Hop til indhold

Recommended Posts

Sød og I mine øjne smuk dejlig kvinde. Hun er forholdsvis høj af en Thai pige at være. Vi startede med lidt massage til mig men kunne mærke jeg var nødt til at mærke hendes bryster og frække røv snart. Så om på ryggen og Gin smed hurtig tøjet med et frækt glimt i øjet. Gin har bestemt ingen berøringsangst så jeg fik lov både at røre og kysse overalt på kroppen... 

Efter lidt tid var det min tur til forkælelse og jeg kan kun sige at Gin ved lige præcis hvad mænd kan li'...hun gav et super blow..virkelig dybt og bollerne fik også en tur.... herefter sex i forskellige stillinger og til sidst red hun min pik til jeg måtte overgive mig i kondomet dybt oppe i hende.

Til sidst lå vi og talte lidt sammen..og jeg kan kun sige at hun er god til engelsk...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik i fredags lavet en aftale med Gin om 45min. Vel ankommet på adressen blev jeg modtaget af den sødeste kvinde. Vi fik aftalt og jeg fik en hurtig skyller, og så ind på sengen. Gin iført en tynd kåbe spurgte om jeg først ville have lidt massage, men kunne se at det nok ikke helt var det jeg havde i øjnene. Jeg lagde mig dog på ryggen og hun masserede mig let på brystkassen, men jeg kunne sgu ikke holde fingerne fra den smukke kvinde, så de kom hurtig på opdagelse og hun grinede lidt af mig. Kort efter tog pokker da ved hende og hun smed kåben og dykkede ned mellem benene og gav et lækkert vådt blow som førte mig helt ud i tovene. Måtte lægge hende ned og så blev det Gin’s tur til at nyde lidt, hvilket det virkede til at hun gjorde.

Jeg vil nok ikke fortælle så meget mere hvad der skete da det ikke behøver at udvikle sig til “de grå sider”, men kan sige at jeg nød samtlige 45min af hende og stod sageligt ude på gaden senere og tænkte at det her godt kunne gå hen og blive en meget dyr affære for mig de næste måneder.

Vil sige Gin er tæt på en 10’r

Lokalerne og badet 9

Diskretion 8 da blokkene bagved nok ikke var i tvivl om hvad bagdøren blev brugt til, men de skal nu kigge meget godt efter hvis man skulle kunne genkendes på den afstand.

Gentagelse i meget høj grad

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lækkert besøg hos Gin igår. 

https://annoncelight.dk/showad/419374

Sød pige som bestemt ikke er bleg for at tage den helt til bund. Ingen tidspres eller noget - alt kommer naturligt uden det virker forceret eller "rutineret".

Vi startede med et bad sammen, havde egentlig været i bad inden, men et tilbud om bad sammen med Gin var svært at sige nej til. Derefter ind på en god seng og dejligt stort lokale. 

Priserne er rimelig standard og det er fedt at der ikke er alle mulige tilkøb så man skal finde pung frem midt i akten. Hun er med på det meste - anal takkede hun dog nej tak til).

Gin er sød, hun er rimelig lækker og hun virker ikke "professionel" på den trælse måde.

Klar anbefaling herfra, jeg kommer ihvertfald igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 

Gin har nogle (skiftende) spændende og saftige udmeldinger om hvad der kan ydes. 
Kan det virkelig være så godt og uhæmmet ? - er der nogen flere der vil melde lidt ud ?

Men udfra hvad der allerede er anmeldt omkring både Gin og lokalerne, er der vist ikke noget, der bør holde en tilbage - synes blot det er lækkert at høre om flere detaljer.

Tak for svar til en thai beundrer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...