Hop til indhold
dhnmdst

Alis (nu) i København - OMG en lille lækker sag ❤️

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Tirsdag var jeg forbi lille smukke Alis i hendes lejlighed på Østerbro

Jeg kunne ikke stå for hendes billeder og oplyste mål og fandt også nogle fine anmeldelser fra hendes tidligere besøg i hovedlandet… Så jeg måtte simpelthen afsted og se hende irl og hold nu kæft en dejlig pige :wub:

Alis er som på sine billeder, pisse lækker og smuk også i ansigtet. Hun er super petit og imo vanvittigt sexet. Vi havde en fræk halv time hvor jeg fik præcis hvad jeg kom efter :) 

Alis var under mit besøg både sød, imødekommende og berøringsvenlig. Dejlig at være sammen med :) 

Jeg kan 100% tilslutte mig de gode anmeldelser som andre herinde har skrevet om Alis. Så nu håber jeg, at hun får nok at lave i København, således at hun får lyst til at komme retur til hovedstaden og ikke til det mørke Jylland igen… ;) 

Så hvis du er til en super lækker og smuk ekstra small pige, så anbefaler jeg at aflægge Alis et besøg. Hun er her omkring 14 dage endnu. Hun taler fint engelsk

https://nympho.dk/n23603/7980/alis-petite

Redigeret af dhnmdst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder lige som noget man brude prøve. Jeg gider sjældent Østerbro da det tit er svært at finde parkering. Men ca hvor på Østerbro... måske evt tæt på en metro? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Star Man

Hvis hun dog bare ikke havde fået lavet de der silicone-babser…. Nå, det var et sidespor. Skønt at du havde en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Star Man skrev, for 48 minutter siden:

Hvis hun dog bare ikke havde fået lavet de der silicone-babser…. 

100% enig. Hun er dog så lækker, at siliconen er til at se gennem fingre med ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ilikeasian skrev, 1 time siden:

Men ca hvor på Østerbro... måske evt tæt på en metro? 

Tæt på Trianglen…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fredrikvem skrev, for 5 timer siden:

Hennes profil är inte längre aktiv..

Hun er på igen… :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 17 timer siden:

Alis er som på sine billeder, pisse lækker og smuk også i ansigtet. Hun er super petit og imo vanvittigt sexet. Vi havde en fræk halv time hvor jeg fik præcis hvad jeg kom efter :) 

Alis var under mit besøg både sød, imødekommende og berøringsvenlig. Dejlig at være sammen med :) 

@dhnmdst tak for en god anmeldelse, hun ser bestemt dejlig og petit ud. Ligesom @Star Man og dig er jeg heller ikke så vild med de siliconebryster hun har fået lavet -hvor hårde eller bløde er de? Jeg har prøvet at være sammen med piger med hårde siliconebryster og det tager rigtig meget af glæden fra mig, så jeg vil lige spørge før jeg booker aftale. På forhånd tak.

Æbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg
drmabuse skrev, for 2 timer siden:

hvor hårde eller bløde er de?

De er desværre ret hårde…jeg kiggede mest på dem (de er flotte) og så suttede jeg på hendes brystvorter…

Hun er imo så sød og lækker, at jeg kan se igennem fingre med silikonen…

Jeg kommer endda til at se hende igen… ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 6 timer siden:

De er desværre ret hårde…jeg kiggede mest på dem (de er flotte) og så suttede jeg på hendes brystvorter…

Hun er imo så sød og lækker, at jeg kan se igennem fingre med silikonen…

Jeg kommer endda til at se hende igen… ;) 

@dhnmdst Tak for et hurtigt og brugbart svar, det kan være at jeg skal prøve at besøge hende, hun ser rigtig sød ud og får gode anmeldelser -for mig er bryster nu til andet end blot at se på ;) jeg elsker at håndtere et par gode bryster -med nænsom hånd selvfølgelig ,og her er hårde bryster ikke så velegnede... 

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sød og snuk pige er hun. Er man til nips så bliver det vist ikke meget mere nips end hende.  Jeg synes brysterne var meget fine og ikke specielt hårde. Jeg kunne ikke se de ikke var helt ægte, så dygtigt lavet må jeg sige. 

Selve akten kan jeg ikke kalde gef, mere lidt lige på. Der skal måske lidt flere møder til lidt mere nærvær. Det var ikke helt oppe og ringe for mig denne gang,  men med hendes krop kunne jeg godt se mig selv prøve igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, den 5.3.2025 at 23:03:

100% enig. Hun er dog så lækker, at siliconen er til at se gennem fingre med ;) 

Ja enig, hvis resten er det man søger er siliconen til at se igennem fingre med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har svært ved at for at forstå begejstringen i denne tråd, hun tilbyder ingen kys og sutter med hætte på. Har dog ikke selv været forbi skal det siges. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
G.G. skrev, for 7 minutter siden:

Har dog ikke selv været forbi skal det siges. 

Jamen så er der jo ikke noget at sige til at du ikke forstår begejstringen.

Er det det faktum at nogle mennesker kan begejstre fordi de ikke lige har samme præferencer som dig ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
G.G. skrev, den 8.3.2025 at 09:40:

Har svært ved at for at forstå begejstringen i denne tråd, hun tilbyder ingen kys og sutter med hætte på. Har dog ikke selv været forbi skal det siges. 

Jeg foretrækker også kys og owo, men hvor finder man ellers lige en pige på 155cm og 40kg???  Dét synes jeg er hele begejstringen værd. Jeg håber i hvertfald at besøge hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

OMG det passer mig fint, at Alis kom tilbage til København igen så hurtigt :wub: Hun er imo fuldstændig vanvittigt fræk og hun gør mig så stenhård, som ingen andre har gjort længe

Hun får 10 ud af 10 point fra mig….havde hun haft øko bryster, havde hun fået 20 point ud af 10 mulige ;) 

Alis er her til på lørdag og fra i morgen tilbage på Østerbro. Jeg skal have fingrene i hende igen inden hun smutter…

Redigeret af dhnmdst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alis er mega sød, charmerende, lækker, petit og en rigtig dygtig elskerinde. Hun går fra det ene øjeblik fra at være blid og sensuel til at være en rigtig vildbasse.

Jeg tog 90 min til 2500, jeg fik mit livs cowgirl med hende, tror hun kneppede på fuld damp i ca 30 min, hun han virkelig bevæge sig, og ved hvordan hun skal gøre for at

komme, hun fik nogle orgasmer, hvor hendes underliv og ben rystede kraftigt. De sidste 15 min lå vi bare og hyggede med masser af kys og nusseri.

Alis er en fuldstændig fantastisk oplevelse, hun har i særklassen den strammeste fisse jeg nogen sinde har mærket. Hendes ansigt er så smukt<3<3<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...