Hop til indhold
Rayban85

Frisk på en tur i udlandet

Recommended Posts

Hejsa :)

Jeg har fulgt med i sitet i en del tid nu og synes, at det er er godt at have en fælles interesse med andre mænd herinde.

I skrivende stund overvejer jeg en tur til Budapest (taler med en smuk ungarsk pige) som bor dernede, og så kunne det være en god anledning til at besøge den smukke by og se, hvad den indebærer. Er selv i slutningen af 20'erne og har været i Berlin på Artemis, Atmos i Hamburg, i Malaga og Barcelona på forskellige bordeller. 

Selvom jeg kan få sex i Danmark hos de piger jeg møder både online og i byen, er der bare noget specielt og frækt ved at ta' på en FKK el bordel.

Jeg har tidligere været på scor.dk og har haft en god succes derinde med par, hvor jeg har været en ekstra fyr, været i gangbangs, swingerklubs mv. Det er alt sammen meget sjovt, men synes det frækkeste er på FKK. 

Så nu overvejer jeg en tur til Budapest, Prag eller Berlin i den nærmeste fremtid. Hvis nogle er friske herinde, kunne være det være sjovt at ta' afsted sammen og få en fantastisk oplevelse. 

Nogle der har prøvet Budapest, Gdansk el Prag? Del gerne ud af jeres erfaringer.

Vh

Rayban 85

:cool:  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...