Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der har besøgt Hornbæk andet end det der er beskrevet i emne fuldpakke i Nordsjælland?

Skal et smut nordpå (Hornbæk  el. Helsingør) og kunne godt tænke mig input på en god omgang massage, og gerne hvor massør tilbyde lidt ekstra, og hvor arbejdet bliver udført i bedste service stil...og det gør ikke noget massør har lækker krop, man evt. kan røre lidt ved...så gerne input + evt. priser hvis der er nogen der har erfaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, er blevet lidt nysgerrig. Kendes prisen på hj eller fuld pakke. hvilket område i forhold til Hornbæk, mod Helsingør, Kbh eller gilleleje ? MB:))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, er blevet lidt nysgerrig. Kendes prisen på hj eller fuld pakke. hvilket område i forhold til Hornbæk, mod Helsingør, Kbh eller gilleleje ? MB:))

Det er lidt, meget lidt, udenfor Hornbæk by i et helt alm. villakvarter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak, meget lidt :)) jeg tænker så det knager, da jeg har bekendte i området, som jeg helst ikke vil rende ind i. :))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak :rolleyes:  Den har jeg også selv fundet via Google, men søger jeg på siden kommer den ikke frem.

Står også den er inaktiv. Er heller ikke blevet opdateret siden 5. januar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Manden

Ved du hvornår hun er tilbage igen og har du et telefonnummer, du kan evt. oplyse nummeret i en privat message

The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

-og hun er 21 ? -og 140 cm ?

-og hvad med priser...

-syntes de er knaldfrække de thaier.. -men bryder mig bare ikke om alt det der fordækte hvor man ikke kan få at vide hvad der tilbydes eller hvad det koster..

Del dette indlæg

Link til indlæg

-og hun er 21 ? -og 140 cm ?

-og hvad med priser...

-syntes de er knaldfrække de thaier.. -men bryder mig bare ikke om alt det der fordækte hvor man ikke kan få at vide hvad der tilbydes eller hvad det koster..

Du kan rolig prøve ZEUS - der ydes en udemærket service!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...