Mthom 145 Skrevet 21. Marts, 2014 Altid fantastisk med blow, hvis pigen sidder som til en 69 er. Elsker udsigten af røv og fisse, mens der gives BJ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 22. Marts, 2014 (edited) jeg er helt enig med sisse... især i disse næsten sommerlignende dage bliver man jo helt inspireret jeg er dog ikke helt enig med hende hvad angår svarende på dine meget relevante spørgsmål Angående punkt 2. Er det problematisk hvis bollerne er behårede? Angående punkt 5. Jeg syntes det er bedre hvis du sidder på min brystkasse. Hvor lang tid kan I sutte inden det bliver anstrengende for jeres nakke, ryg eller andre muskler/led? Mvh Erik ja - det er problematisk... ligesom jeg ikke finder det appellerende at tage et sut når jeg trækker mit (uægte) ryatæppe ud af vaskemaskinen eller generelt stikker en tot at mit eget hår i munden og tygger.... så synes jeg heller ikke det er fedt at få andre hår i munden det kan være nok så rent - men det føles bare ikke lækkert... det er klistret og rodet.... og minder mig for meget om en hankat der sidder og slikker sig bagi... hår på er en no-go... plus at jeres kønshår som oftest er grove/stride næsten som skæg og lange nok til at de sætter sig i tænderne... det er ikke rart jeg kan lide både at sidde den ene vej og den anden vej... men sidder kun med bagdelen mod gæsten hvis vi skal dyrke gensidig fransk hvorlænge jeg kan sutte kommer helt og aldeles an på hans størrelse... gennemsnitlig pik = ubegrænset tid... mega diller = kort tid for jeg får røv ondt i kæben af at åbne munden så meget... min nakke og skuldre ect lider ikke - jeg er kun begrænset af hvor meget jeg skal åbne munden og der er de helt store størrelser ikke et hit Redigeret 22. Marts, 2014 af Jasmin 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3637 Skrevet 22. Marts, 2014 jeg er helt enig med sisse... især i disse næsten sommerlignende dage bliver man jo helt inspireret jeg er dog ikke helt enig med hende hvad angår svarende på dine meget relevante spørgsmål ja - det er problematisk... ligesom jeg ikke finder det appellerende at tage et sut når jeg trækker mit (uægte) ryatæppe ud af vaskemaskinen eller generelt stikker en tot at mit eget hår i munden og tygger.... så synes jeg heller ikke det er fedt at få andre hår i munden det kan være nok så rent - men det føles bare ikke lækkert... det er klistret og rodet.... og minder mig for meget om en hankat der sidder og slikker sig bagi... hår på er en no-go... plus at jeres kønshår som oftest er grove/stride næsten som skæg og lange nok til at de sætter sig i tænderne... det er ikke rart jeg kan lide både at sidde den ene vej og den anden vej... men sidder kun med bagdelen mod gæsten hvis vi skal dyrke gensidig fransk hvorlænge jeg kan sutte kommer helt og aldeles an på hans størrelse... gennemsnitlig pik = ubegrænset tid... mega diller = kort tid for jeg får røv ondt i kæben af at åbne munden så meget... min nakke og skuldre ect lider ikke - jeg er kun begrænset af hvor meget jeg skal åbne munden og der er de helt store størrelser ikke et hit Gud i himlen jeg kunne godt bruge et lækkert blow lige nu, min morgenrejsning er helt ude af kontrol... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9506 Skrevet 22. Marts, 2014 Gud i himlen jeg kunne godt bruge et lækkert blow lige nu, min morgenrejsning er helt ude af kontrol... Dyrk yoga. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 22. Marts, 2014 Det bedste blow er med 2 piger som har god kemi, som samarbejder og nyder det og tirrer mig helt til grænsen, holder pause og bygger orgasmen op igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3637 Skrevet 22. Marts, 2014 Det bedste blow er med 2 piger som har god kemi, som samarbejder og nyder det og tirrer mig helt til grænsen, holder pause og bygger orgasmen op igen Jeg har ikke haft fornøjelsen af 2 piger endnu, så jeg tager dig på ordet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 22. Marts, 2014 Jeg har ikke haft fornøjelsen af 2 piger endnu, så jeg tager dig på ordet. prøv det, det kan anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3637 Skrevet 22. Marts, 2014 prøv det, det kan anbefales Ville også gerne. Er på totalt bar bund, hvem det skulle være sammen med... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 22. Marts, 2014 Ville også gerne. Er på totalt bar bund, hvem det skulle være sammen med... Mit svar er FKK, ellers snak med din "leverandør" og hørt om hun kan finde en "veninde" som sammen kan give dig oplevelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 22. Marts, 2014 jeg er helt enig med sisse... især i disse næsten sommerlignende dage bliver man jo helt inspireret jeg er dog ikke helt enig med hende hvad angår svarende på dine meget relevante spørgsmål ja - det er problematisk... ligesom jeg ikke finder det appellerende at tage et sut når jeg trækker mit (uægte) ryatæppe ud af vaskemaskinen eller generelt stikker en tot at mit eget hår i munden og tygger.... så synes jeg heller ikke det er fedt at få andre hår i munden det kan være nok så rent - men det føles bare ikke lækkert... det er klistret og rodet.... og minder mig for meget om en hankat der sidder og slikker sig bagi... hår på er en no-go... plus at jeres kønshår som oftest er grove/stride næsten som skæg og lange nok til at de sætter sig i tænderne... det er ikke rart jeg kan lide både at sidde den ene vej og den anden vej... men sidder kun med bagdelen mod gæsten hvis vi skal dyrke gensidig fransk hvorlænge jeg kan sutte kommer helt og aldeles an på hans størrelse... gennemsnitlig pik = ubegrænset tid... mega diller = kort tid for jeg får røv ondt i kæben af at åbne munden så meget... min nakke og skuldre ect lider ikke - jeg er kun begrænset af hvor meget jeg skal åbne munden og der er de helt store størrelser ikke et hit Fuldstændig enig med hensyn til hår. Det er et mega turn off. Jeg eeeelsker at gi sorte kys. Men hvis pigen har hår i røven (ja det er set også hos glædespiger) så slukker det mig bare fuldstændig...lol. Kunne aldrig drømme om at være intim med en kvinde uden jeg selv er trimmet og raget. Og forventer det samme retur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13856 Skrevet 22. Marts, 2014 (edited) hvorlænge jeg kan sutte kommer helt og aldeles an på hans størrelse... gennemsnitlig pik = ubegrænset tid... mega diller = kort tid for jeg får røv ondt i kæben af at åbne munden så meget... min nakke og skuldre ect lider ikke - jeg er kun begrænset af hvor meget jeg skal åbne munden og der er de helt store størrelser ikke et hit Du kan vel variere med at slikke op og ned af skaftet eller kun spille med tungen på pikhovedet - selv nyder jeg også når det i passende mængde varieres med pirring vha. hånden, godt fugtet med spyt, som f.eks. når en flad hånd køres rundt over pikhovedet - selvom det med en flad hånd desværre ikke altid forstås og pigen istedet prøver med 5 fingre Redigeret 22. Marts, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 22. Marts, 2014 Du kan vel variere med at slikke op og ned af skaftet eller kun spille med tungen på pikhovedet ja da - men jeg er mere til rigtig meget af det dybe... ikke gagging (det er IKKE min kop the) men så dybt jeg overhovedet kan... det er jo mega frækt... men ikke mere end 2-3 gange med de store... kæberne er ikke lige som på kvælerslanger *gg* og på de store bliver det du siger ikke så meget variationen som hovedtemaet :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 22. Marts, 2014 ja da - men jeg er mere til rigtig meget af det dybe... ikke gagging (det er IKKE min kop the) men så dybt jeg overhovedet kan... det er jo mega frækt... men ikke mere end 2-3 gange med de store... kæberne er ikke lige som på kvælerslanger *gg* og på de store bliver det du siger ikke så meget variationen som hovedtemaet :D hvad kalder du stor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13856 Skrevet 22. Marts, 2014 ja da - men jeg er mere til rigtig meget af det dybe... ikke gagging (det er IKKE min kop the) men så dybt jeg overhovedet kan... det er jo mega frækt... men ikke mere end 2-3 gange med de store... kæberne er ikke lige som på kvælerslanger *gg* og på de store bliver det du siger ikke så meget variationen som hovedtemaet :D Du mener vel dem med store pikhoveder? Jeg er mest stor midtpå - og så i længden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 22. Marts, 2014 Du mener vel dem med store pikhoveder? Jeg er mest stor midtpå - og så i længden stor er mere end reelle 5 cm i diameter... og nu snakker vi altså reelle 5 cm!! (ikke snyde) ... dvs hvis vi snakker omkreds er det 2*pi*r = 2*3,14*2,5 = ca 16 cm i omkreds noget sted på pikken inden for de ca 15-16 cm jeg har mulighed for at rumme inde i munden (stor pik = mindre sutte dybde *gg*) det er jo lige meget om det er pik-hovedet eller midten... er det inden for det jeg kan rumme fremtil gag-refleksen er det pres på kæben *gg* de store størrelse er jeg helt sikkert mest bygget til ca 70 cm længere syd på *gg* der er det tilgengæld uden grænser (endnu da *gg* ) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3637 Skrevet 22. Marts, 2014 Så er jeg glad for at jeg ikke er kæmpe, men nærmere perfekt, dernede. Stor nok til at begejstre, men ikke så stor den kommer i vejen. XL kondomer passer dig bedst, hvis der skal hygges længe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3637 Skrevet 22. Marts, 2014 stor er mere end reelle 5 cm i diameter... og nu snakker vi altså reelle 5 cm!! (ikke snyde) ... dvs hvis vi snakker omkreds er det 2*pi*r = 2*3,14*2,5 = ca 16 cm i omkreds noget sted på pikken inden for de ca 15-16 cm jeg har mulighed for at rumme inde i munden (stor pik = mindre sutte dybde *gg*) det er jo lige meget om det er pik-hovedet eller midten... er det inden for det jeg kan rumme fremtil gag-refleksen er det pres på kæben *gg* de store størrelse er jeg helt sikkert mest bygget til ca 70 cm længere syd på *gg* der er det tilgengæld uden grænser (endnu da *gg* ) Det læste jeg så liiist forkert. Bygget til 70cm... Tak for kaffe, den må da give akut blodmangel ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 22. Marts, 2014 Det læste jeg så liiist forkert. Bygget til 70cm... Tak for kaffe, den må da give akut blodmangel du dannede helt specifikke billeder på min nethinde der 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3637 Skrevet 22. Marts, 2014 du dannede helt specifikke billeder på min nethinde der Jeg kan lige forestille mig frygten maler i ansigtet på den pige der pakker sådan en sag ud... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 22. Marts, 2014 Jeg kan lige forestille mig frygten maler i ansigtet på den pige der pakker sådan en sag ud... jeg vil tro at det omvendt proportionelt er nøjagtig lige så kedsommeligt som at kaste et kosteskaft ind i en banegårdshal.... for nu at være lidt poetisk overdrivelse har altid været bedst til at fremme forståelsen i højere grad end nydelsen ... efter min ydmyge mening ( ej det lyder altså forkert på dansk) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 22. Marts, 2014 Jasmin din bund perverse tøjte.... Hahaha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 22. Marts, 2014 Jasmin din bund perverse tøjte.... Hahaha helt igennem 100% ... og er lidt stolt af det *sf* :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 22. Marts, 2014 Haha..... Kan du også sagtens være. Der findes ikke noget værre end snerpede tanter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Marts, 2014 Jeg synes det forbavsende som jeg bliver bedre og bedre til det deep deep blow halløj der... Jeg tænker, at det er en vanesag og med en stort lyst til altid liiiiige at skulle udfordre mig selv, ja så det gennem årene blevet til nogle ret store banditter, der kan komme ret så langt ned i halsen sf... Det handler rigtigt meget om ,at ligge rigtigt og slappe helt af i svælget og kæberne, har jeg erfaret... Specielt ved lege som slavetøs nydes denne form for blow... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3637 Skrevet 23. Marts, 2014 Jeg synes det forbavsende som jeg bliver bedre og bedre til det deep deep blow halløj der... Jeg tænker, at det er en vanesag og med en stort lyst til altid liiiiige at skulle udfordre mig selv, ja så det gennem årene blevet til nogle ret store banditter, der kan komme ret så langt ned i halsen sf... Det handler rigtigt meget om ,at ligge rigtigt og slappe helt af i svælget og kæberne, har jeg erfaret... Specielt ved lege som slavetøs nydes denne form for blow... Knus Line Uha uha. Noterer liiiige dette bag ørene til når du kommer til staden :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg