Hop til indhold
thedanishdude

KBH - lovemoneybabe - pas på afpresning

Recommended Posts

Denne kvinde: Lovemoney

Min oplevelse: efter meget kort dialog, følte jeg at hun blev ubehagelig, og gav derfor et kort ikke uhøfligt afslag.

Det blev fulgt op med et forsøg på afpresning og penge på mobilepay. Dog, et lidt ynkeligt forsøg, men særdeles ubehageligt. Forsøget gik ud på at hun ville kontakte min kone, men der var flere huller i hendes historie (lavede billedsøgning på mig, men jeg har ingen offentlige billeder og jeg havde ikke åbnet).

Uanset - anmeldt til SD, men de ser ikke ud til at reagere. Det synes jeg er alvorligt.

Hun har blokeret mig, men jeg kan se fra en anden ikke aktiv profil, at hun stadig er der.

Redigeret af thedanishdude

Del dette indlæg

Link til indlæg
for gammel skrev, for 25 minutter siden:

Det var der i forvejen

Det er den så ikke helt,  der er et link men der er skrevet en tekst "Lovemoney" og ikke den fulde URL som er den jeg indsat https://sugardaters.com/da/profile/b.zxEd4jR4 den gør det lettere for andre at finde tråden når de søger på EG, så de ikke bliver udsat for hendes ubehageligheder. 

Jeg har lave en tråd som der fortæller om søgninger på EG, den tænker jeg vil give dig en god guide til at søge på EG, så du kan undgå dårlige oplevelser .

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 55 minutter siden:

Hun er fjernet i dag af support på SD

Hvordan ved du det. Den har ikke været der i dagevis, den profil 

Del dette indlæg

Link til indlæg
for gammel skrev, den 24.2.2025 at 18:46:

Hvordan ved du det. Den har ikke været der i dagevis, den profil 

Har en gratis profil, hvor hun var synlig indtil i går.

Måske har hun haft blokeret dig tidligere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 2 timer siden:

Har en gratis profil, hvor hun var synlig indtil i går.

Måske har hun haft blokeret dig tidligere?

hvis en profil sletter sig selv, kommer den frem under arkiver med det man har skrevet med hende om. også selv om man er blokeret. Hvis den bliver slettet af sugardaters, kommer den ikke frem under arkiver

Del dette indlæg

Link til indlæg
gaml skrev, den 26.2.2025 at 10:18:

hvis en profil sletter sig selv, kommer den frem under arkiver med det man har skrevet med hende om. også selv om man er blokeret. Hvis den bliver slettet af sugardaters, kommer den ikke frem under arkiver

Det er ikke helt korrekt.

Hvis en anden profil blokerer dig, kan du ikke længere se dialogen.

Men, ja... Nedlægger en profil sig selv, er dialogen flyttet til arkivet.

Sletter sugardaters profilen, forsvinder dialogen helt.

Og... Dette kan jeg ikke gennemskue. Kan nogen sætte deres profil på pause? Og så optræder den som om man er blokeret? Jeg har oplevet nogen forsvinde, sammen med dialogen - og pludselig er det hele tilbage?

Redigeret af thedanishdude

Del dette indlæg

Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 11 timer siden:

Det er ikke helt korrekt.

Hvis en anden profil blokerer dig, kan du ikke længere se dialogen.

Men, ja... Nedlægger en profil sig selv, er dialogen flyttet til arkivet.

Sletter sugardaters profilen, forsvinder dialogen helt.

Og... Dette kan jeg ikke gennemskue. Kan nogen sætte deres profil på pause? Og så optræder den som om man er blokeret? Jeg har oplevet nogen forsvinde, sammen med dialogen - og pludselig er det hele tilbage?

Og jeg har fået nye beskeder fra slettede profiler, ja som om de er på pause og så tilbage kort ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
thedanishdude skrev, den 23.2.2025 at 11:18:

Denne kvinde: Lovemoney

Min oplevelse: efter meget kort dialog, følte jeg at hun blev ubehagelig, og gav derfor et kort ikke uhøfligt afslag.

Det blev fulgt op med et forsøg på afpresning og penge på mobilepay. Dog, et lidt ynkeligt forsøg, men særdeles ubehageligt. Forsøget gik ud på at hun ville kontakte min kone, men der var flere huller i hendes historie (lavede billedsøgning på mig, men jeg har ingen offentlige billeder og jeg havde ikke åbnet).

Uanset - anmeldt til SD, men de ser ikke ud til at reagere. Det synes jeg er alvorligt.

Hun har blokeret mig, men jeg kan se fra en anden ikke aktiv profil, at hun stadig er der.

Tak for din advarsel. Overvej om personen skal anmeldes til både Mobile pay og politiet. Pengeafpresning er kriminelt og hører ingen steder hjemme. Mobile pay bør lukke hendes konto hvilket vil gøre det sværere for hende at udføre den slags afpresning i fremtiden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...