Den gavmilde 26 Skrevet 1. Marts (edited) Hendes profil er her https://sugardaters.com/da/profile/ykzA1bw_RB Hold jer væk, hun bliver styrret af en pimp, og hun prøver snyde og stikke af fra daten og ikke lave det aftalte. Jeg havde hentet hende på en adresse hun gav mig, da hun havde bedt mig hente hende. Så vi kørte hjem til mig, og så snart hun havde fået penge, så ringede hun til sin "ven" pimp, men sagde at det var en ven som ville komme forbi med en joint til hende, så jeg gav hendes ven en opgang længere nede af gaden. Men jeg hørte hende tale videre om at blive hentet og kørt videre til næste kunde. Hun prøvede så at bruge tiden på alt muligt andet, og da jeg spurgte om det var fordi hun ikke havde lyst alligevel til hel aftens daten som var planlagt, så sagde jeg at jeg ville have mine penge tilbage. Hun havde fået dem inden vi skulle lave noget, men de lå stadigt på bordet da jeg spurgte om vi skulle aflyse og så lade mig få nogle af dem tilbage. Der sagde hun nej, men jeg tog nogle dem som lå på bordet og lod hende beholde hvad der svarer til et kemi møde, da vi intet havde lavet andet end at side 20 min og drikke et glas vin. Bag efter ringer hun til hendes "ven" nok nærmere pimp, som prøvede at afpresse mig, og siger hvis jeg ikke betaler alle pengene som aftalt så havde vi et problem. Jeg har blokeret hende efter episoden, og kan kun anbefale jer at hold jer langt væk fra hende Redigeret 1. Marts af Den gavmilde rettelse på formulering i teksten om at hun ikke ville overholde det aftalte 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 346 Skrevet 2. Marts Den gavmilde skrev, for 21 timer siden: Hendes profil er her https://sugardaters.com/da/profile/ykzA1bw_RB Hold jer væk, hun bliver styrret af en pimp, og hun prøver snyde og stikke af fra daten og ikke lave det aftalte. Jeg havde hentet hende på en adresse hun gav mig, da hun havde bedt mig hente hende. Så vi kørte hjem til mig, og så snart hun havde fået penge, så ringede hun til sin "ven" pimp, men sagde at det var en ven som ville komme forbi med en joint til hende, så jeg gav hendes ven en opgang længere nede af gaden. Men jeg hørte hende tale videre om at blive hentet og kørt videre til næste kunde. Hun prøvede så at bruge tiden på alt muligt andet, og da jeg spurgte om det var fordi hun ikke havde lyst alligevel til hel aftens daten som var planlagt, så sagde jeg at jeg ville have mine penge tilbage. Hun havde fået dem inden vi skulle lave noget, men de lå stadigt på bordet da jeg spurgte om vi skulle aflyse og så lade mig få nogle af dem tilbage. Der sagde hun nej, men jeg tog nogle dem som lå på bordet og lod hende beholde hvad der svarer til et kemi møde, da vi intet havde lavet andet end at side 20 min og drikke et glas vin. Bag efter ringer hun til hendes "ven" nok nærmere pimp, som prøvede at afpresse mig, og siger hvis jeg ikke betaler alle pengene som aftalt så havde vi et problem. Jeg har blokeret hende efter episoden, og kan kun anbefale jer at hold jer langt væk fra hende Tak for advarsel. Jeg har faktisk en aftale med hende. Ja, det har jeg så ikke længere. Tak! Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 148 Skrevet 6. Marts Jeg har mødtes med hende 2 gange før uden problemer. Efter at have læst den. Så ture jeg ikke.. desværre. Hun er ellers ret lækker. Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 148 Skrevet 11. Marts (edited) Nyt link/ny bruger SUGAERTØZ113 https://sugardaters.com/da/profile/bEzJ3Ye3WJ Redigeret 11. Marts af xazia Del dette indlæg Link til indlæg