Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/388163

Jeg besøgte TISHA for en måneds tid siden, da hun var i Aalborg. Og hold nu op en lækker omgang!

Efter at have kigget lidt rundt, faldt mit valg på TISHA, da jeg kunne se flere positive anmeldelser af hende. Jeg sende hende en besked og fik hurtigt arrangeret en tid. Det blev til en time, som jeg absolut ikke fortryder.

Jeg kommer ind i lejligheden, og vi går ind på værelset, hvor vi starter med at kysse, imens vi langsomt tager tøjet af hinanden. Hun begynder af kysse på halsen og bevæger sig langsomt ned af kroppen, ind til hun sidder på knæ, og giver et fantastisk blowjob. Efter lidt tid ender vi oppe i sengen i en 69'er, hvor jeg får smagt på en dejlig lyserød og velsmagende fisse. Tiden flyver og på med kondomet, hvor vi kommer igennem diverse stillinger, indtil jeg til sidst ikke kan holde det længere. 

Dette besøg bliver bestemt ikke mit sidste ved denne skønhed. Pas godt på hende. 

Pigen 10/10 

Sex 10/10

Stedet 8/10 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...