Og hvor gammel tror du cirka hun er? På forhånd tak, Mvh. Kite 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 317 Skrevet 5. Marts kitesurfer2 skrev, den 2.3.2025 at 10:47: Uha, Sarah Young vibes, det lyder ikke dårligt. Hvordan er hendes type kropsligt - Sarah Y. har jo store bryster. Og hvor gammel tror du cirka hun er? På forhånd tak, Mvh. Kite Sarah Young har jeg været heldig at møde i frække omgivelser da hun var aktiv. Har enda billed bevis og nej i må ikke se det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kitesurfer2 122 Skrevet 5. Marts Randersmand skrev, 1 time siden: Sarah Young har jeg været heldig at møde i frække omgivelser da hun var aktiv. Har enda billed bevis og nej i må ikke se det Glad for det ikke var mig - jeg tænker resten af ens liv må synes trist og gråt i sammenligning efter sådan en oplevelse. Fantastisk ikon, gad godt møde hende, også bare for at høre hvordan verden ser ud gennem sådan en kvindes øjne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 317 Skrevet 5. Marts kitesurfer2 skrev, for 3 minutter siden: Glad for det ikke var mig - jeg tænker resten af ens liv må synes trist og gråt i sammenligning efter sådan en oplevelse. Fantastisk ikon, gad godt møde hende, også bare for at høre hvordan verden ser ud gennem sådan en kvindes øjne. Altså den vildeste jeg har mødt var Ingrid swede. Hun er for vild 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jansen 23 Skrevet 6. Marts Er det den Ning med de store naturlige bryster og som tilbød ægte GP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg