Hop til indhold
Raphael

Lisa - Vejle - OK med store bryster (IKKE ANNA)

Recommended Posts

God aften, de Herrer.
Så blev det endnu engang tid til et besøg, og jeg tænkte, at jeg ville være foregangsmand denne gang, så jeg besøgte en ny pige uden anmeldelser (selvom hun har overtaget Anna's AL link). Da Anna er en del mere kendt, så tydeliggører jeg i overskriften, at anmeldelsen ikke omhandler Anna under et andet navn, da denne anmeldelse vil dukke op, hvis man søger på Annas link.

Området
Lisa har overtaget Annas adresse, så de fleste burde kende stedet. Det ligger i en baggård til et travlt kryds i nærheden af en Rema 1000 og en isbar. Omme i baggården er der desværre andre butikker, med vinduer lige ud til dit ventested inden der bliver lukket op, så det er ikke så diskret, men jeg blev heldigvis lukket ind med det samme. 

Værelset
Fint lille værelse med en briks i hjørnet. Der er ikke så meget plads, men det gjorde ikke så meget. Desværre er lyset meget dæmpet på værelset, ikke nok til at det er helt mørkt, men nok til, at du ikke kan nyde synet helt så meget. Der er også badefaciliteter. 

Pigen
Lisa er en stille kvinde der ikke snakker så godt Engelsk. Det var nok til at udføre akten, men du skal ikke forvente et dyb samtale. Hun var lidt ældre end jeg havde forestillet mig, måske sidst i 30'erne, men det var primært brysterne jeg kom efter; og jeg skal love for, at de leverede. Store, berøringsvenlige, fine, naturlige bryster. 

Akten
Lisa har overtaget Annas prissystem, så prisen for en time blev 1.200 kr, og så betalte jeg 100 kr ekstra for en ekstra omgang, hvilket jeg synes er en fin pris. Jeg blev desværre lidt forsinket grundet trafik, men det var helt okay med hende.

Hun startede ud med at spørge, om jeg ville have massage først, det sagde jeg nej til, men det måtte være tabt i oversættelsen, fordi hun insisterede på at give mig det. Efter 10-20 minutters rygmassage kan jeg godt mærke frustrationen, så jeg kigger om på hende, og heldigvis forstår hun. Jeg bliver vendt om, og så begynder hun med B2B. De bryster... oh Lord have mercy... 

Hun gav mig et hurtigt handjob, og da jeg begynder at være klar, så giver hun et meget hurtigt blowjob, det var decideret én enkelt op- og ned bevægelse, hvorefter hun finder et kondom frem. Det var lidt skuffende, hvis man sammenligner med Anna. Hun satte sig op på mig, og begyndte at ride. Hendes bryster hoppede og dansede, og blev slæbt hen af min overkrop, hold op det så godt ud. Der holdte jeg ikke længe, og måtte overgive mig hurtigt. 

Herefter fik jeg lidt massage, og så var jeg klar på endnu en omgang. Vi startede med doggy, desværre gjorde hun det besværligt ved at være for langt inde på briksen, og samtidig holdt mig på afstand ved at have hendes fødder presset mod mig. Herefter lidt missionær, men den position kan jeg ikke lide. Jeg lagde mig tilbage på briksen, og håbede på at kunne blive reddet igen, men hun ville i gang med et handjob i stedet. Jeg fik hende dog overtalt til at involvere hendes bryster, omend kun i kort tid. Allernådigst fik jeg hende overtalt til endnu et blowjob, men også denne lykke varede kort. Hun sad nok og filede i 20 minutter. Det blev voldsommere og voldsommere, jeg troede næsten jeg skulle genopleve mit løgslag fra https://www.eroguide.dk/forum/topic/189857-bee-fredericia-ok-p%C3%A5-gr%C3%A6nsen-til-det-d%C3%A5rlige. Udover diverse eder og forbandelser på Thailandsk, så får hun point for forsøget, men desværre udeblev eksplosionen ovenpå den behandling. 

Til sidst blev jeg tilbudt et bad, desværre havde Anna ikke lært hende at følge med ud i badet, hvilket jeg savnede som afslutning. Et sidste forsøg på kommunikation, og så stod jeg på gaden igen efter lidt mere end en time. Jeg tror, at hun fortalte, at jeg havde været den eneste kunde hos hende, men om det var dagens eneste eller karrierens eneste kunde kunne jeg ikke helt tyde.  

Konklusion
Jeg kommer højst sandsynligt ikke igen. Lisa har nogle gode, store bryster, så hvis man ikke har prøvet sådan noget før, så er hun helt klart besøget værd. Jeg fortryder ikke mit besøg, men nu er det  prøvet. Sex-delen kan findes bedre, og jeg gider ikke attitude. 5/10

Links:
Annonce: https://annoncelight.dk/showad/369361
Pige: https://annoncelight.dk/profile/AnnaJ

Redigeret af Raphael

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været forbi. De der bryster trak som en magnet :-) Hun er en dejlig moden thai, har et godt humør, men nogen tyfon som Anna er hun ikke. Hendes bryster er top klasse, er du gal hvor er de lækre. Jeg fik testet fra forskellige vinkler (bagfra hvor det var komplet umuligt at tøjle brysterne, de flød bare rundt mellem mine hænder, monsterfrækt), og med hende ovenpå, hvor brysterne var overalt på min overkrop. Det kan godt være jeg kommer igen, bare for at opleve synet igen, men absolut ikke fair at sammenligne hende med Anna. Hun er ikke så sprudlende og levende, men stadig en sød dame  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...