Hop til indhold
Guest Sisse

opskrift på et godt blowjob

Recommended Posts

Guest Sisse

Jeg har altid været sutteglad. Jeg tænder i høj grad på franske lege og nyder at give.

Jeg har gjort mig nogle erfaringer hvad der virker for mig til et godt blow.

Det er mest til pigerne. Men i drenge skal endelig ikke holde jer tilbage heller....

altså med at give jeres b7 med på hvad et godt blow er. Lool

1. Hav fugtige læber og mund. Et blow skal være vådt.

2. Husk boller og gerne mellemkødet.

3. Slik skaftet.

4. Brug hele din mund. Sut. Leg med tungen men pas på med tænder

5. Sæt dig overskrævs på fyrens ene ben. På den måde kan du lege med dig selv uden at skulle bruge hånd.

6. Gå dybt. Ikke nødvendigvis i tempo. Men gør forsøget. Du vil blive overrasket over hvor frækt det er bare det at prøve.

7. Støt kalorius med hånden ved roden. Leg med fingrene og hold evt om bollerne eller træk forsigtigt i pungen.

Ud og nyd det gode vejr. Giv manden et blæs på terrassen, i bilen eller i skoven.

Og til jer fyre. Sig hvad i kan lide og ros pigerne.

Hav en fantastisk weekend .

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen det er jo så sandt så sandt, kloge ord fra 2 smukke og dejlige kvinder.

Kunne I ikke udgive en manual til Jeres kvindelige medsøstre, eventuelt søge et stipendiat til en afhandling om emnet.

Skulle I få brug for forsøgspersoner tilbyder jeg uden vederlag min assistance.!

God dag til Jer 2 skønne "trunter"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Vådt, blød tunge, lidt vacuum, leg med boller, træk og krads blidt pungen og mellemkød. Tungen på bollerne, sug gerne forsigtig, forsigtigt!! en bolle ind i munden og giv den tungemassage. Lidt hånd af og til, men hav glans i munden. Vær opmærksom på at glans bliver kold når den ikke er i munden. Det er ikke så rart i længere tid. Varm evt glans med hånden, mens bollerne får opmærksomhed med munden.

Men alfa og omega er at det tager tid. Bring manden op til lige før afgang, køl ham ned med en lille pause, lidt krads med tænderne på glans eller andet. Men pausen skal ikke vare mange sekunder. Gør det en 3-4 gange, så bliver afslutningen stjerne fantastisk.

OG leg med bagindgangen. Mange elsker det, og mange ved ikke de vil elske det :) Er der respons, så en finger op på prostata, en hånd til boller/mellemkød/pose, og munden til stangen. Yaaaaaahhhh!

Del dette indlæg

Link til indlæg

1. Hav fugtige læber og mund. Et blow skal være vådt.

2. Husk boller og gerne mellemkødet.

3. Slik skaftet.

4. Brug hele din mund. Sut. Leg med tungen men pas på med tænder

5. Sæt dig overskrævs på fyrens ene ben. På den måde kan du lege med dig selv uden at skulle bruge hånd.

6. Gå dybt. Ikke nødvendigvis i tempo. Men gør forsøget. Du vil blive overrasket over hvor frækt det er bare det at prøve.

7. Støt kalorius med hånden ved roden. Leg med fingrene og hold evt om bollerne eller træk forsigtigt i pungen.

Angående punkt 2. Er det problematisk hvis bollerne er behårede?

Angående punkt 5. Jeg syntes det er bedre hvis du sidder på min brystkasse.

Hvor lang tid kan I sutte inden det bliver anstrengende for jeres nakke, ryg eller andre muskler/led?

Mvh Erik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Skøn opskrift på en skøn solbeskinnede dag smiler... Nu er det jo sådan, at jeg på jobbet kun sutter med gummi, MEN dette kan sagtens gøres super dejligt for manden alligevel... Dette er i hvert fald hvad jeg oplever sf.

Jeg starter altid med at sætte mig på knæ ved side af banditten, kigger min gæst dybt i øjene, fugter mine røde læber, lader først tungen lege lidt op og ned af hele banditten,specielt på hovedet, for så at tage olie på hænderne og lege med længere nede, alt i mens jeg går dybere ned over banditten med munden... Først langsomt og helt ned og så lidt hurtigere, ingen hænder på banditten kun mund og den skal gerne dække helt...Derefter rykker jeg ned mellem benene, så kan der leges med fingere andre steder hvis manden ønsker det, mens jeg sutter til klimax... Ja det er sgu frækt og det VIRKER hihi...

Det kan være en god afslutning at tage kondomet af og smøre mere olie på og afslutte med pirring af først hovedet og så hele banditte mens den anden hånd leger med boller og måske længere nede, ja og gevinsten skal helst på babserne sf.

Dette er min fransk. Vigtigst er øjenkontakt og en mis i nærheden, så manden kan lege med samtidig..,

Så fik jeg varmen... Altså sisse din slemme slemme pige, se nu hvad du har sat gang i...sf Stort knus og lad os få de banditter frem i foråret...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jamen det var virkelig ikke for tidelig at denne lille kursus kom på banen. Der er så mange piger der sutter så utroligt elendigt at man forstår at det er rigtigt svært at komme ind på Suttehøjskolen. Jeg vil nok faktiskt påstå at det er de færreste der har forstand på denne disciplin. På den anden side så husker man virkelig dem der har gaven.

Det aller vigtigste er nok at huske på at de fleste mænd (jeg selv er den eneste undtagelsen) er meget forskellige. Og den største forskellen er nok følsomheden.  Imens nogle mænd elsker fjerlette bevægelser med mund og tunge, er vi andre der faktiskt keder os og vil at det skal føles ordentligt. Hvis munden ikke duer til at tage godt fat, så brug meget gerne hånden så at det aldrig bliver for stille. Især når man, som jeg, er kommet op lidt i årene, så gælder det for pigen at ikke tro at bananen bare står og står og står uanset hvad hun gør. Eller ikke gør. 

Selv bryder jeg mig ikke særligt om at få bollerne suttet, men bliver utroligt glad for hænder der bevæger sig over min brystkasse når hun sutter. Det er då man bilder sig ind at hun ikke kun er en suttemaskine, men et menneske der selv elsker berøring. Hvis hun desuden sætter sig så at jeg kan berøre hende lidt, så bliver jeg end mer glad.

Men altså; nogle af os er beroende af at det faktiskt føles noget i den lille banan. Efter nogle tusen knald og med stigende alder, bliver man måske lidt ufølsom?

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Hæ hæ. Det er godt i kan få pulsen op de herre og damer

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ender med at der må oprettes en tillægs tråd: hvor og hvornår har du sidst onaneret :D LOL

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gggrrrr, din og Lines beskrivelse skal jeg så have kørende i hovedet hele arbejdsdagen, da det hjalp intet med et koldt brusebad...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jamen det var virkelig ikke for tidelig at denne lille kursus kom på banen. Der er så mange piger der sutter så utroligt elendigt at man forstår at det er rigtigt svært at komme ind på Suttehøjskolen. Jeg vil nok faktiskt påstå at det er de færreste der har forstand på denne disciplin. På den anden side så husker man virkelig dem der har gaven.

Det aller vigtigste er nok at huske på at de fleste mænd (jeg selv er den eneste undtagelsen) er meget forskellige. Og den største forskellen er nok følsomheden. Imens nogle mænd elsker fjerlette bevægelser med mund og tunge, er vi andre der faktiskt keder os og vil at det skal føles ordentligt. Hvis munden ikke duer til at tage godt fat, så brug meget gerne hånden så at det aldrig bliver for stille. Især når man, som jeg, er kommet op lidt i årene, så gælder det for pigen at ikke tro at bananen bare står og står og står uanset hvad hun gør. Eller ikke gør.

Selv bryder jeg mig ikke særligt om at få bollerne suttet, men bliver utroligt glad for hænder der bevæger sig over min brystkasse når hun sutter. Det er då man bilder sig ind at hun ikke kun er en suttemaskine, men et menneske der selv elsker berøring. Hvis hun desuden sætter sig så at jeg kan berøre hende lidt, så bliver jeg end mer glad.

Men altså; nogle af os er beroende af at det faktiskt føles noget i den lille banan. Efter nogle tusen knald og med stigende alder, bliver man måske lidt ufølsom?

B

Kære banan.

Jeg synes ikke det tager lang tid at finde ud af om min gæst er til det engleblide eller om jeg skal tage lidt mere ved... Jeg har gæster, der ikke kan få rejsning, men med et hårdt og vedvarende sut får de udløsning. Der er også mænd der kun kan lide det på hovedet, her suger jeg, altså laver lidt varkum agtig effekt og dette virker for mange... Ja der er nok lige så mange forskellig blow som mænd hihi... Vigtigt synes jeg dog det er, at være nærværende og fornemme om manden er med og nyder det hele vejen... Smækker man lige missen op i en 69 ' er, ja så er der som regel dømt god kemi hihi... Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Holy shito! Vi ses meget snart Sisse....... Nikita og søde Line skal sgu også snart have krøllet jeres lagener af den generete kække kuglestøder.

Har ikke haft fornøjelsen af møde en dejlig dansk pige i år, det skal der snart gøres noget ved.

Må snart tage en pjække dag fra arbejdet.

Vi ses dejlige skønne kvinder.

mvh MANICA.

Ps. Min trusse tyv vil også med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Holy shito! Vi ses meget snart Sisse....... Nikita og søde Line skal sgu også snart have krøllet jeres lagener af den generete kække kuglestøder.

Har ikke haft fornøjelsen af møde en dejlig dansk pige i år, det skal der snart gøres noget ved.

Må snart tage en pjække dag fra arbejdet.

Vi ses dejlige skønne kvinder.

mvh MANICA.

Ps. Min trusse tyv vil også med.

Jeg synes du skal starte med sisse pige, derefter nikita i Randers området og så her til slut og kan du klare os ALLE til blow på en pjækkedag, giver jeg rabat på en hund og ikke en mis smiler... Vi glæder os hr manika hihi. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pigernes beskrivelser passer meget godt. Personligt kan jeg godt lide, at hun kommer ned til området under hovedet/glans, og ikke kun fokuserer på hovedet. Til gengæld vil jeg helst ikke have for meget hånd med, udover lige til at holde den på plads. Det er jo ikke et handjob... Men der må gerne leges/klemmes lidt med bollerne imens.

Et par no gos: Nogen piger har det med at gøre det til et sprintløb, og bevæge sig meget hurtigt op og ned. Det gør absolut ingenting for mig, eller i hvert fald kun til aller sidst. Jeg vil også tilslutte mig Bananen, at det bliver kedeligt, hvis ikke der bliver taget lidt ved. Den går ikke i stykker så let...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Uhhh, i tirsdags forlod jeg et lille hus på prærien. I jublende humør og med fred i sjælen. Helt sikker på at der ikke skulle ske noget på sexfronten i en uges tid.

Så starter Sisse sgu den her tråd, og så ender det med at man må tage sagen i egen hånd - igen . Godt man er alene på arbejdet. Det hjalp ikke en disse med den kolde vandhane-slet ikke.

Der findes de mænd der onanerer, og så er der dem der ikke vil indrømme det. Som svar på din post Holstebronx.

Line: Mis i sigte. Det er altid dilemaet. Vil man smage mis ( ikke din Manica) eller vil men have tungeoversiden på strengen. Livet er én lang perlerække af svære beslutninger :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sisse... The Queen of blowjobs has spoken :D

Kan egentlig ikke tilføje så meget. Jeg er jo en af dem der har haft fornøjelsen af hendes kundskaber live, og kan skrive under på hun ved hvad hun taler om :P
Skal jeg alligevel tilføje noget ville det være gag. Ved godt det ikke er for alle. Men det er mega frækt for mig. Forøvtigt også en ting Sisse klarer med bravur ;)

Ha en go dag liderkarle og tøser ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ikke meget bedre end et blow udført af en kvinde der tydelig nyder at udfører det, og som ved hvordan man tirrer en mand til det yderste.

Krydret med fræk øjenkontakt og små kysse pauser kan jeg nyde det i timevis

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ikke meget bedre end et blow udført af en kvinde der tydelig nyder at udfører det, og som ved hvordan man tirrer en mand til det yderste.

Krydret med fræk øjenkontakt og små kysse pauser kan jeg nyde det i timevis

Denne disciplin behersker Sol til UG. Har flere gange nydt hendes behandling - det fås ikke bedre.

http://www.voksenlisten.dk/slikkesisse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Angående punkt 2. Er det problematisk hvis bollerne er behårede?

Angående punkt 5. Jeg syntes det er bedre hvis du sidder på min brystkasse.

Hvor lang tid kan I sutte inden det bliver anstrengende for jeres nakke, ryg eller andre muskler/led?

Mvh Erik

Der er ingen tvivl om at glatte boller er at foretrække. Men hvis de er helt nyvasket så løse hår er vasket væk går det fint.

Det med hvor lang tid vi kan er meget forskelligt. Jeg kan i princippet blive ved i timer. Hvis ikke der er en forventning om at der skal gives gas hele vejen igennem. Men det er faktisk ekstremt hårdt for nakke og kæbe. Specielt når der virkelig gåes til makronerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Normalt kan jeg godt lide at tage den med ro, men af og til er jeg alligevel blevet taget med bukserne halvvejs nede, hvor pigen straks har taget den i munden og ladet den vokse sig stor og stiv i munden på hende, uden sådan set at gøre noget, udover at kigge mig frækt i øjnene og måske bevæge tungen lidt  :P

Slik af kuglerne er også godt, men det er sjældent at møde en kvinde, der tager kuglerne i munden på skift og rigtigt forstår at spille på dem med tungen, medens hun frækt med hånden kæler for pikken.

Ellers kan jeg godt lide at sidde ovenpå pigen, evt. med nosserne grundigt klemt mellem hendes bryster og tease lidt ved kun at lade hende få lov at slikke selve pikhovedet og køre tungen rundt og rundt. Måske endda af og til kneppe hende i munden eller bevæge pikhovedet frem og tilbage mellem hendes fugtige læber, hvis hun ikke selv foretrækker at gøre det  :wink:

Det kan også være en god idé at sidde ved siden af pigen, så hun behageligt liggende på ryggen både kan sutte og spille pik, medens man blidt med en tør eller et par fugtige fingre (brug gerne lidt spyt, hvis pigen ikke umiddelbart bliver våd) stimulerer hendes klitoris og evt. hvis hun giver lov forsigtigt indfører en finger i skeden og man kan være heldig at give hende en sprøjteorgasme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

På den tekniske front kan jeg tilføje:

Pres med flad hånd på området over pikken (der hvor kvinder har venusbjerg) kan også være godt.

Stimulationen bagtil behøver ikke være en finger der trænger ind. Spyt og en finger der kærtegner udenpå, så det kilder på den behagelige måde er genialt.

Der er også ting hvor "teknik" og psykisk samspil glider lidt sammen. Fx hvis hun prøver at sluge den hele, giver det noget fysisk stimulation men også en lækker oplevelse af at hun ønsker at sluge mig med hud og hård (derfor er det ikke vigtigt om det lykkes, det er forsøget der virker). I den boldgade er der mange ting, hvor det handler om at stimulere og vise at hun vil det: nyder at stimulere eller drille ved at lade være når det lige er så godt osv.osv,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...