Sugarmann 20 Skrevet 25. Februar Hun er utrolig sød at tjatte med lige indtil hun ønsker forudbetaling til hotelværelset. Er sikker på at havde jeg betalt depositum på kr. 500,- havde jeg kun fået en lang næse. https://sugardaters.com/da/profile/g9o0PP4MZ0 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jimmy.wonga 9 Skrevet 13. Marts Jeg tror bestemt det er en fake, hun ville mødes nær City Hotel, vi aftalte beløb og at betaling ville ske når vi kom op på værelset, spurgte oven i købet flere gange, inden jeg kørte hjemme fra. Da jeg så er ved mødestedet, skal hun pludselig have depositum eller halvdelen forud. Uden at ville vise sig eller sende billeder af hvor hun er. I skal nok ikke bruge for meget tid på denne person. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vwer 15 Skrevet 13. Marts Kan det være hotellet som mangler værelser udlejning? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Velities 4 Skrevet 13. Marts Der er 2 piger mere i Odense som vil mødes på det samme hotel. Tænker at det er "red flag" lige så snart de nævner City hotel 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg