Hop til indhold

Recommended Posts

Guest tzatiki

Jeg har for et par uger siden besøgt stedet, og der var på det tidspunkt kun én pige på arbejde, som hedder Vinni. Hold da op - hun er virkelig en petit lækkerbidsken med det mest fantastiske ungpigesmil, der kan få enhver palme til at svaje i vinden. Meget serviceminded og lidt tilbageholdende...men kan varmes op :-). Massagen var ikke noget at råbe hurra for, heller ikke body2body, som hun ikke mestrer. Til gengæld er hun lige til at spise :cool: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har for et par uger siden besøgt stedet, og der var på det tidspunkt kun én pige på arbejde, som hedder Vinni. Hold da op - hun er virkelig en petit lækkerbidsken med det mest fantastiske ungpigesmil, der kan få enhver palme til at svaje i vinden. Meget serviceminded og lidt tilbageholdende...men kan varmes op :smile:. Massagen var ikke noget at råbe hurra for, heller ikke body2body, som hun ikke mestrer. Til gengæld er hun lige til at spise :cool:

Gider du at beskrive konceptet body to body i detaljer? Jeg vil gerne prøve det nemlig, men mangler lige et overblik hvad jeg kan forvente.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar. Var selv på stedet for et par måneder siden. Der var mini og en anden jeg ikke husker navnet på. Den anden, fik jeg massage af. Det var en rodet affære og meget maskinel massage. Afslutningen var heller ikke god, klimaks blev ikke nået.

B2B her på stedet går jeg ud fra følger de normale standarder på nær afslutningen , som nok varierer en del fra sted til sted.

Her foregår det sådan at pigen er helt nøgen og masserer så at sige din krop og lem med sin krop og især bryster  :cool: Du er naturligvis også nøgen, tilført en del olie. Dit lem er konstant i fokus og når klimaks til sidst by hand. En ret fed oplevelse. Massagen kan også splittes op, så den er mere hård i begyndelsen "Thai massage" og den mere sensuelle del til sidst. Hele seancen i nøgen tilstand naturligvis.

Favoritter på stedet til disse ydelser er helt klart Mini og Honey. Sidstnævnte mestrer også rigtig god traditional massage, det gør Mini efter min opfattelse ikke. Begge er dog temmelig lækre, så det afhænger lidt af hvad man er til.

Håber det dækker.

Prisen er som jeg husker det 1000,- for en time all inclusive.

Guy

Redigeret af Guy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...