Bulder 182 Skrevet 22. Marts, 2014 (edited) For et års tid siden skrev jeg sammen med en glædespige på chatten her på EG. Hun var vist på Privat/Diskret i Bording, men jeg har glemt hendes navn, men ikke at jeg blev interesseret i at besøge hende. Jeg mener hun var ca 35-40 år og slank. Mon nogen kan hjælpe ud fra disse meget sparsomme oplysninger. Mener hun viste et billede af sige selv i en rød kjole. Mange tak, hvis nogen kan hjælpe med at finde ud af, hvem hun er, og hvor hun er nu. Undskyld, den skulle have været under efterlysninger. Kan den flyttes?? Redigeret 22. Marts, 2014 af Bulder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13857 Skrevet 22. Marts, 2014 (edited) For et års tid siden skrev jeg sammen med en glædespige på chatten her på EG. Hun var vist på Privat/Diskret i Bording, men jeg har glemt hendes navn, men ikke at jeg blev interesseret i at besøge hende. Jeg mener hun var ca 35-40 år og slank. Mon nogen kan hjælpe ud fra disse meget sparsomme oplysninger. Mener hun viste et billede af sige selv i en rød kjole. Mange tak, hvis nogen kan hjælpe med at finde ud af, hvem hun er, og hvor hun er nu. Undskyld, den skulle have været under efterlysninger. Kan den flyttes?? Ja, hvis det ikke Sisse http://www.eroguide.dk/forum/user/10726-sisse/ så ved hun nok, hvem det var Redigeret 22. Marts, 2014 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 22. Marts, 2014 Ja, hvis det ikke Sisse http://www.eroguide.dk/forum/user/10726-sisse/ så ved hun nok, hvem det var Det er hende, tak for hurtigt svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 22. Marts, 2014 Ejjjj vil i ikke nok kalde mig en ældre pige.. eller kvinde... godt nok er jeg ikke nogen badenymfe på 21.. men syntes altså ikke jeg er gammel endnu... loool.. Men selvom jeg er en ældre model er jeg stadig godt selskab. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3637 Skrevet 22. Marts, 2014 Ejjjj vil i ikke nok kalde mig en ældre pige.. eller kvinde... godt nok er jeg ikke nogen badenymfe på 21.. men syntes altså ikke jeg er gammel endnu... loool.. Men selvom jeg er en ældre model er jeg stadig godt selskab. Ja det er dårlig stil at kalde en kvinde for gammel. Antik, koryfæ og fossil er alle godkendte dog ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Marts, 2014 (edited) Der er da ingen der kalder dig ældre/gammel - det er man først når man får egen stok og mimrekort. :) Redigeret 22. Marts, 2014 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 22. Marts, 2014 Eller måske han mente "tidligere" pige hos PD Bording ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 22. Marts, 2014 Eller måske han mente "tidligere" pige hos PD Bording ? 'Fuldstændig rigtigt gættet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 22. Marts, 2014 Ejjjj vil i ikke nok kalde mig en ældre pige.. eller kvinde... godt nok er jeg ikke nogen badenymfe på 21.. men syntes altså ikke jeg er gammel endnu... loool.. Men selvom jeg er en ældre model er jeg stadig godt selskab. Har allerede lavet aftale med dig, søde Sisse. Du er jo en ældre kone efterhånden. Nå kone må man vel heller ikke bruge !!!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 22. Marts, 2014 Lool bulder... ja jeg er ikke helt ny mere.. men hva så længe jeg er godt selskab så betyder alder vel ikke så meget. Jeg står ved mine rynker og de knups livet har givet. Det er beviset på at jeg lever og har det sjovt.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 22. Marts, 2014 Lool bulder... ja jeg er ikke helt ny mere.. men hva så længe jeg er godt selskab så betyder alder vel ikke så meget. Jeg står ved mine rynker og de knups livet har givet. Det er beviset på at jeg lever og har det sjovt.. du ved jo godt hvordan det er med kvinder og rødvin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3637 Skrevet 22. Marts, 2014 du ved jo godt hvordan det er med kvinder og rødvin De give begge en frygtelig hovedpine? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 22. Marts, 2014 De give begge en frygtelig hovedpine? og lommesmerter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 22. Marts, 2014 ja men de bliver bedre og bedre med alderen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3637 Skrevet 22. Marts, 2014 ja men de bliver bedre og bedre med alderen Nu bliver en del rødvin udrikkelige med alder... Men det er vel ikke det du mener? ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 23. Marts, 2014 Har lige for nylig drukket en portvin 50+, og den var helt fantastisk, samtidig havde den ikke noget imod at blive kaldt gammel, sødmefuld og skøn. Bare Sisse også er sådan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 23. Marts, 2014 Har lige for nylig drukket en portvin 50+, og den var helt fantastisk, samtidig havde den ikke noget imod at blive kaldt gammel, sødmefuld og skøn. Bare Sisse også er sådan Havde den haft noget imod at blive kaldt gammel, var det vel resulteret i at du havde fået hovedpine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 23. Marts, 2014 Har lige for nylig drukket en portvin 50+, og den var helt fantastisk, samtidig havde den ikke noget imod at blive kaldt gammel, sødmefuld og skøn. Bare Sisse også er sådan Du kan være ganske rolig. Du har gjort et godt valg med Sisse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 23. Marts, 2014 Du kan være ganske rolig. Du har gjort et godt valg med Sisse Jeg har skam læst din gode anmeldelse af Sisse, så jeg er vist i rynkede, men dog gode og kompetente hænder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg