Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg efterlyser en glædespige hvor man får meget for pengene. Jeg tænker lidt ligesom Milla i Sydhavnen. Jeg har kun besøgt hende en enkelt gang, selvom jeg har overvejet at vende tilbage mange gange. Hos hende er konceptet 500,- for en halv time, og næsten anything goes inden for de 30 minutter. Det eneste hun ikke er med på er cif, som hun forklarede det for mig. Hvis man er 'kommet' der et par gange er hun vist også med på at sluge, så vidt jeg har læst mig frem til.

Problemet er at selvom konceptet tænder mig, så gør Milla det ikke så meget. Har i nogen bud på andre piger der tilbyder lignende værdi for pengene?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv Felica herinde, hun er glad for penge :wink: min neger pige :wink:

Har været der. Hun er ok, men der er jo ikke ligefrem frit valg på alle hylder i en halv time for 500 kr. 

Jeg leder ikke så meget efter en der er glad for penge, det er vi vel alle, men mere hvor man for mere for pengene :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der. Hun er ok, men der er jo ikke ligefrem frit valg på alle hylder i en halv time for 500 kr. 

Jeg leder ikke så meget efter en der er glad for penge, det er vi vel alle, men mere hvor man for mere for pengene :wink:

Det kunne jo være, at valget blev friere ved at tage en time? Jeg ved det ikke, for jeg har ikke været hos den pågældende.

Men hvorom alting er, kan det være svært at give dig et godt praj i den ønskede retning, fordi vi er inde i nogle meget subjektive eller relative størrelser.

F.eks "mere" end hvad? Det må jo være i forhold til dine tidligere oplevelser, og dem kender vel de færreste?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne jo være, at valget blev friere ved at tage en time? Jeg ved det ikke, for jeg har ikke været hos den pågældende.

Men hvorom alting er, kan det være svært at give dig et godt praj i den ønskede retning, fordi vi er inde i nogle meget subjektive eller relative størrelser.

F.eks "mere" end hvad? Det må jo være i forhold til dine tidligere oplevelser, og dem kender vel de færreste?

Nej, det er meget objektivt. Hos Milla, som jeg nævner, betaler man 500,- for en halv time, og hun tilbyder superfransk, megafransk, dansk og græsk lige så mange gange man kan nå. Jeg tror det er 900 eller 1000 for en hel time med det samme. Det er nogen der tilbyder lignende ydelser, jeg leder efter. Selvom det nok er svært at finde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, det er meget objektivt. Hos Milla, som jeg nævner, betaler man 500,- for en halv time, og hun tilbyder superfransk, megafransk, dansk og græsk lige så mange gange man kan nå. Jeg tror det er 900 eller 1000 for en hel time med det samme. Det er nogen der tilbyder lignende ydelser, jeg leder efter. Selvom det nok er svært at finde.

Det kan godt være, at vi her taler lidt forbi hinanden, men jeg forstod på dig, at det var et spørgsmål om kvaliteten af de tilbudte ydelser.

Jeg har aldrig selv været hos Bly, men jeg kan forstå på anmeldelser og kommentarer herinde, at hun giver en uforlignelig, "meget dyb" franskoplevelse, så det kunne da være et bud på din søgen.

Jeg har ikke lige hendes priser i hovedet, men jeg mener at kunne huske, at de ikke var urimelige. Hvad så end begrebet "rimelighed" dækker over :wink:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg efterlyser en glædespige hvor man får meget for pengene. Jeg tænker lidt ligesom Milla i Sydhavnen. Jeg har kun besøgt hende en enkelt gang, selvom jeg har overvejet at vende tilbage mange gange. Hos hende er konceptet 500,- for en halv time, og næsten anything goes inden for de 30 minutter. Det eneste hun ikke er med på er cif, som hun forklarede det for mig. Hvis man er 'kommet' der et par gange er hun vist også med på at sluge, så vidt jeg har læst mig frem til.

Problemet er at selvom konceptet tænder mig, så gør Milla det ikke så meget. Har i nogen bud på andre piger der tilbyder lignende værdi for pengene?

Du mener hun er lidt kedelig? 

71566.jpg

Ja et enkelt billede og ingen beskrivelse, prisliste eller noget er kedeligt - men prisen synes da rimelig, så mon ikke du næste gang kunne få hende lidt mere op på dupperne, hvis du f.eks tog en dusk eller Fickensteins yndlingsrødvin med som tak for sidst?

Men du måtte da gerne beskrive hende og oplevelsen nærmere  :idea:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan godt være, at vi her taler lidt forbi hinanden, men jeg forstod på dig, at det var et spørgsmål om kvaliteten af de tilbudte ydelser.

Jeg har aldrig selv været hos Bly, men jeg kan forstå på anmeldelser og kommentarer herinde, at hun giver en uforlignelig, "meget dyb" franskoplevelse, så det kunne da være et bud på din søgen.

Jeg har ikke lige hendes priser i hovedet, men jeg mener at kunne huske, at de ikke var urimelige. Hvad så end begrebet "rimelighed" dækker over :wink:

Det er nok mig der ikke har udtrykt mig klart nok fra starten. Overskriften skulle måske have være 'kvantitet for pengene' i stedet for 'værdi', som jo er meget subjektivt.

Jeg har længe gerne ville prøve Bly, men det er ikke lykkedes endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

71566.jpg

Ja et enkelt billede og ingen beskrivelse, prisliste eller noget er kedeligt - men prisen synes da rimelig, så mon ikke du næste gang kunne få hende lidt mere op på dupperne, hvis du f.eks tog en dusk eller Fickensteins yndlingsrødvin med som tak for sidst?

Men du måtte da gerne beskrive hende og oplevelsen nærmere  :idea:

Jeg tror jeg nøjes med hendes dusk, hvis det bliver til en anden gang. :wink:  Og ja, problemet er at jeg ikke rigtigt tænder på hende rent fysisk. Men ellers havde jeg en god oplevelse hos hende. Hun er meget servicemindet og rar at være sammen med, og vi havde en god snak efter vi var færdige. Der var ingen stress overhovedet. Det jeg specielt husker er at efter jeg kom i hendes mund, undskyldte hun sig og gik ud på toilettet for at spytte ud, og vendte hurtigt tilbage og begyndte at sutte mig igen, for at gøre mig klar til anden runde. Desværre førte det ikke rigtigt til noget den dag, og vi stoppede og snakkede lidt i stedet.

Hun er en gammel kending her, og er anmeldt lidt mere detaljeret flere gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg

71566.jpg

Men du måtte da gerne beskrive hende og oplevelsen nærmere :idea:

Godt gået, at du har kunnet overse de mange tråde herinde (og for den sags skyld andre steder, som fx gimel), der handler om Milla. De bliver som regel alenlange, fordi:

Forholdet mellem pris og typen af ydelser vækker anstød/mistænksomhed. Hun tilbyder mere end de fleste for fx 500.

Der har været et par troll-typer, som i detaljer har beskrevet deres grænsesøgende besøg, inkl. fx to fyre på en gang der for fuld kraft bytter plads mellem røv og mund igen og igen.

Derudover er det gennemgående at hun ser meget"almindelig" ud og virker fjern/uengageret. Lejligheden er helt tom, bortset fra en seng. Så det er en lidt trist stemning, der hviler over hele konceptet, er vi en del der synes. Hun har nemlig kørt med det i årevis, rimeligt konstant.

Jeg har været der en gang og kommer nok ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har et par gange besøgt en i Oehlenschlægersgade 65 - tror jeg det var - hun var ret sød. Har søgt om jeg kunne finde en (nyere) anmeldelse, men kunne jeg altså ikke. Er der andre, der kan? Hun koster/kostede 500.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...