Dc0306 48 Skrevet 10. Marts Så fik man lige prøvet nook og Jenny hos pp. Da gib var optaget. Spurgte hun om jeg ville besøge nook som hun ved jeg kender. Men så prøve en Trekant med Jenny og nook. Jenny er petit som nook og stor bryster. Vi aftalte 60 min fp. 2500 Da jeg kom blev jeg mødt med kæmpe smil. Blev ført ind i værelset. Og fik tøjet af og fik den bedste (sexede) massage nogensinde. 2 dobbelt bj Kom første gange mens vi lagde der. De spurgte om jeg kunne flere gange da det var så mange gange jeg kunne på den time, og det siger man jo ikke nej til, især når der er to til at få ham i live igen. 20 min senere kom jeg igen og 3 gange prøvede de godt nok med munden igen men der var jeg færdig og behøvede hellere ikke mere da oplevelse var helt fantastisk. Og ikke sidste gange jeg skal en tur til aarhus efter arbejde. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Booblover 15 Skrevet 10. Marts Har du et bud på, hvor gamle Jenny og Nook er? Del dette indlæg Link til indlæg
Dc0306 48 Skrevet 10. Marts (edited) Booblover skrev, for 12 minutter siden: Har du et bud på, hvor gamle Jenny og Nook er? Lidt svært med thai men mit bedste bud er 27 29 og nook er 26 det ved jeg Redigeret 10. Marts af Dc0306 1 Del dette indlæg Link til indlæg
KomBareDo 7 Skrevet 18. Marts Er der nogen Billeder af Nook fra hendes tid i Vejle?? Del dette indlæg Link til indlæg
KomBareDo 7 Skrevet 20. Marts Dc0306 skrev, den 10.3.2025 at 17:36: Så fik man lige prøvet nook og Jenny hos pp. Da gib var optaget. Spurgte hun om jeg ville besøge nook som hun ved jeg kender. Men så prøve en Trekant med Jenny og nook. Jenny er petit som nook og stor bryster. Vi aftalte 60 min fp. 2500 Da jeg kom blev jeg mødt med kæmpe smil. Blev ført ind i værelset. Og fik tøjet af og fik den bedste (sexede) massage nogensinde. 2 dobbelt bj Kom første gange mens vi lagde der. De spurgte om jeg kunne flere gange da det var så mange gange jeg kunne på den time, og det siger man jo ikke nej til, især når der er to til at få ham i live igen. 20 min senere kom jeg igen og 3 gange prøvede de godt nok med munden igen men der var jeg færdig og behøvede hellere ikke mere da oplevelse var helt fantastisk. Og ikke sidste gange jeg skal en tur til aarhus efter arbejde. Du skriver Jenny er petit som Nook....Hvem af dem er mest Petit? Del dette indlæg Link til indlæg
Dc0306 48 Skrevet 20. Marts (edited) Nook er nok mest petit. Men begge petit nok til at have en hånd på hver balle og holde i den helt rigtige Højde uden at få ondt i arme og ryg 10 min med den ene og 10 min med den anden mens den anden kærtegner din ryg dog ikke lige efter hinanden Redigeret 20. Marts af Dc0306 Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 346 Skrevet 20. Marts Er der nogen der ved om man stadigvæk kan ordne Nook uden condom eller har Gip nedlagt forbud imod dette ?? Del dette indlæg Link til indlæg
Dc0306 48 Skrevet 20. Marts Tror det er Gib regler heldigvis så bliver de da ikke tvunget til det uden. Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 46 Skrevet 21. Marts Dc0306 skrev, for 17 timer siden: Tror det er Gib regler heldigvis så bliver de da ikke tvunget til det uden. link please Del dette indlæg Link til indlæg
ims 215 Skrevet 25. Marts Dc0306 skrev, for 1 time siden: De blev taget igår desværre. ? Er stedet lukket ? Eller hvad mener du ? Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet tirsdag klokken 19:41 ims skrev, for 46 minutter siden: ? Er stedet lukket ? Eller hvad mener du ? Det kan være han mener det her Del dette indlæg Link til indlæg
KomBareDo 7 Skrevet onsdag klokken 15:43 Så er det derfor de ikke svarer på sms :( 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Dc0306 48 Skrevet onsdag klokken 18:19 Ja de er lige blevet sat på fly til København så der går lige et par mdr før hun får sine ting nu 1 Del dette indlæg Link til indlæg
danish2049 34 Skrevet torsdag klokken 06:55 Hadstengutten skrev, for 8 timer siden: Mon ikke de griner af din kommentar om de stakkels piger.. I mine øjne er de ikke stakkels piger, - de havde ingen opholdstilladelse, ingen arbejdstilladelse, og de har knaldet sig til en masse penge, som de så har snydt skattevæsenet for, - så ganske udmærket at det blev stoppet, og at de får sikkert får en enkeltbillet til Thailand. Jeg forstår den umiddelbare reaktion men virkeligheden er ikke helt så sort/hvid. Pigerne er her ulovligt og har formodentlig betalt mange penge for at komme til Europa for at tjene penge til familie, børn osv. De er her ulovligt men der med er de heller ikke en byrde for samfundet, ingen sociale ydelser, inden boligsikring, ingen sygehus, ingenting. De er en udsat gruppe som ikke har ret megen beskyttelse (ikke de konkrete piger, jeg er sikker på de bliver behandlet godt der). Hvis du har svært ved at forstå dette kan du også tænke på det, på en anden måde: Hvordan tror du priserne ville være for en time hvis pigerne skulle betale skat og moms? Del dette indlæg Link til indlæg
Lovingthai 245 Skrevet torsdag klokken 08:53 Hadstengutten skrev, 1 time siden: ok at pigerne ikke betaler skat eller moms af deres indkomst her i landet fordi at deres priser så ville blive højere. Syntes du ikke at det er en god ide, som skal overføres til butikker, bilforhandlere mm, alt bliver billiger nej jeg giver dig fuldstændig ret @Hadstengutten den tankegang har gudskelov ingen gang på jorden, vi lever i et reguleret system, og det er kalkuleret risiko de piger tager, måske er de ikke altid klar over risikoen. Synd for pigerne, og deres mulighed i schengen er nu slukket i de næste 5 år. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 214 Skrevet torsdag klokken 11:25 Frøns1 skrev, for 1 time siden: I mine øjne… er de nu stakler… og de har trods alt klaret sig selv… og sin familie i deres hjemland… Og os herinde som har nydt godt af deres service… Og man skal være meget naiv, hvis ikke man ved, hvad der foregår og lovovertrædelser er en del af dette…! Så måske vi skal kigge ligeså meget indad… Og undlade dobbeltmoral…!? Når alt er gjort op, så hælder jeg nok mest til din udlægning, Frøns1. Selvom sagen ikke er så enkel. Jeg har gennem årene fået en del kendskab til hvordan tingene står til bag ved facaden. Og de fleste af pigerne har jo denne her opholdstilladelse, som varer i 3 måneder. Men mange af dem kommer jo fra provinsen i Thailand, og de kan ikke finde ud af hvad de skal gøre når de kommer til DK eller hvordan. Derfor takker de ja til de omrejsende "agencies", som turnerer rundt i landdistrikterne i Thailand og rekrutterer pigerne. De bliver fortalt hvor meget de vil kunne tjene, osv. Disse agencies sørger for flybilletter, papirerne til ansøgning, kontakt til udlejerne af lejligheder, værelser, osv. Men de skal betale dette agency svarende til 120.000 danske kroner for ulejligheden. Samtidig er normen, at der betales kr. 500 pr. dag i husleje. Dette kræver, at pigerne ofte skal ud i "overtime", dvs. de skal blive i DK længere end opholdstilladelsen for at kunne betale tilbage. MEN!! Samtidig er der et gevaldigt forventningspres fra deres egen familie, som er direkte afhængig af den del af deres døtres indtægter, som bliver sendt til Thailand. Faktisk kan pigerne føle sig direkte presset til at fortsætte med arbejdet pga dette pres, da forældrene pludselig for en helt anden livsstil end de er vant til. Man skal her forestille sig, at en GP i gennemsnit tjener svarende til en månedsløn OM DAGEN. Yes, den er god nok. Jeg har været sammen med en pige, hvis penge havde betalt en bil til hendes forældre, den største i landsbyen. Virkeligheden er nok en lidt anden end vi lige forestiller os. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Iha 35 Skrevet torsdag klokken 16:15 Napoleon69 skrev, for 4 timer siden: Når alt er gjort op, så hælder jeg nok mest til din udlægning, Frøns1. Selvom sagen ikke er så enkel. Jeg har gennem årene fået en del kendskab til hvordan tingene står til bag ved facaden. Og de fleste af pigerne har jo denne her opholdstilladelse, som varer i 3 måneder. Men mange af dem kommer jo fra provinsen i Thailand, og de kan ikke finde ud af hvad de skal gøre når de kommer til DK eller hvordan. Derfor takker de ja til de omrejsende "agencies", som turnerer rundt i landdistrikterne i Thailand og rekrutterer pigerne. De bliver fortalt hvor meget de vil kunne tjene, osv. Disse agencies sørger for flybilletter, papirerne til ansøgning, kontakt til udlejerne af lejligheder, værelser, osv. Men de skal betale dette agency svarende til 120.000 danske kroner for ulejligheden. Samtidig er normen, at der betales kr. 500 pr. dag i husleje. Dette kræver, at pigerne ofte skal ud i "overtime", dvs. de skal blive i DK længere end opholdstilladelsen for at kunne betale tilbage. MEN!! Samtidig er der et gevaldigt forventningspres fra deres egen familie, som er direkte afhængig af den del af deres døtres indtægter, som bliver sendt til Thailand. Faktisk kan pigerne føle sig direkte presset til at fortsætte med arbejdet pga dette pres, da forældrene pludselig for en helt anden livsstil end de er vant til. Man skal her forestille sig, at en GP i gennemsnit tjener svarende til en månedsløn OM DAGEN. Yes, den er god nok. Jeg har været sammen med en pige, hvis penge havde betalt en bil til hendes forældre, den største i landsbyen. Virkeligheden er nok en lidt anden end vi lige forestiller os. Hej , og nogle af de agency , blir sendt ud af piger , mamasaner der er i Danmark, har selv haft forhold til en der fik piger her op på denne måde , mange kommer gennem andre europæiske lande , da det er lettere, de skal selv låne sig til visa garanti , og lægge penge beløb ( dengang 25000) så mamasan ku betale bøde hun fik når politiet tog hendes arbejdskraft, fordi de var her ulovligt og ingen arbejdstilladelse, mange af pigerne som kommer får det ikke at vide , men blir bare bedt om at arbejde Del dette indlæg Link til indlæg
Iha 35 Skrevet torsdag klokken 16:37 Jeg er stoppet med at besøge de steder , kommer kun der hvor det er ejer der betjener, jeres gode berømte ( gode steder i Vejle )jeg kender bedst ) udnytter pigerne, nu blir jeg nok smidt ud med dette skriv , måske opsøgt , Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 17 Skrevet torsdag klokken 16:48 (edited) Iha skrev, for 12 minutter siden: Jeg er stoppet med at besøge de steder , kommer kun der hvor det er ejer der betjener, jeres gode berømte ( gode steder i Vejle )jeg kender bedst ) udnytter pigerne, nu blir jeg nok smidt ud med dette skriv , måske opsøgt , Du bliver nok ikke opsøgt. Men undrer mig over jer der er så foragede ikke bare lister de klinikker hvor I oplever misbrug. Man kan tit læse anmeldelsen hvor der står noget om at pigen ikke kan lide det. Hvorfor pokker skriver eller anmelder I der er foragede ikke til politiet eller her og skriver navnene på de klinikker og adresser? - de er kriminelle rufferi. Offentliggør jeres oplevelser for pokker Og hvorfor bliver denne tråd, der er totalt afsporet, ikke lukket af de kække moderatorer? Det er da underligt Redigeret torsdag klokken 16:50 af Mime Del dette indlæg Link til indlæg
Iha 35 Skrevet torsdag klokken 17:13 Mime skrev, for 22 minutter siden: Du bliver nok ikke opsøgt. Men undrer mig over jer der er så foragede ikke bare lister de klinikker hvor I oplever misbrug. Man kan tit læse anmeldelsen hvor der står noget om at pigen ikke kan lide det. Hvorfor pokker skriver eller anmelder I der er foragede ikke til politiet eller her og skriver navnene på de klinikker og adresser? - de er kriminelle rufferi. Offentliggør jeres oplevelser for pokker Og hvorfor bliver denne tråd, der er totalt afsporet, ikke lukket af de kække moderatorer? Det er da underligt De ved godt jeg er modstander af det der forgår , jeg er ikke mundlam, Del dette indlæg Link til indlæg
Iha 35 Skrevet torsdag klokken 17:24 Kig på tidspunkter , ordlyd, på annoncer, der er mange piger i Vejle og andre byer der annoncerer på samme tidspunkt, andre har samme inspirerende frække ordsprog i overskriften/teksten , og det er ikke pigen der skriver eller annoncerer, og tit er det samme person her inde der skriver godt når der kommer nye piger Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 346 Skrevet torsdag klokken 18:24 Iha skrev, for 1 time siden: Jeg er stoppet med at besøge de steder , kommer kun der hvor det er ejer der betjener, jeres gode berømte ( gode steder i Vejle )jeg kender bedst ) udnytter pigerne, nu blir jeg nok smidt ud med dette skriv , måske opsøgt , Nu lige i dette tilfælde så arbejde ejeren Gip faktisk på stedet. Gad vide hvad der kommer til at ske med hende. Hun havde så vidt jeg ved fast ophold. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Iha 35 Skrevet torsdag klokken 18:30 Zar skrev, for 2 minutter siden: Nu lige i dette tilfælde så arbejde ejeren Gip faktisk på stedet. Gad vide hvad der kommer til at ske med hende. Hun havde så vidt jeg ved fast ophold. Det har hun , hun risikerer en bøde har kendt Gib i mange år, tror hun er klar over risiko, og selv betaler, men ved ikke kender hende og veninden, som gode piger 3 Del dette indlæg Link til indlæg