Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige besøgt https://annoncelight.dk/showad/420952 i Frederikshavn. 
Var lidt skeptisk når man ser billederne på profilen og en forholdvis ny profil, men jeg tog en for holdet. 

Tror ikke det er hende på billederne, men det var en petit thai kvinde som lukkede døren op. I mine øjne virkelig smuk og der var kemi fra første blik. 
Massagen var ikke Thai massage, men mere noget afslappende, men var virkelig dejlig. 
Hendes underliv blev gnubbet godt og grundigt på min krop under hele massagen, hvilket var super dejligt. 
Fik et fantastisk blowjob, virkelig et af de bedre. Det tog lang tid og dejlig vådt, samt hun kom tilbage til pikken flere gange samt bollerne fik en kæmpe slikke tur. 
Sexen var også dejlig, det lød til hun nød det og hun ville virkelig gerne kneppes. 

Pigen - 10/10 - synes hun var skide lækker og mega sød. Dejlig lille og petit. Små dejlig bryster og meget berøringsvenlig. 

Massagen - 6/10 kan fåes bedre men også langt værre. Der var heldigvis ikke en masse olie pjaskeri. 

Sexen - 9/10 - fik hvad jeg kom efter og hun føles dejlig at kneppe. 

Stedet - boligblok hvor man kan være forholdvis diskret. Lejligheden var pænt ren og flot badeværelse. Eneste minus er lidt den seng. Har tidligere også være der og det er to enkelt senge som er sat sammen. 

Der står i annoncen det er de sidste 4 dage i Frederikshavn. Afsted i en fart eller glæd jer til hun kommer til jeres by. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for fin anmeldelse

Passer hendes alder, synes altid man skal lægge momsen til den opgivne

Var hun glatbarberet og velsmagende ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...