JamesD 8 Skrevet 26. Februar https://annoncelight.dk/showad/402089 Sikke en dejlig oplevelse, Jasmin er meget service minded, hun er en moden kvinde med bryster præcis som jeg holder af. Som hun siger, min mor gav mig gode gaver Jeg kan varmt anbefale et besøg hos Jasmin 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JamesD 8 Skrevet 6. Marts I en etage ejendom, du kan gå direkte ind, der er ikke dørtelefon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange_mand 10 Skrevet 9. Marts Fik mig endelig taget sammen til at komme afsted . Må sige jeg var virkelig overrasket over hvor skøn hun er. Sikke en velkomst man fik . Dejlig smuk kvinde med styr på sagerne. renlighed 8/10 sex 9/10 smuk og fræk med et glimt i øjet . meget glad og kommer helt bestemt igen. tak . 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigfood 3 Skrevet 23. Marts Jeg har lige været på besøg hos hende. Hun er meget smukkere i virkeligheden, hun er vildt dejlig, hun er 110% på, ikke alt det fis med at man lige skal svare på en sms eller hvad de nu plejer, hendes hænder er bare over alt, hun får 10/10 hos mig. Jeg skal helt sikkert se hende igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg