sørenslem 52 Skrevet 25. Februar Jeg besøgte Camilla for et par dage side, en times tids kørsel nord for århus. Det er en del af hende og hendes kærestes cuckold leg, hvor man kan være sammen med hende for at ydmyge ham. Det er helt tydeligt noget de tænder på. Kommunikationen foregår med ham, og er vist også en del af legen, for der er en del skriver frem og tilbage. Jeg har faktisk mødt ham en gang tidligere, for 3-4 år siden, hvor jeg dengang kneppede hans ekskæreste, mens han så på. Han skriver selv til en, at han har en lille pik, og det så jeg med egne øjne der. Og de tænder så på, at der kommer en stor pik og knepper kæresten, da han ikke selv kan slå til... Jeg synes sgu det er meget frækt. Nå, men jeg var så sammen med Camilla den anden aften. Alderen passer meget godt, og hun er vel det man kan betegne som en ganske almindelig pæn kvinde, som så har et rimelig kinky mindset. Hun nød det, og ville bare gerne kneppes. Der var deepthroat og sex i fissen. Han var ikke til stede denne gang, men jeg skulle så til gengæld filme lidt og sende det til ham efterfølgende. Alt i alt en god og lidt speciel oplevelse, som måske ikke er for alle. https://annoncelight.dk/showad/422282 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
johndavidjohn2017 35 Skrevet 25. Februar Frækt setup, jeg var selv “tæt på” for et par år siden, men parret bakkede inden vi mødtes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 943 Skrevet 26. Februar Ja, det er meget frækt - men hvilken by er det muligt at besøge dem i - Jylland er lidt stort område, hvis man kun har en løbehjul 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 940 Skrevet 26. Februar Det er et virkelig frækt setup ja ! Dejligt at se anmeldelse af noget uden for normalen. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sørenslem 52 Skrevet 26. Februar fræk6 skrev, for 7 timer siden: Ja, det er meget frækt - men hvilken by er det muligt at besøge dem i - Jylland er lidt stort område, hvis man kun har en løbehjul Måske var det ikke i en by...? Men som jeg skrev, ca en times kørsel nord for Århus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StolteP 48 Skrevet 27. Februar Hvad var prisen for sådan en omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MartinCuckold 1 Skrevet 27. Februar Jeg takker mange gange for din hjælp! Du levere virkelig pik som jeg ikke kan og dejligt du har endnu en af mine kærester. Glæder mig til vi ses og Camilla skal være din lille ludertøs foran mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mogensem 38 Skrevet 10. Marts MartinCuckold skrev, den 27.2.2025 at 13:09: Jeg takker mange gange for din hjælp! Du levere virkelig pik som jeg ikke kan og dejligt du har endnu en af mine kærester. Glæder mig til vi ses og Camilla skal være din lille ludertøs foran mig. Der er da ikke noget mere frækt end at VIRKELIG gennem kneppe en lille tøs foran hendes fyr, og så få hende til at stønne som han ikke kan få hende til det er jo så fucking lækkert lyder som om i har haft den frækkeste oplevelse der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mogensem 38 Skrevet 10. Marts sørenslem skrev, den 25.2.2025 at 22:51: Jeg besøgte Camilla for et par dage side, en times tids kørsel nord for århus. Det er en del af hende og hendes kærestes cuckold leg, hvor man kan være sammen med hende for at ydmyge ham. Det er helt tydeligt noget de tænder på. Kommunikationen foregår med ham, og er vist også en del af legen, for der er en del skriver frem og tilbage. Jeg har faktisk mødt ham en gang tidligere, for 3-4 år siden, hvor jeg dengang kneppede hans ekskæreste, mens han så på. Han skriver selv til en, at han har en lille pik, og det så jeg med egne øjne der. Og de tænder så på, at der kommer en stor pik og knepper kæresten, da han ikke selv kan slå til... Jeg synes sgu det er meget frækt. Nå, men jeg var så sammen med Camilla den anden aften. Alderen passer meget godt, og hun er vel det man kan betegne som en ganske almindelig pæn kvinde, som så har et rimelig kinky mindset. Hun nød det, og ville bare gerne kneppes. Der var deepthroat og sex i fissen. Han var ikke til stede denne gang, men jeg skulle så til gengæld filme lidt og sende det til ham efterfølgende. Alt i alt en god og lidt speciel oplevelse, som måske ikke er for alle. https://annoncelight.dk/showad/422282 Fuck hvor er det bare frækt sådan nogle oplevelser som denne du beskriver her. man føler sig sku lidt som en sexkonge og det spil imellem parret og en selv, det er sku da fucking FRÆKT!! så flere af de her fortællinger ;0) tak!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg