Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/402044

Så kom der igen en ny pige hos Sirada, denne gang er det Appel, og hun er rigtig god og tilbyder næsten alt og hun ved hvad hun laver, jeg har lige besøgt hende og det er noget af det bedste massage jeg har fået i meget lang tid.

Hun er en ret lille pige med gode patter måske str. d, som har fået lidt hjælp men har en rigtig god konsistens, fissen er dejlig stram og smager vidunderligt, så man skulle tro hun var teenager, hvilket hun altså ikke er, men hun ved hvordan underlivet skal bruges.

Jeg havde fornøjelsen af hende i 90 minutter som startede med at hun gik på knæ og gav mig det første blowjob inden vi overhovedet var nået op i sengen, derefter rigtig dejlig sex og mere blowjob på flere forskellige måder, og derefter en rigtig god massage af hele kroppen, hvor særligt kuglerne blev godt tilgodeset, og pludselig var der en finger i røven på mig, som gav mig lidt prostatamassage, hvilket var vildt dejligt, det er ikke så tit jeg har oplevet det, men nød det til fulde. Under hele besøget var der alt det køsseri jeg kunne ønske mig, så det bliver ikke de sidste minutter med hende hvis hun bliver i Thisted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nic666 skrev, for 4 minutter siden:

Lyder godt 

hvor er vi prismæssigt 

og er hun til anal og få sperm i munden

Prisen er helt standard og hun er helt med på cim, men jeg tror at der må ofres lidt ekstra hvis du vil benytte bagdøren men spørg Sirada, hun snakker glimrende dansk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fedest 

Jeg er ny herinde, må indrømme jeg havde set annoncen og tænkt ahhh

men rart med info 

er der andre sider end annoncelight og finde piger på her i området 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nic666 skrev, den 25.2.2025 at 15:05:

Fedest 

Jeg er ny herinde, må indrømme jeg havde set annoncen og tænkt ahhh

men rart med info 

er der andre sider end annoncelight og finde piger på her i området 

Jeg ved ikke om der er andre sider, men jeg bruger altid AL. og med mit kendskab til pigerne, så reklamere alle pigerne i området på AL. så ingen grund til at kigge andre steder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisken16 skrev, den 27.2.2025 at 09:51:

Jeg ved ikke om der er andre sider, men jeg bruger altid AL. og med mit kendskab til pigerne, så reklamere alle pigerne i området på AL. så ingen grund til at kigge andre steder

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...